[Info] Levertijden iPhone Xs

• 14 september 2018
  • 259 reacties
  • 71909 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 14731 reacties
Hi allemaal,

Je kunt de meest actuele levertijden vanaf vandaag (30 oktober 2018) weer vinden in ons algemene topic over levertijden. Vragen kun je natuurlijk altijd stellen!

Heb je algemene vragen over de iPhone Xs? Bezoek dan onze FAQ voor de meestgestelde vragen. Vind je daar niet je antwoord, laat dan een reactie achter! Vragen over je bestelling, laat het hier in een reactie weten! :)

Veelgestelde vragen
Ik heb een iPhone Xs besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is
nietde e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.
Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

Hoe werkt het als ik mijn iPhone Xs heb besteld en wil ophalen in de T-Mobile Shop?Na je bestelling neemt een van onze Shop-medewerkers contact op over de levering in de T-Mobile Shop. Samen met de medewerker maak je een afspraak om het toestel op te halen. Je betaling en eventueel nummerbehoud regel je eenvoudig in de winkel. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, is de bestelling nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel op goed geluk binnen te lopen

Goed om te weten:

- Bestel je online en haal je je toestel op in de winkel? Dan vervalt de regel van 'Wet Koop op Afstand'.
- De bestelling kan alleen opgehaald worden door degene die de bestelling heeft geplaatst, dus de contracthouder.
- De mogelijkheid om je online bestelling in de T-Mobile Shop op te halen, geldt alleen voor particuliere abonnementen.

This topic has been closed for comments

259 reacties

Misschien de 128GB even aanpassen naar 64 GB?!
Reputatie 7
Badge +20
Scherp, foutje bedankt! 😉 Gaan we aanpassen, maar de 128 GB zou inderdaad 64 GB moeten zijn!
Reputatie 3
Nog steeds alles op voorraad?
- De mogelijkheid om je online bestelling in de T-Mobile Shop op te halen, geldt alleen voor particuliere abonnementen.

@David Klopt dit wel? Waarom kon ik als zakelijk beheerder bij mijn bestelling dan kiezen voor het ophalen in de T-Mobile Shop?
Reputatie 1
Ik weet niet of jullie het expres doen of dat het een foutje is. Maar vanaf 21-09 zegt natuurlijk helemaal niets. Vanaf 21-09 betekent elke dag na 21-09. Oftewel kan ook op 21-10 pas komen. En dan klopt dat overzicht nog steeds.

Mij maakt het niet uit. Kan hem toch voorlopig niet in ontvangst nemen. Maar mensen die nu verwachten dat ze hem 21-09 gaan krijgen kunnen wel eens bedrogen uitkomen.

@David wellicht kan jij een en ander verduidelijken?
Reputatie 7
Badge +20
@Spijkerpoeper

Alles is inderdaad nog op voorraad, maar er is dan ook nog niets uitgeleverd.. 😉

@Alive76

Ik denk dat je gelijk hebt! Dan moeten we dat ook even op de site gaan aanpassen. Thanks voor de alertheid!

@Tijmenwk

Het is zeker geen foutje, want vanaf dat moment worden de telefoons geleverd. Het is natuurlijk nog niet te zeggen wie wanneer precies zijn/haar iPhone kan ontvangen. Dat ligt aan het aantal bestellingen, de verschillende modellen en de voorraad. Wanneer er iets verandert, komt dit ook gelijk in het topic te staan en dan wordt alles vanzelf duidelijk! 😉
@David ik heb ook besteld en gekozen voor aflevering in de winkel. En nu? 😂
Ik vind vanaf datum ook lekker vaag. Als je de telefoon direct bij Apple besteld heb je hem gewoon op 21 sept binnen. Als ik hem via jullie bestel heb ik geen idee wanneer ik hem kan verwachten. Jullie weten het aantal orders tot nu toe en het aantal telefoons die jullie af kunnen nemen. Zou fijn zijn als jullie een beetje meer vast kunnen leggen, bijv levering tussen 21 en 28-09-2018
@lowlife bij Apple kan je toch alleen los kopen?
Reputatie 3
Ja allicht is er nog niets uitgeleverd. Maar wat heeft dit topic dan voor zin? Je kunt toch zien hoeveel bestellingen er zijn en hoeveel er op voorraad waren. Dan kan deze pagina toch ‘live’ ge-update worden. Wat heeft bovenstaande informatie nu voor zin?
Reputatie 3
En ook jammer dat er (weer) geen voordeel is voor bestaande (trouwe) klanten.
@lowlife bij Apple kan je toch alleen los kopen

@Rusty1 Ja dat klopt, dan betaal je iets meer
Reputatie 2

op welk voordeel had jij gerekend?
Reputatie 3
@Applehead
Bijvoorbeeld €2 korting per maand bij een abonnement o.i.d.
Reputatie 3
Of gratis Visual Voicemail. Of gratis extra Gb’s.
Reputatie 2
Je krijgt als klant naar mijn mening al het best geteste netwerk van Nederland. Om de kwaliteit van dat netwerk te kunnen waarborgen is het alles behalve slim om als bedrijf klanten te ‘kopen’.

Met het “T-Mobile Klantvoordeel” kunnen klanten zelf de hoogte van hun kortingen bepalen. Die kortingen kunnen oplopen tot 12,50 euro per aansluiting per maand.

Hieronder vindt je meer informatie over het bovenstaande:

https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel
Reputatie 3
Dat heeft niets met vaste (trouwe) klanten te maken, maar met zoveel mogelijk diensten afnemen voor meer korting. Het lijkt mij ‘slim’ om klanten te behouden door bij contractverlenging (kleine) voordelen te geven; klantenbinding.
Reputatie 2
Krijg jij dat ook voor elkaar bij jouw lokale supermarkt waar je al jaren boodschappen doet?
Badge +13
Als je hem los had gekocht was je zo’n 100 euro meer kwijt gewest als nu dat is toch voordeel
Reputatie 3
@Rosan
Klopt, maar dat voordeel geldt ook voor nieuwe klanten dus heeft ook niets met klantenbinding te maken. Dat voordeel krijg je omdat je een abonnement afsluit.
Reputatie 7
Badge +20
@Alive76 Gefeliciteerd met je bestelling. Nu is het afwachten op een bericht van onze shop-medewerkers. Samen met de medewerker maak je een afspraak om het toestel op te halen. 🙂
Reputatie 3
Badge +2
Hoi Lowlife en Spijkerpoeper,

Ik geef graag meer achtergrond omtrent de informatie in het topic. Uiteraard zijn we ‘afhankelijk’ van de hoeveelheid toestellen die we in eerste instantie geleverd krijgen. Daarin proberen we natuurlijk altijd om er zoveel mogelijk te ‘krijgen’, opdat we zoveel mogelijk klanten blij kunnen maken met een iPhone. Het is vrijwel onmogelijk om in het scenario te voorzien waarin iedere klant van T-Mobile die een iPhone zou willen direct te voorzien van een iPhone bij de ‘release’. Ook wanneer je het toestel bestelt bij Apple is er de theoretische mogelijkheid dat niet iedereen die een iPhone bestelt het ook daadwerkelijk direct krijgt. Al lijkt dat natuurlijk wel onwaarschijnlijker omdat het zeer aannemelijk is dat Apple als fabrikant van het toestel zelf er een grotere voorraad op na houdt. Eerdere ‘edities’ (bij eerdere releases van een op dat moment nieuwe iPhone) van het topic hebben deze informatie gehad, waarin je bijvoorbeeld kon zien wat de te verwachte levertijd was als je voor datum X had besteld. Het is niet ondenkbaar dat deze informatie weer op die manier beschikbaar wordt.

@Spijkerpoeper

Wat betreft het voordeel voor vaste klanten; uiteraard hechten we waarde aan het behouden van klanten. Dat is ook waarom we een abonnement messcherp aanbieden. Naast het behouden van klanten zul je vast begrijpen dat we ook waarde hechten aan het werven van klanten. Ook daarin willen we een heel scherp aanbod doen. Zo kan het dus zijn dat er een vergelijkbaar aanbod is. Wel is het zo dat je als 'bestaande' klant nooit minder voordelig uit kunt zijn dan een 'nieuwe' klant.

Verder is het niet ideaal om korting te bieden in de vorm zoals je die uiteenzet. Immers zou dat betekenen dat de kosten van een abonnement op enig moment na een X aantal jaar €0,00 zouden moeten worden.
Reputatie 3
@Mitch Weten jullie op de pre-orderdag niet hoeveel toestellen jullie tot jullie beschikking hebben in een eerste batch?

Ik snap dat je niet iedere contractverlenging extra korting kunt geven, maar wat is er mis om bij een verlening bijvoorbeeld 2Gb extra te geven per maand? Dus niet ieder jaar meer maar zolang je klant blijft 2Gb bovenop je huidige bundel. Dan is het voor de klant aantrekkelijker om te verlengen en het kost jullie nauwelijks iets.
Wat doen we weer moeilijk. Mijn wereld stort niet in, als mijn XS een paar dagen later komt hoor. Wat mij betreft mag je hem doorschuiven naar Spijkerpoeper 😉
Reputatie 3
@ptencate Ik kan ook prima wachten hoor. Alleen waar ik me aan stoor is dit topic waardoor er verwarring wordt gezaaid. De data die genoemd worden zijn nietszeggend terwijl dat wel mogelijk is. Als je weet hoeveel er zijn ingekocht en hoeveel bestelling er zijn gedaan weet je precies wie wanneer zijn/haar telefoon kan ontvangen. En als dat niet het geval is, maak dan geen topic aan.