[Info] Levertijden iPhone X

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

2133 reacties

Maar nog geen mail of sms van AMP gehad blijven kijken op de mailbox haha
Reputatie 1
Het begint erop te lijken dat de 256 GB variant wat schaarser is 🙂
Mijn iphone is meegegeven aan dr koerierdienst
Reputatie 1
Het begint erop te lijken dat de 256 GB variant wat schaarser is :-)

Ik heb ook nog niemand gezien die een email heeft ontvangen voor de zilveren versies tot nu toe.
Reputatie 1
Mijn iphone is meegegeven aan dr koerierdienst
Versie en ordernummer? 😉
Yes, net mailtje van T-Mobile ontvangen om afspraak met AMP voor komende vrijdag te maken!
Versie 64GB Silver, order nr 32316147
Reputatie 1
Je bestelling is overgedragen aan onze koerier, AMP.
Onze koerier (AMP Logistics) stuurt je binnen 3 werkdagen per e-mail en sms een link waarmee je online een bezorgafspraak kunt maken op mijnorderstatus.nl.
Deze stap wordt alleen uitgevoerd indien een toestel en/of simkaart bezorgd wordt.
Reputatie 1
Zet je versie en ordernummer bij je post als je een mail hebt gekregen, dan kunnen we lekker onderbouwd verontwaardigd zijn 😉
Spannend dit 😉 My gut feeling dat ik met ordernummer 4415 (Space Grey 256GB) deze vrijdag niet een iPhone ga mogen ontvangen. Er zijn ergere dingen in het leven, maar ben ook gezien de gang van zaken een beetje pissig op T-Mobile.

Hoe dan ook dit is wel een van de meest hoogverwachte releases van een iPhone na de iPhone 3GS. Althans voor mij dan.
Mijn bestelling is ook overgedragen aan AMP.
Ordernummer .......2371 op het eind.
64GB zilver
Als je via de mobiele status kijkt en daar je gegevens in vult staat er nu bij bij dat hij is overgedragen aan de orderdienst en binnen 3 werkdagen een bericht krijg om een afspraak te maken.
Er is dus nog hoop voor de SG256, nu maar hopen dat hij dan ook vrijdag komt..
Of dat er snel een mail volgt van AMP
Jaaaaaa!!!!! Ik krijg em op 3 November!! 🤘

Ik kreeg zojuist om 18:02 het mailtje van AMP! Mijn ordernummer is 32313123 en heb de iPhone X 64 Gb Space gray besteld afgelopen vrijdag om 9:06.
Tot mijn verbazing (ordernummer 5041) heb ik zojuist een e-mail ontvangen van AMP. Mijn iPhone X 64GB Zilver wordt aanstaande vrijdag geleverd! Check overigens je ongewenste e-mail!
Het begint erop te lijken dat de 256 GB variant wat schaarser is :-)

Ik heb ook nog niemand gezien die een email heeft ontvangen voor de zilveren versies tot nu toe.

Geen e-mail maar wel een telefoontje en SMS van de T-Shop dat mijn toestel is gearriveerd (Zilver 256GB) en dat ik hem vrijdag mag komen ophalen. Ordernr 32312204
Reputatie 1
Als je via de mobiele status kijkt en daar je gegevens in vult staat er nu bij bij dat hij is overgedragen aan de orderdienst en binnen 3 werkdagen een bericht krijg om een afspraak te maken.
Er is dus nog hoop voor de SG256, nu maar hopen dat hij dan ook vrijdag komt..
Of dat er snel een mail volgt van AMP

Bij mij staat er nog helemaal niks, ook niet op de bestelstatus voor 256gb zilver. Ondanks het feit dat ik hier veeeel hogere order nummers voorbij zie komen dan de mijne..
Net email van AMP ontvangen voor de 64GB zilver.
vrijdag tussen 08:00 en 12:00.
Mensen check ook je spambox, daar stond de mijne namelijk in.
De mail van AMP stond in mijn mapje 'Ongewenste email' Zag m ook bijna over het hoofd.
Bestelling is bij AMP!!! 😱😱 Space Grey 256
HELL YEAH! Mail gehad SG256 komt vrijdag tussen 11 en 14 !!!

Order xx..2122
Mijn Ordernummer is 312284
Reputatie 1
HELL YEAH! Mail gehad SG256 komt vrijdag tussen 11 en 14 !!!

Order xx..2122

Nice... ik ben benieuwd, ik heb 2145, maar mijn bestelstatus staat nog op "wachten op voorraad"....
Hier ook zilver 256gb en 2505 en ook nog niets gehoord helaas...
😄 zojuist afspraak gemaakt voor vrijdag! Helaas kon ik geen specifieke tijd kiezen; zit nu van 08.00 tot 18.00. Ik krijg wel morgenavond een tijdsvak van 2 uur door.

Ordernummer 7417, 64gb zilver
Reputatie 1
Hier ook zilver 256gb en 2505 en ook nog niets gehoord helaas...

Letterlijk 5 seconden geleden is op de bestelstatus voor mij eindelijk een update verschenen in dat mijn bestelling is overgedragen aan AMP. Ikzelf was 2428, dus binnenkort hopelijk ook voor jou dan!