[Info] Levertijden iPhone Xs Max

• 14 september 2018
  • 628 reacties
  • 84660 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

628 reacties

Dat is mooi, dan gaat dat goed. Ik houd mijn spambox altijd al in de gaten, omdat er nog wel eens een "echte" mail per ongeluk in terecht komt. Ik selecteer altijd voor ik verwijder. En nee. Geen bericht van T-mobile in mijn spambox.

Ik heb nog geen mail gehad met een ordernummer, behalve dan dat mailtje dat ik als bijlage heb toegevoegd.
Is het na te gaan of het wel goed gaat met mijn bestelling? Zo ja, zou u dat dan willen nagaan? Alvast dank!
Reputatie 1
Je ordernummer kun je trouwens vinden als je bestelling checkt via https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling
Ik kon mijn abbonoment pas zaterdag verlengen dus heb zaterdag gelijk de iPhone xs max goud aangevraagd. Ik vroeg gelijk aan die man u ja wanneer heb ik hem nou binnen? Waarop die man zegt T-mobile die is nu wel wat gewend met alle pre orders van Apple dus wij kopen heel veel in dus de kans is heel groot dat die vrijdag al geleverd kan worden! 😊😊😊😊😊😊😊😊
Badge +13
Ik kon mijn abbonoment pas zaterdag verlengen dus heb zaterdag gelijk de iPhone xs max goud aangevraagd. Ik vroeg gelijk aan die man u ja wanneer heb ik hem nou binnen? Waarop die man zegt T-mobile die is nu wel wat gewend met alle pre orders van Apple dus wij kopen heel veel in dus de kans is heel groot dat die vrijdag al geleverd kan worden! 😊😊😊😊😊😊😊😊
Er kan en mag nooit wat beloofd worden en helaas doet de klanten service dat elk jaar weer fout door verwachtingen te scheppen.
Je ordernummer kun je trouwens vinden als je bestelling checkt via https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling
goeie tip, dank je wel!

Ik heb mijn ordernummer gezien en dat ziet er goed uit!! Nou maar simpelweg in de wachtstand.

Iemand een wachtstandmuziekje erbij? 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Zie dat jullie allemaal niet kunnen wachten op jullie gloednieuwe iPhone. I totally get it! 😍 Jullie kunnen dit topic in de gaten houden voor de levertijden.
Ik heb trouwens met ideal betaald zelf hier krijg ik een melding na 2 uurtjes:

"Je betaalt bij ontvangst van je bestelling. Zodra je bestelling op voorraad is, krijg je een mail van onze koerier AMP om een bezorgafspraak te maken."

Heb de klantenservice gebeld daar staat de betaling wel geregistreerd, wel jammer dat deze gewoon niet gekoppeld is aan je betaling en ook geen bevestigingsmail ontvangt dat je heb betaling binnen is of iets dergelijks.

Betreft voorraad zal wel wat duidelijk gecommuniceerd kunnen worden, wat ik wel apart vind dat er nog steeds staat vanaf 21 september, voorgaande jaren was het nu al 1-2 weken of sommige modellen zelfs 2-3 of 4-6 weken levertijd, of er word gewacht op de Xr model door veel mensen en zijn dus deze modellen niet zo veel besteld.
Hi,

Zie dat jullie allemaal niet kunnen wachten op jullie gloednieuwe iPhone. I totally get it! 😍 Jullie kunnen dit topic in de gaten houden voor de levertijden.

Klopt! Daarom zouden we graag wat meer informatie willen zien hier ipv β€œvanaf 21 september leverbaar”, die er al sinds vrijdag staat 😬
Laat maar, ik heb het antwoord al gevonden. Wat me opvalt is dat ik al heeeeeel lang klant ben bij t-mobile en steeds meer ga betalen voor een abonnement. Is er een medewerker die mij kan bellen? Ik twijfel heel erg om nog bij tmobile te blijven, mits jullie een goede persoonlijke aanbieding kunnen geven.

tevens, waarom zit er 15,-!!! Euro per maand kosten verschil tussen de 64gb XS max en 256gb XS max mbt het onbeperkt bellen/bundel optie? Ik neem aan dat dit een fout is want de 512gb versie is weer 15,- goedkoper dan de 256GB
Laat maar, ik heb het antwoord al gevonden. Wat me opvalt is dat ik al heeeeeel lang klant ben bij t-mobile en steeds meer ga betalen voor een abonnement. Is er een medewerker die mij kan bellen? Ik twijfel heel erg om nog bij tmobile te blijven mits jullie een goede aanbieding kunnen doen voor mij?

Dat werkt zo bij alle providers. Belgedrag verandert, de kosten ook. Ik ben juist overgestapt naar T-mobile, omdat zij als enige een unlimited abonnement bieden. De prijs vind ik niet hoog.

Laat maar, ik heb het antwoord al gevonden. Wat me opvalt is dat ik al heeeeeel lang klant ben bij t-mobile en steeds meer ga betalen voor een abonnement. Is er een medewerker die mij kan bellen? Ik twijfel heel erg om nog bij tmobile te blijven mits jullie een goede aanbieding kunnen doen voor mij?Dat werkt zo bij alle providers. Belgedrag verandert, de kosten ook. Ik ben juist overgestapt naar T-mobile, omdat zij als enige een unlimited abonnement bieden. De prijs vind ik niet hoog.

Patrick, ik kan zeggen dat mijn belgedrag niet veranderd is... dus ik snap dit argument niet...
Weten we op zijn vroegst donderdag - dan wel vrijdag - of de iPhone Xs Max ook daadwerkelijk geleverd gaat worden op vrijdag, door het bericht van AMP af te wachten?
Is er een T-Mobile medewerker die kan vertellen wanneer de Iphones aan AMP worden uitgeleverd? En wanneer wij (in een normale situatie waarin je gelijk de nieuwe Iphone krijgt geleverd) een mail van AMP kunnen verwachten? Ik mag toch wel aannemen dat de Iphones door T-Mobile eerder dan vrijdag worden geleverd aan AMP???
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie staan te popelen, maar in dit geval kun je gewoon de AMP e-mail afwachten. Zodra jouw toestel op voorraad is, ontvang je direct een bericht van AMP voor een afspraak. 🙂 Houd ook dit topic in de gaten voor eventuele updates.
Wanneer ik de factuur wil betalen online krijg ik enkel dit bericht: Je betaalt bij ontvangst van je bestelling. Zodra je bestelling op voorraad is, krijg je een mail van onze koerier AMP om een bezorgafspraak te maken.

Doe ik iets verkeerd of is er een ander manier om alsnog via ideal te betalen.
Wanneer ik de factuur wil betalen online krijg ik enkel dit bericht: Je betaalt bij ontvangst van je bestelling. Zodra je bestelling op voorraad is, krijg je een mail van onze koerier AMP om een bezorgafspraak te maken.

Doe ik iets verkeerd of is er een ander manier om alsnog via ideal te betalen.

Dan heb je vermoedelijk langer dan twee uur na aankomst van de e-mail gewacht met betalen. Voor zover ik weet wordt hij dan automatisch op 'betalen bij ontvangst' gezet. Nu mag je pinnen aan de deur, wat in feite geen verschil is dan met iDeal.

Iemand toevallig al bericht van AMP? Vast niet. De eersten zijn net uit China vertrokken volgens 9to5mac (of MacRumors).
Heb de email 30 uur na bestelling pas ontvangen, dus als dat idd de regel is zou het goed kunnen.
Het ging me vooral om het volgende,

Let op! Als je online betaalt, kunnen wij je bestelling sneller verwerken. Als je niet online betaalt, dan kan je bij de bezorging contant of met pin betalen.
Dat heb ik inderdaad ook gelezen. Persoonlijk denk ik alleen dat dit geldt voor bestellingen geplaatst rond 21:00 omdat hij dan misschien wel/niet de volgende dag geleverd zou kunnen worden. Als je dan gelijk betaald kunnen ze hem nog bij AMP aanmelden, en als je wacht is het al 23:00 en kan dat (misschien) niet. Ik heb het hier dan dus over normale orders, en niet de (veel te veel bestelde) iPhone Pre-Orders.

(Mijn persoonlijke idee waarom ze dat erbij zetten).

Misschien kan iemand van T-Mobile hier iets nuttigs op zeggen?
Reputatie 7
Badge +20
@Mikeoo @MitchellvB995

Het eerst bericht van Mitchell klopt inderdaad, maar het heeft geen effect op de bestelling. Dit gebeurt namelijk op moment van bevestiging, niet op moment van betaling of keuze van betaalwijze.

Wanneer de termijn verstreken is om een keuze te maken wordt de betaling automatisch aangepast. Dan kun je pinnen bij de koerier. 🙂
Deze is in de pocket, nu de iPhone nog 😜

Vraagje, wanneer krijg je een e-mail van AMP wat is 'normaal'?
ik heb vrijdag om 09:01 uur besteld ( Iphone Xs max 256 GB zilver) dus ik ga er vanuit dat ik mijn toestel ook vrijdag bezorgd krijg ( hoop ik...)

er staat boven "zodra het door jou bestelde toestel bij onze koerir ligt, krijg je bericht"
als de levering vanaf vrijdag is, is de kans dus ook groot dat ik mijn toestel veel later zal krijgen. of liggen de toestellen al eerder bij AMP, of zeg ik nu iets heel geks?
Ik heb zojuist dit ontvangen van een T-Mobile medewerker:

”De toestellen zijn vanaf aanstaande vrijdag leverbaar.
Dus vanaf dan worden ook de AMP mails verzonden, want dan weten we ook precies hoeveel we krijgen van Apple en wie we mailen etc.”

ik verwacht dus niet dat er vrijdag al iPhones geleverd gaan worden, als dan pas de e-mails worden verzonden.

Dus vanaf dan worden ook de AMP mails verzonden, want dan weten we ook precies hoeveel we krijgen van Apple en wie we mailen etc.”

ik verwacht dus niet dat er vrijdag al iPhones geleverd gaan worden, als dan pas de e-mails worden verzonden.

best jammer eigenlijk.. 😞 had ik toch voor ophalen in de winkel moeten kiezen.

best jammer eigenlijk.. 😞 had ik toch voor ophalen in de winkel moeten kiezen.

Vind dan eigenlijk dat ze je als klant wel een beetje oplichten, mocht dat waar zijn. Je adverteert met β€˜leverbaar vanaf 21/09’, maar eigenlijk is dat dus een leugen, want ze kunnen niet vanaf 21/09 leveren. Ja, leveren aan AMP?

Kan me overigens herinneren dat een aantal jaar geleden, met de iPhone 7, ze wel gewoon op de eerste dag konden leveren (daadwerkelijk)?

Dan heeft de betreffende werknemer het wel verkeerd. Donderdag krijgen de providers de toestellen en vanaf dan gaan ze ook bezig met het verzenden van de toestellen.