[Info] Levertijden iPhone Xs Max

• 14 september 2018
  • 628 reacties
  • 85295 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

628 reacties

iemand die het toestel laat bezorgen al bericht gehad?Helaas niet, ik ben ook telkens mijn mail aan het checken haha

hahah ik word er onwijs zenuwachtig van 😂
Hier ook nog geen bericht van AMP ;o
Reputatie 1
Er staat ook dat pas vanavond de mails worden verzonden. Als je gewoon op tijd bent met bestellen dan krijg je vast e-mail mag ik hopen.

iemand die het toestel laat bezorgen al bericht gehad?Helaas niet, ik ben ook telkens mijn mail aan het checken haha

Nou ja, technisch gezien is het ook nog niet ‘vanavond’...

Nou ja, technisch gezien is het ook nog niet ‘vanavond’...

naja, technisch gezien zouden klanten gebeld worden, zodra het toestel opgehaald kan worden. so everything is possible 🙃
Reputatie 1
We zullen zo wel wat gaan horen. Eerste afspraken worden gepland. Jesse V schreef net op tweakers:

JesseV
Zojuist via een mailtje mijn aflevering ingepland bij AMP voor T-mobile.. Definitief vrijdag binnen.
Ik heb net een e-mail gehad! Vrijdag komen ze hem brengen, yessss!😊
Reputatie 1
Goed om te horen. Ik mag hopen dat ik er ook bij zit. Om 09.01 besteld, en om 09.07 de betaling gedaan..
Reputatie 1
Lijkt me wel dan Danny. Vroeger kan bijna niet omdat de site tot 9:15 of zoiets problemen had. Inmiddels tweede persoon op tweakers die zich meldt. Het begint door te druppelen. Ben benieuwd of/wanneer ik de mail krijg 🙂
Reputatie 1
Toch heerst bij mij nog altijd het gevoel dat het toch niet helemaal op volgorde van bestellingen gaat...
Reputatie 1
Mails lijken op volgorde te gaan...

Die Jesse V had order nr 358812xx en inmiddels een volgende zegt net mail te hebben gehad met order nr 358828xx. Mijn nummer is 358879xx dus zal hopelijk zo wel komen.
Toch heerst bij mij nog altijd het gevoel dat het toch niet helemaal op volgorde van bestellingen gaat...

Dit denk ik dus ook!

Ik denk het niet, ik heb namelijk besteld om 09.22 en om 12.10 bevestigingsmail gehad. Jij was dus eigenlijk eerder dan ik.. 🧐
Reputatie 1

Die Jesse V had order nr 358812xx en inmiddels een volgende zegt net mail te hebben gehad met order nr 358828xx. Mijn nummer is 358879xx dus zal hopelijk zo wel komen.

Dat bedoel ik dus al.. Ik heb order 358813**

Hopelijk gaan de mails via volgorde. Ik heb namelijk 358842xx
Ik heb 358814xx maar nog geen mail.
Welk toestel hebben jullie besteld? Zal er ook wel aan liggen hoe populair een bepaalde kleur is.

XS Max 64gb Goud voor mij met ordernummer 358842xx.
Ik ben benieuwd, heb om 9.20 besteld. Om 9.36 de orderbevestiging ontvangen met ordernr 358849xx.

Nog geen mail
Ik heb 358814xx maar nog geen mail.

XS 256gb space grey denk de populairste (of de 64)

Had rond 9u10 de betaling afgerond.
ordernummer 358812XX. Besteld om 9:01, bevestigingsmail om 9:02. Iphone Xs Max silver 256gb. Nog geen mail
Reputatie 1
Haha iedereen zit angstvallig naar zn mailbox te kijken nu. Mooi is dat 😛
Haha iedereen zit angstvallig naar zn mailbox te kijken nu. Mooi is dat :P

VVD-fractievoorzitter Klaas Dijkhoff somde juist op hoe goed het gaat met ons land, ook vergeleken met andere landen. „Ik ken geen tijd en ik ken geen land waarin ik liever zou willen wonen dan het huidige Nederland.”
Krijg steeds een mini hartverzakking als iemand hier reageerd, steeds mail: T-Mobile Community 😂
Mail gehad, 15 min geleden.

ordernr van mij is: 358842xx

hetblijkt erop dar de geruchten over geen productieproblemen en voldoende voorraad kloppen.
vrijdag levering 🙂
Mail gehad, 15 min geleden.

ordernr van mij is: 358842xx

hetblijkt erop dar de geruchten over geen productieproblemen en voldoende voorraad kloppen.
vrijdag levering :-)

welk toestel heb je? Kleur en gb?