[Info] Levertijden iPhone Xs Max

  • 14 september 2018
  • 628 reacties
  • 85151 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 11352 reacties
Hi allemaal,

Je kunt de meest actuele levertijden vanaf vandaag (30 oktober 2018) weer vinden in ons algemene topic over levertijden. Vragen kun je natuurlijk altijd stellen!

Heb je algemene vragen over de iPhone Xs Max? Bezoek dan onze FAQ voor de meestgestelde vragen. Vind je daar niet je antwoord, laat dan een reactie achter! Vragen over je bestelling, laat het hier in een reactie weten!

Veelgestelde vragen
Ik heb een iPhone Xs Max besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is
nietde e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.
Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

Hoe werkt het als ik mijn iPhone Xs Max heb besteld en wil ophalen in de T-Mobile Shop?Na je bestelling neemt een van onze Shop-medewerkers contact op over de levering in de T-Mobile Shop. Samen met de medewerker maak je een afspraak om het toestel op te halen. Je betaling en eventueel nummerbehoud regel je eenvoudig in de winkel. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, is de bestelling nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel op goed geluk binnen te lopen

Goed om te weten:

- Bestel je online en haal je je toestel op in de winkel? Dan vervalt de regel van 'Wet Koop op Afstand'.
- De bestelling kan alleen opgehaald worden door degene die de bestelling heeft geplaatst, dus de contracthouder.
- De mogelijkheid om je online bestelling in de T-Mobile Shop op te halen, geldt voor zowel particuliere als zakelijke abonnementen.

This topic has been closed for comments

628 reacties

Reputatie 1
Waarom staat de levertijd van de 64gb versies er niet bij?
Ze bedoelen met de 128 GB de 64 GB! 🙂
128 = 64GB?
Reputatie 1
🙂
Reputatie 7
Badge +20
Scherp, foutje bedankt! 😉 Gaan we zo snel mogelijk aanpassen, maar de 128 GB zou inderdaad 64 GB moeten zijn!
Eigenlijk is dus allen nog direct volgende week in huis als ik het zo zie. Dat is mooi!
Net mijn verlenging in orde gemaakt.
Als je m telefonisch besteld hebt maar de mail met betaallink en bevestiging nog niet hebt gehad, sta je dan wel gewoon in de wachtrij?
Eigenlijk is dus allen nog direct volgende week in huis als ik het zo zie. Dat is mooi!
Net mijn verlenging in orde gemaakt.


"Vanaf 21" betekent niet direct dat ze OP de 21e worden geleverd.
Denk ik..

Al hoop ik het wel haha

Eigenlijk is dus allen nog direct volgende week in huis als ik het zo zie. Dat is mooi!
Net mijn verlenging in orde gemaakt.
"Vanaf 21" betekent niet direct dat ze OP de 21e worden geleverd.
Denk ik..

Al hoop ik het wel haha


Dan hoef je geen topic aan te maken met levertijden 😉 Die informatie dat ze vanaf de 21e leverbaar zijn is bij iedereen bekend volgens mij. Zo stom zal T-mobile toch niet zijn? toch.. toch...
Reputatie 1
Misschien enige indicatie hoe hard het gaat met de bestellingen:

Vanmorgen om 9:01 (of paar min daarna na wat error meldingen) bestelling geplaatst voor Xs Max 256, goud. ordernummer: 358828XX helaas ben ik zo dom geweest om het niet vanuit My t-mobile te regelen en had dus een nieuw abo afgesloten ipv verlenging...

Na contact via chat is deze order geannuleerd (kon niet worden aangepast naar verlenging) en heb ik snel via My t-mob een nieuwe bestelling geplaatst, dat was rond 9:30. Bestelnummer van tweede order is 358879XX ruim 5K orders ertussen dus...



Nu maar hopen dat het nog op tijd is geweest. 🙂
Misschien enige indicatie hoe hard het gaat met de bestellingen:

Vanmorgen om 9:01 (of paar min daarna na wat error meldingen) bestelling geplaatst voor Xs Max 256, goud. ordernummer: 358828XX helaas ben ik zo dom geweest om het niet vanuit My t-mobile te regelen en had dus een nieuw abo afgesloten ipv verlenging...

Na contact via chat is deze order geannuleerd (kon niet worden aangepast naar verlenging) en heb ik snel via My t-mob een nieuwe bestelling geplaatst, dat was rond 9:30. Bestelnummer van tweede order is 358879XX ruim 5K orders ertussen dus...



Nu maar hopen dat het nog op tijd is geweest. :-)


En anders hebben we de telefoon een weekje later 😀
Reputatie 3
Hallo mede iPhone liefhebbers!!

ik twijfel ENORM welke iPhone ik zal gaan doen. Mag ik vragen wat jullie doorslag was voor de iPhone Max? Iemand bekend met iPhone plus? Hoe bevalt een groter scherm? 😃
Reputatie 1
Dat is echt een persoonlijke keuze. Het is echt wel een groot toestel die wat minder in een strakke broekzak past 🙂 Ik vind het persoonlijk heel fijn zo'n groot scherm. Ideaal voor boeken, video's, ed.
Je zou in de winkel de 8 plus kunnen bekijken en voelen, want volgens mij is de max qua omvang net zo groot. Alleen meer beeldscherm.
Reputatie 1

Misschien enige indicatie hoe hard het gaat met de bestellingen:

Vanmorgen om 9:01 (of paar min daarna na wat error meldingen) bestelling geplaatst voor Xs Max 256, goud. ordernummer: 358828XX helaas ben ik zo dom geweest om het niet vanuit My t-mobile te regelen en had dus een nieuw abo afgesloten ipv verlenging...

Na contact via chat is deze order geannuleerd (kon niet worden aangepast naar verlenging) en heb ik snel via My t-mob een nieuwe bestelling geplaatst, dat was rond 9:30. Bestelnummer van tweede order is 358879XX ruim 5K orders ertussen dus...



Nu maar hopen dat het nog op tijd is geweest. :-)
En anders hebben we de telefoon een weekje later 😀


Zo is het! Is ook niet erg. Maar het is toch ook altijd wat het pre-orderen leuk maakt, 'm als eerste in huis hebben. 😇
Reputatie 1
Hallo mede iPhone liefhebbers!!

ik twijfel ENORM welke iPhone ik zal gaan doen. Mag ik vragen wat jullie doorslag was voor de iPhone Max? Iemand bekend met iPhone plus? Hoe bevalt een groter scherm? :D


Vanaf de eerste keer (iPhone 6 plus) dat Apple met grotere schermen kwam ben ik overgestapt (heb momenteel de 7 plus, 8 heb ik overgeslagen). Echt heerlijk zo'n groot scherm! Niet meer dat gepriegel op zo'n klein schermpje. Het is uiteraard zeer persoonlijk hoe je dit ervaart. Mijn vriendin heeft inmiddels al bijna 3 jaar de 6S plus en het bevalt haar ook erg goed. Ze heeft haar tel toch altijd in d'r handtas ipv broekzak dus liever een groot scherm.

De Xr is denk ik ook een goed alternatief (ook qua centen...) want die heeft een scherm wat qua grootte vergelijkbaar of zelfs gelijk is met de vorige Plus modellen alleen dan met kleinere behuizing dankzij de dunnere randen.
Reputatie 2
Ik vraag me af hoe je hem het eerst in huis hebt: laten bezorgen of afhalen. Ik heb nummer 358830xx voor een zwarte Xs Max 64 GB...
Reputatie 3
Dankjewel voor je reactie!
Ja de XR vind ik geen optie, omdat de camera slechter is. Ik ben juist ook verliefd geworden op de camera van de XS! Ik heb de plus wel eens in handen gehad.
vond het wel groot, maar het lijkt me ook wel weer fijn! Dus vind het een beetje dubbel haha!
Reputatie 3
Ik waardeer jullie reacties enorm!
Ik laat het nog even tot me bezinken.. mochten er meer verhalen zijn met ervaringen hoor ik het graag’ 🙂
@KimberleyB23 Twee vriendinnen van mij zijn van een normale iPhone overgestapt naar een Plus versie en zij willen niet meer anders. Daarom heb ik vandaag de XS Max besteld! Daarbij komt dat ik mijn telefoon tijdens uitgaan toch nooit in mijn broekzak heb, maar altijd een in tasje!
Reputatie 3
@sarahverhoef
Dat heb ik inderdaad ook! Altijd een tasje! Ik ga zo nog even naar de winkel om het nog een keer vast te houden(de plus) en ga dan beslissen 🙂! Dankjewel!
Reputatie 7
Badge +20
Hi all, even een update op alle vragen!

@Stephan1982, het klopt inderdaad wat @jossie93 aangeeft. Het gaat op basis van tijdstip van bestelling en de voorraad toestellen. Het is inderdaad al bekendgemaakt dat de toestellen vanaf 21 september geleverd worden, maar ik denk dat je onderschat hoe vaak de vraag wordt gesteld. 😉 Daarnaast is dit topic ook voor alle vragen en reacties.

@Styloew, ik heb jouw order er even bij gezocht en deze is goed bij ons aangemeld, dus je staat in de rij! 🙂

@ElayZ, specifieke aantallen heb ik niet voor je, maar zoals altijd met een nieuwe iPhone gaat het wel hard. Dit is eigenlijk elk jaar, populaire toestellen! 😉

@KimberleyB23, superleuk dat je hier om meningen vraagt en je ziet dat het gelijk wat oplevert! Ben benieuwd wat het gaat worden!

@BoudewijnK, je staat sowieso allemaal in dezelfde virtuele rij. De daadwerkelijke levering kan verschillen, maar dat is ook het geval bij, bijvoorbeeld, 2 bestellingen die thuis worden geleverd. Dit kan afhangen van de koerier, de afspraak die je hebt gemaakt en omstandigheden waar je geen invloed op hebt, zoals een open brug (om maar wat te zeggen). Maarrrr, het gaat altijd op volgorde van bestellen, dat is een zekerheidje! 🙂

More questions? Laat het ons weten!
Reputatie 3
Kun je het toestel ook los bestellen via jullie?
..... Bestelnummer van tweede order is 358879XX ruim 5K orders ertussen dus...



Even een natte vinger update over de "wachtrij" op basis van de reactie van @ElayZ :

Om 12:23 ordernummer 358983XX gekregen*. Op basis daarvan is de wachtrij dus momenteel ongeveer c.a. 16K lang.

Denk wel dat de wachtrij van de Xr Max wat korter is (70/30 ofzo). Zelf heb ik een gewone Xr besteld.
Badge +13
Misschien enige indicatie hoe hard het gaat met de bestellingen:

Vanmorgen om 9:01 (of paar min daarna na wat error meldingen) bestelling geplaatst voor Xs Max 256, goud. ordernummer: 358828XX helaas ben ik zo dom geweest om het niet vanuit My t-mobile te regelen en had dus een nieuw abo afgesloten ipv verlenging...

Na contact via chat is deze order geannuleerd (kon niet worden aangepast naar verlenging) en heb ik snel via My t-mob een nieuwe bestelling geplaatst, dat was rond 9:30. Bestelnummer van tweede order is 358879XX ruim 5K orders ertussen dus...


Helaas gebeurt dit echt vaker lees elk jaar zijn er meerdere klanten die in hun enthousiasme even vergeten in te loggen 😥

@KimberleyB23 nee in begin kan dat zeker nog niet en het is ook niet voordeliger.
Het is enkel in combi met een abonnement dat die prijs die je ziet staan geldig is,
Vraagje:

als je online direct betaald, krijg je dan je iPhone sneller in huis dan dat je kiest voor “betalen bij levering”?

Want er staat in de bevestingsmail: “Let op! Als je online betaalt, kunnen wij je bestelling sneller verwerken. Als je niet online betaalt, dan kan je bij de bezorging contant of met pin betalen.”