[Info] Levertijden iPhone Xs Max

• 14 september 2018
  • 628 reacties
  • 84656 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

628 reacties

Ik heb op 16 oktober de iphone xs max goud 256GB telefonisch besteld om in de shop op te halen (dir zou wat sneller gaan). De levertijd was 1/2 weken. Van de week werd de levertijd aangepast naar 3/4 weken en heb ik gelijk de klantenservice gebeld omdat ik mijn huidige telefoon al heb verkocht. (Met in mijn achterhoofd dat de nieuwe iphone er bijna zou zijn...) De meneer van de klantenservice heeft mij verteld dat voor mij de 1/2 weken levertijd nog gewoon geldt. Alleen voor de orders die later binnen zijn gekomen gelden de 3/4 weken. Ik heb dit 2 keer in het gesprek gevraagd als bevestiging en het zou allemaal goedkomen binnen die 2 weken. Vandaag zijn die 2 weken om en zit ik nogsteeds zonder toestel.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Shiv.al,

Goed dat je het even laat weten!

Ik weet niet precies waarom mijn collega aan heeft gegeven dat je de 1 - 2 weken aan mocht houden, want dat is in dit geval niet waar. Bij de levertijdentabel zie je de actuele levertijden en bestellingen die vanaf 12 oktober zijn geplaatst, hebben bij de iPhone Xs Max Goud 256 GB een levertijd van 3 - 4 weken. Sorry voor de verkeerde informatie vanuit mijn collega!
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Aangezien de drukte met de iPhone Xs Max voorbij is en er weinig vragen binnenkomen over de Xs-Max-bestellingen gaat dit topic op slot. Voor de meest actuele levertijden kun je nu weer in ons algemene topic terecht.

Vragen kun je natuurlijk altijd op onze Community stellen! 🤓