[Info] Levertijden iPhone Xr

• 19 oktober 2018
  • 41 reacties
  • 23285 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 11205 reacties
Hi allemaal,

Je kunt de meest actuele levertijden vanaf vandaag (15 november 2018) weer vinden in ons algemene topic over levertijden. Vragen kun je natuurlijk altijd stellen!

Heb je algemene vragen over de iPhone Xr? Bezoek dan onze FAQ voor de meestgestelde vragen. Vind je daar niet je antwoord, laat dan een reactie achter! Vragen over je bestelling van de iPhone Xr? Laat het hier in een reactie weten!

Veelgestelde vragen
Ik heb een iPhone Xr besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is
nietde e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken.

Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

Hoe werkt het als ik mijn iPhone Xr heb besteld en wil ophalen in de T-Mobile Shop?Na je bestelling neemt een van onze Shop-medewerkers contact op over de levering in de T-Mobile Shop. Samen met de medewerker maak je een afspraak om het toestel op te halen. Je betaling en eventueel nummerbehoud regel je eenvoudig in de winkel.

Als je nog geen SMS hebt ontvangen, is de bestelling nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel op goed geluk binnen te lopen

Goed om te weten:

- Bestel je online en haal je je toestel op in de winkel? Dan vervalt de regel van 'Wet Koop op Afstand'.
- De bestelling kan alleen opgehaald worden door degene die de bestelling heeft geplaatst, dus de contracthouder.
- De mogelijkheid om je online bestelling in de T-Mobile Shop op te halen, geldt alleen voor particuliere abonnementen.

This topic has been closed for comments

41 reacties

Wanneer kunnen we een update van de levertijden verwachten?
Reputatie 7
Badge +20
@Timboektoe, de update van de levertijden verwacht ik pas eind deze week, misschien vrijdagochtend, maybe eerder! Je hoort het hier in ieder geval direct zodra er iets bekend is! 🙂
Hey,

Ik heb vorige week vrijdag een iPhone xr gepreorderd en bestelt, deze heb ik toen ook betaald via Ideal maar daar heb ik verder geen bevestiging van gehad. Als ik nu nog een keer op de link voor betalen klik staat er dat ik moet betalen aan de deur? Is de betaling goed bij jullie aangekomen? Heb geen zin om twee keer te betalen!!
Hallo Admin,

Heb afgelopen maandag de iPhone Xr besteld, via jullie mail heb ik het openstaand bedrag online overgemaakt en voldaan.
Ik heb echter geen bevestiging hier van ontvangen via de mail.

In mijn gegevens in T-mobile, zie ik overigens dat mijn nieuwe abonnement niet aansluit op mijn huidige abonnement:
Huidig abonnement van 04-12-2017 tot 03-12-2018
Nieuw abonnement van 19-02-2019 tot 18-02-2021

Kun je dit voor me nakijken of dit goed gaat?

Dank je wel.

Met vriendelijke groet,

Bert Bulham
ordernummer 36684182
iPhone Xr red 128GB
Reputatie 1
Heb bericht ontvangen over levering van mijn IPhone XR, maar bij het opgeven van het afleveradres kan ik wel postcode en huisnummer wijzigen, maar niet straat. Op bevestiging afleverafspraak staat nu een verkeerd adres. Hoe kan ik dit wijzigen? Via website lukt niet.
Reputatie 7
Badge +20
@Dani1999, ik zie dat mijn collega al op je heeft gereageerd in de FAQ. Je kunt het in het vervolg bij één bericht per vraag houden, we pakken alles op. Je kunt in de FAQ verder reageren als je hier nog vragen over hebt!

@Bert06, het gaat helemaal goed met jouw order! Ik zie zelfs dat deze al bij de koerier ligt. Heb je al bericht gehad voor een afspraak? 🙂

Het klopt inderdaad dat dit (nog) niet aansluit. Als een toestel geleverd moet worden, wordt er altijd een datum in de toekomst willekeurig gekozen. Wanneer het toestel bezorgd/afgehaald is, wordt dit automatisch aangepast. Geen zorgen, dit gaat automatisch naadloos in elkaar over!

@EFT, je kunt dan even contact opnemen met de koerier, omdat zij de bestelling uiteindelijk moeten leveren. Zij kunnen dit voor je controleren en, indien nodig, aanpassen.
Hi David,

Fijn om te lezen dat het goed gaat komen, bedankt voor het nakijken.
Heb inderdaad bericht ontvangen van AMP-groep om een afspraak te maken, helemaal goed!

Bedankt!

gr. Bert
Hoi Moderator,

Ik heb een in iPhone XR in shop(winkel) bestelling/verlenging gedaan. (in het eerste uur)
Worden deze morgen ook gewoon uitgeleverd? Of gaan alle orders online via koerier voor en krijgen de shops pas later voorraad?

Groet,
Bram
Hi David ,

Heb jij al een update mbt de levertijden / actuele status?
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen allemaal!

De levertijden van de iPhone Xr zijn zojuist aangepast. Er zijn een flink aantal varianten direct leverbaar, maar een aantal varianten zijn dusdanig populair dat hier een langere levertijd voor is. Dit geldt voor de iPhone Xr Geel 64 GB, Oranje 128 en 256 GB en alle Rode varianten.

Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het gerust weten!
Hoi David, ik heb dezelfde vraag als Bram hierboven. iPhone XR 64gb zwart gelijk om 9 uur besteld vorige week en gekozen voor levering in shop. Aangezien ze direct leverbaar zijn neem ik aan dat ik hem vandaag ook zou kunnen ophalen maar ik heb hier nog niks van gehoord. Zou je mij kunnen vertellen wat de status van mijn bestelling is?

Ordernummer is 36623090.

Alvast bedankt.
hallo ik had net een sms gekregen dat me leverings datum is verandert maar ik heb geen nieuwe tijd gekregen. Alleen de oude weer terug 26 oktober
kunt u mij de status van mijn order nummer vertellen

36738442

dankje
Ik heb niet eens een SMS ontvangen en ben toch wel heel benieuwd wat de status is. Volgens de levertijden zou mijn bestelde versie, Yellow 128GB gewoon op voorraad zijn. Ordernr: 36652530
Reputatie 7
Badge +20
Hi lezers,

Twee varianten iPhone Xr zijn aangepast naar een langere levertijd (2 tot 3 weken), namelijk de iPhone Xr Oranje 64 GB en de iPhone Geel 256 GB. De andere levertijden zijn onveranderd gebleven.

@RobinPeters, zo te zien heb je jouw toestel ondertussen op kunnen halen! Veel plezier ermee!

@Dionko, wanneer je op je bestelling moet wachten kun je de levertijden uit de tabel aanhouden. In jouw geval gaat het om de iPhone Xr Rood 64 GB en dan is de wachttijd 2 tot 3 weken.

@Pascal Huibers, bij jou is het nog even wachten tot het toestel in de T-Shop is afgeleverd en daarna nemen zij contact met jou op, wanneer deze klaar is om opgehaald te worden. Houd er rekening mee dat dit met een afgeschermd nummer gebeurt!
Hoi @David ik had eerst de iphone xr rood besteld en die had ik om geswitch naar een iphone xr zwart want die konden ze wel meteen leveren. En uw collega die ik aan de telefoon had die zei dat ik binnen 2 uur een bericht van de koerier zou kunnen ontvangen. Maar het is ondertussen 15 uur later en ik heb nog steeds niet ontvangen.
Order nummer: 36785479
Reputatie 7
Badge +20
Hi Dionko,

De iPhone XR 64GB zwart is erg populair dus moet je nog even wachten op voorraad. Ik heb zojuist ook de levertijdentabel aangepast en daar zie je dat er nog 1 week wachttijd bij staat. Zodra die leverbaar is, ontvang je een bericht van AMP. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel.
Hallo,
mik heb gisteren de iPhone xr blue 256gb besteld en de optie afhalen in de winkel gekozen, nu heb ik nog steeds niets van de winkel gehoord terwijl hier staat dat deze telefoon direct leverbaar is.
Kunt u dit voor mij uitzoeken ?
Ordernr. 36773837

alvast bedankt!
Hoi ik heb vrijdag 26 oktober in de t-mobile shop de iPhone xr wit besteld
wanneer ligt die klaar in de shop ?
ordernummer: 36792513
Reputatie 7
Badge +20
Hi Cinxx en Noraboose,

Jullie krijgen beide een bericht van de shop medewerkers zodra je je toestel kan ophalen. Nog even geduld dus. Ik wens jullie alvast veel plezier met jullie nieuwe iPhone! 🙂
Ben wel blij zou eigenlijk tot vrijdag moeten wachten op me iphone xr zwart omdat ie pas over een week weer leverbaar is maar kreeg net een bericht over de bezorg datum. En dan je morgen al bezorgt kan worden. Thanks tmobile en AMP voot de snellen service
Reputatie 7
Badge +19
Aaaah zo leuk, @Dionko! Heel veel plezier ermee! 😍
Ik heb vrijdag 26 oktober de iPhone XR 128GB zwart besteld gezien hij niet voorradig was bij mijn lokale t-mobile shop. Maandag een SMS bericht gekregen van de betreffende shop dat hij niet op voorraad is en hij besteld moet worden en ik vervolgens bericht zal krijgen als ik hem kan ophalen. Inmiddels is het woensdag en nog geen bericht dan ik de iPhone kan halen. Vanaf vrijdag staat dit model al direct leverbaar. Wat is jullie definitie van direct leverbaar? ;-)
Mijn ordernummer 36793890 is.
Ik heb vrijdag 26 oktober de iPhone XR 128GB zwart besteld gezien hij niet voorradig was bij mijn lokale t-mobile shop. Maandag een SMS bericht gekregen van de betreffende shop dat hij niet op voorraad is en hij besteld moet worden en ik vervolgens bericht zal krijgen als ik hem kan ophalen. Inmiddels is het woensdag en nog geen bericht dan ik de iPhone kan halen. Vanaf vrijdag staat dit model al direct leverbaar. Wat is jullie definitie van direct leverbaar? ;-)
Mijn ordernummer 36793890 is.

Toeval of niet Ik ben zojuist gebeld dat ik hem kan ophalen.