[Info] Levertijden iPhone Xr

• 19 oktober 2018
  • 41 reacties
  • 23295 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

41 reacties

Reputatie 2
Ik heb vrijdag 26 oktober de iPhone XR 128GB zwart besteld gezien hij niet voorradig was bij mijn lokale t-mobile shop. Maandag een SMS bericht gekregen van de betreffende shop dat hij niet op voorraad is en hij besteld moet worden en ik vervolgens bericht zal krijgen als ik hem kan ophalen. Inmiddels is het woensdag en nog geen bericht dan ik de iPhone kan halen. Vanaf vrijdag staat dit model al direct leverbaar. Wat is jullie definitie van direct leverbaar? ;-)
Mijn ordernummer 36793890 is.

De definitie van direct leverbaar is volgens mij 3 tot 5 werkdagen. Al meerdere berichten gezien hierover en zelf ben ik ook nog aan het wachten op een e-mail van AMP-groep (afgelopen maandag besteld).

Reken er in ieder geval maar niet op dat als je hem vandaag besteld dat je hem morgen (of overmorgen) al heb. In ieder geval fijn dat jij hem al kan ophalen.
Ik heb op vrijdag 26 oktober de iPhone xr oranje 64bg besteld, en zie dat hij leverbaar is maar heb nog niets gehoord. Mijn bestelnummer is 36775595. Kan jij mij meer info geven want in de winkel werdt min verteld dat hij er de volgende dag al zou zijn.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Marije,

Je bestelling is goed verwerkt. Ik verwacht dat je een deze dagen een bericht krijgt van de shop medewerkers. Het toestel is namelijk onderweg naar de winkel. Ik wens je veel plezier met je nieuwe iPhone! 🙂
Reputatie 2
Eindelijk, maar het ging allemaal sneller dan ik verwacht had. Dus helemaal top geregeld. Netjes in de pre order week besteld en vandaag donderdag geleverd. Iphone xr rood 64 gb.
Leuk dat je hier vermeldt dat de regeling ‘Koop op afstand’ niet van toepassing zou zijn als je je telefoon in de winkel ophaalt, maar als je wil dat dat echt zo is moet je het misschien op het bestelformulier vermelden.
Wat betekent 'direct leverbaar' volgens T-Mobile?
Ik heb de Xr Zwart 128 vorige week woensdag besteld (36887533) en daarna is het oorverdovend stil. Ik zou denken dat 'direct leverbaar' een stuk sneller is dan 'één week levertijd'. Weten jullie de T-Mobile-winkel in Nijmegen niet meer te vinden?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Anja,

Er is gister om 14:46 contact met jou opgenomen vanuit de Shop. Houd er rekening mee dat je anoniem wordt gebeld. Dus mocht je weer een belletje ontvangen dan is de kans groot dat het de T-Shop medewerkers zijn zodat je een afspraak kan maken om je toestel op te halen. Ik wens je alvast veel plezier met het toestel!
Hallo,

Ik heb gisteren om10:21 een bestelling geplaatst voor een blauwe iPhone XR 128gb om deze in een shop op te halen. Tot op heden geen bericht terug ontvangen, wat ik wel had verwacht gezien deze op voorraad zou moeten zijn. Wat is de status van mijn bestelling (#36994212)?

Bij voorbaat dank,

Nick
Badge +13
@nicklogo naar de winkel verzenden kost iets meer tijd dan naar huis versturen.
Je krijgt eerst een sms als het toestel onderweg is naar de winkel gaat en daarna krijg je een belletje als deze opgehaald kan worden.
Je zult dus nog even geduld moeten hebben voordat je het toestel in handen heb.
Hoi David,

Dinsdag ben ik ingegaan op een verlengingsaanbod die jullie hebben gedaan. Ik heb hierbij de iPhone XR 128 gb red besteld. Deze direct betaald via IDeal. Hier heb ik echter tot op heden geen bevestiging van gekregen.
Daarnaast werd mij verteld dat de telefoon direct leverbaar was. Dit blijkt ook uit jouw topic. Echter, ik hoor maar niets. Wanneer kan ik de telefoon verwachten?

Vriendelijke groet,
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Iris,

Ik zie het ja! Dat is inderdaad gek, want het toestel is direct leverbaar. Daarom ben ik er direct voor je achteraan gegaan en ik heb begrepen dat jouw order inderdaad was blijven hangen. Excuses daarvoor! Je zult straks alsnog de mail van AMP ontvangen, dus dan heb je het toestel gelukkig wèl snel in handen.

Alvast heel veel plezier ermee!
Hoi,
Ik heb maandag 5 november mijn abonnement verlengd en de Iphone xr red 128 gig besteld (#36973581) en nog geen bericht gekregen dat van AMP ontvangen. Gaat er wat mis, aangezien het toestel al op voorraad is?
Reputatie 7
Badge +20
Hi @1audrey1973,

Zo te zien is jouw toestel onderweg, hij is in ieder geval bij de koerier! 😃
Hoi,

Ik heb 3 november mijn abonnement verlengd en een Iphone XR 128GB in het wit besteld om hem vervolgens op te halen in de shop. Bij mijn telefonische bestelling is toegezegd dat dit niet meer dan een paar werkdagen zou duren, maar het is al ruim verder dan een paar werkdagen. Ik ben in de winkel geweest en daar schuiven ze het af op de medewerkers van de website en de medewerkers van de website schuiven het weer af op de winkel. Het toestel schijnt op voorraad te zijn volgens de website, maar wat is dat waard als er niet geleverd wordt? Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en niemand wil zich er hard voor maken om er ECHT iets aan te doen. Ik heb toch geen pakje boter van 25 cent gekocht? Hoe zit dit en wie helpt me (eindelijk) verder? Een klantenservice is er niet alleen maar om te informeren, maar des te meer om afspraken na te komen en te zorgen dat er actie ondernomen wordt!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ahornplein,

Je hebt gelijk dat het niet zomaar een aankoop is en deze graag in handen wilt hebben! Ik heb het nagekeken en ik denk dat er iets verkeerd gaat. Dit heb ik gelijk doorgezet naar de afdeling die hier de welbekende spreekwoordelijke klap op kan geven. Dit zal er dan ook voor zorgen dat jouw order zeer spoedig verder in het proces komt en je snel gebeld/gesms't wordt over jouw order!
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Aangezien de drukte met de iPhone Xr voorbij is en er weinig vragen binnenkomen over de Xs-Max-bestellingen gaat dit topic op slot. Voor de meest actuele levertijden kun je nu weer in ons algemene topic terecht.

Vragen kun je natuurlijk altijd op onze Community stellen!