[Info] Levertijden iPhone Xs

• 14 september 2018
  • 259 reacties
  • 71909 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

259 reacties

Beste T-Mobile,

Heb van jullie afgelopen dinsdag een sms ontvangen dat de nieuwe telefoon er zou zijn en dat ik een mail van AMP zou krijgen. Deze heb ik tot op heden nog niet ontvangen (ook niet in de spam). Kunnen jullie checken of dit goed gaat?

mvg

Mark
Ik heb net zo lang gewacht met het bestellen van de iphone XS 64 GB zwart totdat hij op direct leverbaar stond, heel enthousiast dus 2 dagen geleden besteld en krijg ik vandaag toch het smsje dat hij besteld moet worden omdat hij niet op voorraad is..
Dat is naar mijn mening niet direct leverbaar en weer echt een beetje jammer dit 😞
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Calibra1991,

Ah top dat je een sms hebt ontvangen. Dan moet je natuurlijk ook een e-mail ontvangen! Ik ben direct voor je gaan kijken wat er precies heeft plaats gevonden.

Ik zie dat er bij ons in het systeem geen e-mail adres geregistreerd staat. Het lijkt me verstandig om dit eerst te doen, want hierdoor kan je geen e-mails vanuit ons ontvangen. Dit kan je doen via je My T-Mobile account. Als je in de tussentijd nog geen afspraak hebt kunnen maken met AMP Logistics, dan kan je direct met hen contact opnemen door ze te bellen (0900 2675644). Zij helpen je verder om een afspraak in te plannen.

Laat je ons even weten of het is gelukt? :)

Hey Wesselo,

Allereerst onze excuses dat we niet de beloofde levertijd konden nakomen. Ik ben direct voor je gaan kijken en je bestelling staat gewoon goed bij ons in het systeem. We zullen alleen nog even moeten wachten tot de telefoon weer op voorraad is. Ik ben ervan overtuigd dat dit niet lang meer zal duren, dus ook jij gaat binnenkort gebruik maken van dit prachtige toestel!

Laat je ons weten wanneer je jouw toestel hebt ontvangen en wat je ervaringen zijn? Ik ben erg benieuwd wat je ervan vindt.
Hoi Issam,

Ja is gelukt, heb AMP gebeld en kan hem morgen ophalen

thnx
Hi,

Ik heb afgelopen dinsdag om 17:33 het volgende bericht van jullie ontvangen:
“Beste klant, jouw iPhone wordt verstuurd naar de T-Mobile Shop. Onze Shopmedewerkers nemen contact met je op zodra je jouw iPhone kunt ophalen. Groeten, T-Mobile“

Tot op heden heeft de T-mobile winkel (Amsterdam buiksloot) nog geen contact opgenomen. Hoe lang zou dit ongeveer moeten duren? Wordt ik gebeld of gesmst?

Verder kwam ik er onlangs achter dat mijn contract nog op mijn moeders naam staat. Op dinsdagmiddag heb ik daarom een contractovername formulier ingevuld en aan jullie opgestuurd. Mijn moeder is op het moment niet in Nederland en kan de telefoon dus niet komen ophalen. Als de contractovername nog niet voltooid is en ik neem het contractovernameformulier, mijn moeders ID en eventueel een toestemmingsbewijs mee, kan ik de telefoon dan gewoon meekrijgen? Hoop niet dat het nodig is nog langer te

Ik hoor graag van jullie terug.

Met vriendelijke groet,

Floris
Reputatie 7
Badge +20
Hi Floris,

De T-Shop neemt altijd zo snel mogelijk contact op en het wisselt per winkel of ze bellen of SMS'en. Als ze bellen dan gebeurt dit met een afgeschermd nummer, wellicht heb je die gemist?

Het is alleen wel een probleem dat de bestelling op de naam van jouw moeder is gedaan. Zij moet er dan namelijk persoonlijk bij zijn wanneer de bestelling opgehaald wordt. Je kunt dit niet ophalen met haar documenten en andere gegevens. Degene die de order heeft geplaatst moet daadwerkelijk zelf aanwezig zijn.

De winkel houdt een bestelling 7 dagen vast, nadat er contact met je is opgenomen. Is jouw moeder wellicht dan al terug om met je mee te gaan naar de winkel?

De iPhone Xs zwart 64 GB is in ieder geval direct leverbaar, dus ook als het niet lukt om met je moeder langs de winkel te gaan, dan kun je (na de contractovername of wanneer zij terug is) de bestelling nogmaals plaatsen. Laten we hopen dat je jouw toestel in ieder geval snel hebt!
Beste T-Mobile,

Ook ik wacht nog vol in spanning op mijn nieuwe toestel;helaas al 3 weken. Ik snap echt wel dat de iPhone zeer geliefd is en daar enige vertraging in kan zitten. Ook weet ik dat jullie daar weinig aan kunnen doen. Wel vraag ik mij het volgende af. Er is een paar keer door de T-Shop medewerker mij verteld wanneer ik een sms kan ontvangen (met dag en al), dit laat helaas nog op zich wachten. Ik wil het geen valse beloftes noemen, maar ik zie dat mijn toestel (Xs Goud 64 GB) al 1-1,5 week op direct leverbaar staat. Wat moet ik onder direct leverbaar verstaan? First come, first serve is dat nog steeds zo? Als ik mijn toestel thuis liet bezorgen i.p.v. ophalen in de winkel had ik het dan ook sneller ontvangen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Hatice,

Ik verwacht dat je ieder moment een bericht krijgt van de shop medewerkers. at betreft je laatste vraag dat is echt afhankelijk van de voorraad. Als je binnen een deze dagen niks hebt gehoord, trek dan even aan de bel.
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Aangezien de drukte met de iPhone Xs voorbij is, er weinig vragen binnenkomen over de Xs-bestellingen en we geen updates meer hebben over de varianten Xs, gaat dit topic op slot. Voor de meest actuele levertijden kun je nu weer in ons algemene topic terecht.

Vragen kun je natuurlijk altijd op onze Community stellen! 🤓