Je kunt de meest actuele levertijden vanaf vandaag (30 oktober 2018) weer vinden in ons algemene topic over levertijden. Vragen kun je natuurlijk altijd stellen!
Heb je algemene vragen over de iPhone Xs Max? Bezoek dan onze FAQ voor de meestgestelde vragen. Vind je daar niet je antwoord, laat dan een reactie achter! Vragen over je bestelling, laat het hier in een reactie weten!
Veelgestelde vragen
Ik heb een iPhone Xs Max besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!
nietde e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.
Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.
Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.
Hoe werkt het als ik mijn iPhone Xs Max heb besteld en wil ophalen in de T-Mobile Shop?
Goed om te weten:
- Bestel je online en haal je je toestel op in de winkel? Dan vervalt de regel van 'Wet Koop op Afstand'.
- De bestelling kan alleen opgehaald worden door degene die de bestelling heeft geplaatst, dus de contracthouder.
- De mogelijkheid om je online bestelling in de T-Mobile Shop op te halen, geldt voor zowel particuliere als zakelijke abonnementen.