[Info] Levertijden iPhone Xs Max

• 14 september 2018
  • 628 reacties
  • 84656 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

628 reacties

Waarom staat er dan geheel bovenin de tekst dat dit aangepast zal worden? Vreemde posting in dat geval. De datum van de 21e zal niet veranderen lijkt me.

Afijn, wat is dan wel de exacte levertijd?

Ik zie mensen voorbij komen met een ordernummer. Ik heb tot op heden alleen een bericht ontvangen dat de aanvraag is binnengekomen en ik later de bevestiging ontvang ivm drukte. Hoe kom ik achter het ordernummer?
Badge +13

..... Bestelnummer van tweede order is 358879XX ruim 5K orders ertussen dus...

Even een natte vinger update over de "wachtrij" op basis van de reactie van @ElayZ :

Om 12:23 ordernummer 358983XX gekregen*. Op basis daarvan is de wachtrij dus momenteel ongeveer c.a. 16K lang.

Denk wel dat de wachtrij van de Xr Max wat korter is (70/30 ofzo). Zelf heb ik een gewone Xr besteld.

Xr das knap 😳
Dat is in de toekomst bestellen dus 😉
Reputatie 7
Badge +20
@Rusty1

Nee, daar zit geen verschil in, maar ik snap de vraag goed! Het is echter zo dat als je direct om online te balen, dan heb je gelijk een keuze gemaakt en wordt de order verder verwerkt. Als er geen keuze wordt gemaakt wordt de betaalwijze na een uur automatisch omgezet naar een betaling bij levering. Dan ben je dus een uur verder en duurt het allemaal wat langer. Daar zit het verschil in! 😉

@Stephan1982

Het wordt vanzelf duidelijk als er een verandering in de levertijden komt, daar ben ik van overtuigd. De toestellen worden echter vanaf de 21e afgeleverd, dus vandaar die datum. Als er vertraging optreedt, dan moeten we natuurlijk de data wijzigen, zodat er een beter beeld kan worden geschept van de levertijden en wanneer men de iPhone kan verwachten. Op dit moment is er nog geen specifiekere levertijd.

Dit kan inderdaad even duren en niet iedereen zal op exact hetzelfde tijdstip dan het ordernummer ontvangen. Check voor de zekerheid ook af en toe je spambox.
Reputatie 2
@Stephan1982 ordernummer stond vermeld op het laatste scherm als je de bestelling had afgerond 😉
Reputatie 2
@David @Rusty1 wel vreemd, ik had de betaling via iDeal willen doen, kwam er achter dat ik de verkeerde bank had aangevinkt, dus ff geannuleerd. Krijg ik (van T-Mobile) de melding dat ik een uur moest wachten om opnieuw de betaling te starten. Maar dan wordt volgens David na een uur de betaling automatisch omgezet naar betaling bij levering. Hoe kan je dan alsnog na een uur online betalen?
@David, Bedankt voor je reactie. Betekent dit wanneer alles is afgerond in de wachtrij komt?

Ik heb om 9:35u online via my t-mobile verlengd.
12:22u kreeg pas bevestigingsmail.
12:25u heb ik mijn keuze voor betaling vastgelegd.

Is dan mijn order vanaf 12:25u geldig of vanaf 9:35u? Aangezien door de drukte de bevestiginsmail niet gelijk aankwam. :?
order 35881246 = aardig snel denk ik zo 😛 space grey 64gb. Ook een order uit staan bij apple.com dus we zien wel hoe snel alles verloopt. Uit ervaring ook maar bij apple gekocht aangezien het een ramp was 2 jaar geleden bij Vodafone. (en daarom maar in de Apple Store een abbo van t-mobile afgesloten 😉 )
Reputatie 7
Badge +20
@ppolling Als de betaling niet direct is verwerkt dan wordt die automatisch omgezet naar betalen bij levering. Jij kan dus straks het bedrag pinnen aan de deur betalen bij de koerier.

@mennoterlaak Nice! Hoop dat je hem snel in handen krijgt! 🙂
Reputatie 2
@Hajar @Rusty1 klopt dat wel, tijdstip van bevestigingsmail is plaats in de rij?
waarom dan zoveel moeite doen om zo vroeg mogelijk een bestelling te plaatsen als T-mobile niet op volgorde van tijdstip van de bestelling zelf alles verwerkt?
Ik zie reacties van mensen voorbijkomen met latere bestelling dan ik maar wel eerder die bevestigingsmail hebben ontvangen.
Raar.. ik heb vanmorgen om 09.10 besteld, kreeg om half 2 een mail dat ik binnen enkele uren een mail zou krijgen om te betalen, echter is dit nog steeds niet gebeurd?! Graag een reactie.
Reputatie 1
Ik zit ook goed qua ordernummer denk ik zo te zien: 358813**
Reputatie 7
Badge +20
@ppolling Je hebt helemaal gelijk! Heb het nogmaals nagevraagd en moment van bestellen is leidend. Hier geldt eerste besteld = eerste in huis. Dus je kan 9.35 aanhouden. Exuses voor de verwarring! 🙂

@Styloew; Met welk mobiele nummer heb je besteld? Zie geen bestelling terug bij het nummer waarmee je bent aangemeld op het forum. Maar als je een mail hebt ontvangen, dan moet je gewoon even afwachten. Houd ook je spambox in de gaten!
Hi,

Heb rond 9.30 een bestelling gedaan via de app wel een soort van bevestigingsmail gehad maar geen ordernummer.

Nu is het bijna half 6 en nog steeds geen ordernummer.

Is alles wel goed doorgekomen?

Dank
@Hajar ik heb hem naar je toe gepb’t . Jouw collega kon hem in de ochtend wel vinden
Ook de XS Max 256gb besteld 🙂 ordernr 358820** dus toch wel rap voor elkaar gekregen.
Mailtje ontvangen met daarin dat ik binnen een paar uur meer informatie krijg over de betaling etc. Echter nog niks ontvangen. Zal wel met de drukte te maken hebben 😛
Ordernummer 35886*** (09:27); beetje jammer dat de website vanochtend niet werkte 😞. Ik ben benieuwd welke levertijd ik hiervan kan gaan verwachten...
Dat is vreemd.. ik heb order 35889xx en 09.07 besteld?!

Hopelijk gaat het dan om de daadwerkelijke besteltijd.

Dan is het waarschijnlijk toch op basis van bevestigingsmail...
Badge +13
Lees een paar post boven je de reactie van Moderator Hajar 😉
Reputatie 7
Badge +19
Hoi allemaal,

Nogmaals om verwarring te voorkomen: het tijdstip van bestelling is leidend, niet de bevestigingsmail of betaallink!

@Styloew: Jouw order staat er inderdaad gewoon in, hoor! No worries dus. 😃
Reputatie 1
De eerste drie stappen zijn voltooid, heb gisteren gelijk betaald toen ik het mailtje kreeg. Nu maar hopen dat er voldoende voorraad is/komt. :)

Ordernummer: 358879XX
Toestel: Apple iPhone Xs Max 256GB Goud
Je bestelling is bij ons binnengekomen
  • We verwerken je order. Binnen 1 werkdag sturen wij je een e-mail met meer informatie over de vervolgstappen.
Je bestelling is goedgekeurd
  • We hebben de e-mail met meer informatie naar je verstuurd. Haal je jouw bestelling op in een T-Mobile Shop? Dan neemt de T-Mobile Shop contact met je op als de bestelling op voorraad is. Onderstaande stappen gelden dan niet voor jou.
Wachten op voorraad
  • Het door jou bestelde toestel is nu niet op voorraad of nog niet toegewezen aan je bestelling. Zodra jouw bestelling geleverd kan worden, ontvang je van onze koerier (AMP Logistics) per e-mail een link waarmee je online een bezorgafspraak kunt maken. We houden je op de hoogte.
[edit] overigens, volgens mij heeft dit topic op dit moment nog niet zo heel veel toegevoegde waarde. Want het is in mijn beleving nog volstrekt onduidelijk welke orders wel/niet de 21e geleverd gaan worden. Alles vanaf 21-9 > dat kan ook in 2019 zijn... 😉 Maargoed, ik vertrouw er op dat in de loop vd week meer duidelijk wordt. Dit is de eerste keer dat ik via een provider de nieuwe iPhone bestel, tot op heden altijd Apple store gedaan dus ik ben benieuwd hoe t gaat lopen. T-mobile probeert in ieder geval goed te communiceren voor zover mogelijk, dus dat is prettig.
Hallo! Ik heb gisteren de zwarte Xs Max met 256 gb besteld. Ik gaf aan hem op te halen in de T-mobile shop en dat is allemaal verwerkt. Ik kreeg een melding dat de bestelling definitief is. Ik lees overal over een ordernummer. Ik heb geen ordernummer gezien.

overigens las ik dat ophalen in de shop alleen kan als ik particulier ben.
Quote:
"Goed om te weten:

- Bestel je online en haal je je toestel op in de winkel? Dan vervalt de regel van 'Wet Koop op Afstand'.
- De bestelling kan alleen opgehaald worden door degene die de bestelling heeft geplaatst, dus de contracthouder.
- De mogelijkheid om je online bestelling in de T-Mobile Shop op te halen, geldt alleen voor particuliere abonnementen."

Ik heb een zakelijk abonnement en die verlengd en ik kreeg de optie om de iPhone in de winkel op te halen.

Gaat dit goed? Alvast bedankt voor reactie!

Ik kreeg de navolgende melding;

Badge +13
@PatrickOdendaal Er gaat dan toch wat mis aangezien je als zakelijke klant niet in de shop kan afhalen dat staat ook in de FAQ.
Je zult dus even een reactie van een moderator moeten afwachten hoe dat nu verder gaat.
Reputatie 7
Badge +20
@PatrickOdendaal

De situatie is onlangs aangepast, dus het is nu voor zowel zakelijke, als particuliere abonnementen mogelijk het toestel in de winkel op te halen! 🙂 Heb je ondertussen de mail al ontvangen? Check anders ook even de spambox, voor de zekerheid!