[Info] Levertijden iPhone Xs Max

• 14 september 2018
  • 628 reacties
  • 84656 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

628 reacties

dit is wat ik heb ontvangen vandaag:

Ik heb zojuist dit ontvangen van een T-Mobile medewerker:

”De toestellen zijn vanaf aanstaande vrijdag leverbaar.
Dus vanaf dan worden ook de AMP mails verzonden, want dan weten we ook precies hoeveel we krijgen van Apple en wie we mailen etc.”

ik verwacht dus niet dat er vrijdag al iPhones geleverd gaan worden, als dan pas de e-mails worden verzonden.
best jammer eigenlijk.. 😞 had ik toch voor ophalen in de winkel moeten kiezen.
Vind dan eigenlijk dat ze je als klant wel een beetje oplichten, mocht dat waar zijn. Je adverteert met ‘leverbaar vanaf 21/09’, maar eigenlijk is dat dus een leugen, want ze kunnen niet vanaf 21/09 leveren. Ja, leveren aan AMP?

Kan me overigens herinneren dat een aantal jaar geleden, met de iPhone 7, ze wel gewoon op de eerste dag konden leveren (daadwerkelijk)?

Dat dacht ik dus ook. Afwachten..
@David @Hajar misschien dat de t-mobile moderators duidelijkheid kunnen geven??
Reputatie 1
Ik hoorde net van een vriend dat mensen die bij vodafone zitten en een preorder hebben geplaatst morgen (woensdag 19 sep) een smsje krijgen met de levertijden voor hun preorder. Krijgen wij ook zo iets?

Hier is een citaat van hun forum
Ik heb even navraag gedaan:

• Morgen (woensdag 19-09) worden er sms'jes uitgestuurd met levertijden informatie.
  • Op de dag van de leveringen (vrijdag 21-09) wordt de levertijdenpagina bijgewerkt.
Dus concreet betekent dit dat jullie morgen persoonlijk geïnformeerd worden wanneer je de nieuwe iPhone in handen hebt 😎

https://forum.vodafone.nl/apple-ios-15/bestellen-leveringen-de-nieuwe-iphone-xs-iphone-xs-max-en-iphone-xr-295930/index5.html#post300704
Of nou vrijdag die sms komt voor een datum te prikken, of woensdag, er is altijd een groep mensen die sneller reageert / de sms eerder ontvangt, en dus eerder een afspraak kan inplannen (routes / aantal beschikbare koerier).

Die paar dagen overleven we nog wel met onze huidige iPhones toch ? 🙂
Of nou vrijdag die sms komt voor een datum te prikken, of woensdag, er is altijd een groep mensen die sneller reageert / de sms eerder ontvangt, en dus eerder een afspraak kan inplannen (routes / aantal beschikbare koerier).

Die paar dagen overleven we nog wel met onze huidige iPhones toch ? :)

Nee.
Vorig kaar met de X was het zo dat we op woensdag of donderdag een mail kregen om een afspraak te maken, was toevallig ook de launch op vrijdag en werden de toestellen bij heeeeeel veel mensen op vrijdag geleverd..

als ik dit forum met die van vorig jaar vergelijk is er wel veel minder animo voor dan nu
Vorig kaar met de X was het zo dat we op woensdag of donderdag een mail kregen om een afspraak te maken, was toevallig ook de launch op vrijdag en werden de toestellen bij heeeeeel veel mensen op vrijdag geleverd..

als ik dit forum met die van vorig jaar vergelijk is er wel veel minder animo voor dan nu

Precies dat! en geef de mensen eens ongelijk. Volgens mij was de iPhone 7 twee jaar terug een van de meest drukke launches, zeker in verhouding met de vraag en de capaciteit voor de Jet Black.

Ik ben best hoopvol voor vrijdag, eigenlijk...

Ik heb zojuist dit ontvangen van een T-Mobile medewerker:

”De toestellen zijn vanaf aanstaande vrijdag leverbaar.
Dus vanaf dan worden ook de AMP mails verzonden, want dan weten we ook precies hoeveel we krijgen van Apple en wie we mailen etc.”

ik verwacht dus niet dat er vrijdag al iPhones geleverd gaan worden, als dan pas de e-mails worden verzonden.
Dan heeft de betreffende werknemer het wel verkeerd. Donderdag krijgen de providers de toestellen en vanaf dan gaan ze ook bezig met het verzenden van de toestellen.
dit is wat ik heb ontvangen vandaag:

Heeft ze het toch niet helemaal goed 😉 Zal raar zijn dat Tmobile dit jaar in een keer anders te werk gaat en andere providers wel per vrijdag leveren. Dus wees niet bang ben je op tijd met bestellen geweest en hij is op voorraad krijg je hem vrijdag 😉
Reputatie 1
Ik ben benieuwd of we vandaag wat meer concreets te horen gaan krijgen. Het is op diverse forums inderdaad een stuk rusiger dan met eerdere launches. Dus lijkt me dat er snel(-ler) duidelijkheid is over aantal orders en voorraad. Op tweakers zie ik veel mensen die bij de groene concurent hebben besteld al bevestiging voor levering vrijdag hebben gehad en al een afspraak ook. Come on t-mobile, gas erop 😎🤘
ik hoop het!!! m'n vorige iphone is overleden en om de tijd te overbruggen heb ik een Samsung... geloof mij die wil ik geen dag langer gebruiken 😂😂😂
Ik verwacht (hoop) ook dat we vandaag een mail krijgen. Donderdag een mail en vrijdag leveren is wel erg kortdag. Ik begrijp ook niet goed waarom het van T-Mobile zijn kant zo stil is. Ik geloof niet dat er bij T-Mobile niks bekend is over de datum dat hun de telefoons uitleveren aan AMP, maargoed. Zoals elk jaar gewoon braaf wachten tot je wat hoort, meer kunnen we niet doen.. wel vervelend als je hoort dat klanten bij andere providers wel al duidelijkheid hebben.
Reputatie 7
Badge +20
Hi iedereen,

Hierbij een update vanuit ons!

Vanavond zullen er e-mails vanuit AMP worden verstuurd naar de mensen die hun afspraak kunnen maken! We sturen daarna ook nog een SMS, om je te attenderen op de verstuurde e-mail, zodat je deze niet over het hoofd ziet.

Klanten die een bestelling op willen halen in de T-Shop ontvangen ook een SMS van ons. Houd er rekening mee dat dit niet betekent dat jouw bestelling direct klaar is om vrijdagochtend opgehaald te worden. Een medewerker van de desbetreffende winkel neemt contact met je op zodra je iPhone opgehaald kan worden.

Wanneer je geen bericht hebt ontvangen, dan is het nog even geduld hebben. We zullen de levertijden nog niet direct aan kunnen passen, de verwachting is dat dit vrijdagochtend zal gebeuren.

Mochten er nog andere vragen zijn, laat het ons weten!
Thanks!

Sincere,

Tim
Reputatie 1
Een vriend die om 14:35 de iPhone xs 64GB heeft besteld bij KPN heeft net een email gekregen. Denk dat er bij deze release niet veel tekorten zullen zijn😂
Thanks voor de update @David !
Heb vanmiddag een smsje ontvangen vanuit T-Mobile. Gisteren de iphone xs max in de winkel ad Grote Marktstraat in Den Haag besteld icm een nieuw abonnement bij T-Mobile(was overgestapt naar KPN en daarna Tele2. T-Mobile heeft verruit de beste prijs/kwaliteit verhouding). Heeft iemand enig idee hoe realistisch het is dat je dat nog bij de eerste lichting zit, dit omdat ik mijn oude toestel wil verkopen maar niet te lang zonder toestel wil zitten..
Net een telefoontje ontvangen, ik zit bij de eerste lichting en ben vrijdag welkom in de T-mobile store om mijn iPhone xs Max gold op te komen halen! Aannemelijk is dus dat, zoals David (T-Mobile) al zei, vandaag duidelijk wordt of je bij de eerste lichting zit of niet!
Gaaf! Hoelaat had jij je toestel ongeveer besteld?
Nice!! In Den Haag vertelde ze mij, naar wat ik mij kan herinneren, dat ze pas morgen beginnen met bellen omdat dan de toestellen in de winkel zouden liggen. Waarna hij mij ook vertelde dat ik ‘goede kans’ heb er vrijdag nog bij te zitten. Wacht het wel even af.
@Jordi92NL
Ik ben om 9u gaan bellen. Rond 9.35 kreeg ik iemand aan de lijn en om 9.49 bevestiging van bestelling ontvangen. Mijn order was toen nog niet verwerkt volgens die mail.
Reputatie 1
Kijk, eindelijk wat meer info. Thnx David! Ik heb rond dezelfde tijd besteld als Do3 dus ik verwacht ook vandaag dan wel een berichtje te krijgen voor levering vrijdag. Mooi 🙂
Via de website mijn iPhone vrijdagochtend om 9:30 besteld, en aangegeven dat ik hem op wil halen in een vestiging midden in het land. Vanmiddag gebeld door die vestiging dat de iPhone XS Max 64GB vrijdag klaarligt 🙂
iemand die het toestel laat bezorgen al bericht gehad?
iemand die het toestel laat bezorgen al bericht gehad?

Helaas niet, ik ben ook telkens mijn mail aan het checken haha