[Info] Levertijden iPhone Xs Max

• 14 september 2018
  • 628 reacties
  • 84656 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 10736 reacties
Hi allemaal,

Je kunt de meest actuele levertijden vanaf vandaag (30 oktober 2018) weer vinden in ons algemene topic over levertijden. Vragen kun je natuurlijk altijd stellen!

Heb je algemene vragen over de iPhone Xs Max? Bezoek dan onze FAQ voor de meestgestelde vragen. Vind je daar niet je antwoord, laat dan een reactie achter! Vragen over je bestelling, laat het hier in een reactie weten!

Veelgestelde vragen
Ik heb een iPhone Xs Max besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is
nietde e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.
Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

Hoe werkt het als ik mijn iPhone Xs Max heb besteld en wil ophalen in de T-Mobile Shop?Na je bestelling neemt een van onze Shop-medewerkers contact op over de levering in de T-Mobile Shop. Samen met de medewerker maak je een afspraak om het toestel op te halen. Je betaling en eventueel nummerbehoud regel je eenvoudig in de winkel. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, is de bestelling nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel op goed geluk binnen te lopen

Goed om te weten:

- Bestel je online en haal je je toestel op in de winkel? Dan vervalt de regel van 'Wet Koop op Afstand'.
- De bestelling kan alleen opgehaald worden door degene die de bestelling heeft geplaatst, dus de contracthouder.
- De mogelijkheid om je online bestelling in de T-Mobile Shop op te halen, geldt voor zowel particuliere als zakelijke abonnementen.

This topic has been closed for comments

628 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi iedereen,

Hierbij een update vanuit ons!

Vanavond zullen er e-mails vanuit AMP worden verstuurd naar de mensen die hun afspraak kunnen maken! We sturen daarna ook nog een SMS, om je te attenderen op de verstuurde e-mail, zodat je deze niet over het hoofd ziet.

Klanten die een bestelling op willen halen in de T-Shop ontvangen ook een SMS van ons. Houd er rekening mee dat dit niet betekent dat jouw bestelling direct klaar is om vrijdagochtend opgehaald te worden. Een medewerker van de desbetreffende winkel neemt contact met je op zodra je iPhone opgehaald kan worden.

Wanneer je geen bericht hebt ontvangen, dan is het nog even geduld hebben. We zullen de levertijden nog niet direct aan kunnen passen, de verwachting is dat dit vrijdagochtend zal gebeuren.

Mochten er nog andere vragen zijn, laat het ons weten!
Reputatie 1
Haha iedereen zit angstvallig naar zn mailbox te kijken nu. Mooi is dat 😛
@pspanter @kenn69

Het is bij jullie nog wachten op de voorraad van dit toestel! Aangezien jullie hetzelfde toestel hebben gekozen, staat Pspanter op dit moment wat eerder in de rij. Hopelijk krijgen jullie spoedig bericht!

Is het niet andersom? Aangezien @kenn69 op de 14de heeft besteld en @pspanter op de 15de? Niks ten nadele van pspanter hoor, maar anders is er iets mis met jullie bestel- of ordertracking systeem.
@pspanter

Heb ook bericht gehad!
Reputatie 1

Misschien enige indicatie hoe hard het gaat met de bestellingen:

Vanmorgen om 9:01 (of paar min daarna na wat error meldingen) bestelling geplaatst voor Xs Max 256, goud. ordernummer: 358828XX helaas ben ik zo dom geweest om het niet vanuit My t-mobile te regelen en had dus een nieuw abo afgesloten ipv verlenging...

Na contact via chat is deze order geannuleerd (kon niet worden aangepast naar verlenging) en heb ik snel via My t-mob een nieuwe bestelling geplaatst, dat was rond 9:30. Bestelnummer van tweede order is 358879XX ruim 5K orders ertussen dus...

Nu maar hopen dat het nog op tijd is geweest. :-)
En anders hebben we de telefoon een weekje later 😀

Zo is het! Is ook niet erg. Maar het is toch ook altijd wat het pre-orderen leuk maakt, 'm als eerste in huis hebben. 😇
Reputatie 1
Op 17 september bestelden mijn vrouw en ik ieder een iPhone XS Max, zij bij Vodafone, ik bij T-Mobile.

Vodafone leverde hem vandaag, 21 september.
T-mobile stuurde me op 21 september info over de levertijd: 3-4 weken.

Te gek voor woorden dat T-Mobile zo bij de concurrentie achterblijft.
Reputatie 1
Wat een rare manier om mensen op de hoogte te houden van hun bestelling.
Een globaal bericht met een globale levertijd (onder voorbehoud). Had wel iets meer verwacht van een groot bedrijf als T-Mobile.

We leven in 2018 waar we databases hebben die live geupdate kunnen worden, maar kennelijk niet bij T-Mobile.

PS. zie dit maar als een rant want hoe dit wordt communiceerd is......wauw
Ik ga maar wachten, maar wat zal het wennen zijn een maand zonder telefoon.
Badge +13

..... Bestelnummer van tweede order is 358879XX ruim 5K orders ertussen dus...

Even een natte vinger update over de "wachtrij" op basis van de reactie van @ElayZ :

Om 12:23 ordernummer 358983XX gekregen*. Op basis daarvan is de wachtrij dus momenteel ongeveer c.a. 16K lang.

Denk wel dat de wachtrij van de Xr Max wat korter is (70/30 ofzo). Zelf heb ik een gewone Xr besteld.

Xr das knap 😳
Dat is in de toekomst bestellen dus 😉
Reputatie 1
Ach die medewerkers die hier de reacties moeten opvangen kunnen er ook niets aan doen.
Dit is het gevolg van bekende management methodieken, het werkt als volgt:
  • Houd zo min mogelijk voorraad aan, dat scheelt veel vastgelegd geld, dus je hebt betere cashflow en betaalt minder rente.
  • Laat de klant vooruit betalen en werk met lange levertijden, dat levert veel geld en betere cash flow op.
  • Betaal je leverancier zo laat mogelijk, ook dat verbetert je saldo's en cash flow.
Reken dit maar eens even door met een simpel voorbeeld:
  • Stel ze doen dit met 10.000 klanten die ieder € 250,- vooruit betalen en 4 weken moet wachten.
  • Stel ze hanteren naar leveranciers een betalingstermijn van 30 dagen.
  • Dan is er gedurende 8 weken een bedrag van € 2.500.000,- aan gratis geld in kas. Prettig toch?
Dit zijn veel gebruikte principes. Een klantgericht bedrijf zal echter naar de belangen van de klanten kijken en zich matigen. Die houden wel voldoende voorraad aan en kopen bij een hot product als een nieuw model iPhone wel voldoende in. Zie het eerder genoemde verschil met Vodafone wat ik mocht ervaren.
En verder zal een modern klantgericht bedrijf:
  • Eerlijk en ruim vooruit communiceren over levertijden.
  • Een klant niet vooruit laten betalen als er sprake is van lange levertijden.
  • De mogelijkheid bieden om een overeenkomst te annuleren als het te lang duurt.
Zo niet T-Mobile, daar regeert de boekhouder. En een heel kortzichtige bovendien, want dit lekt gegarandeerd naar social media en dan mogen de communicatie- en reclame-afdelingen weer extra geld uitgeven om het imago te repareren.
En ik? Ik ben sowieso weg zo gauw ik van mijn contract af kan. En ik zal vast niet de enige zijn.
Reputatie 1
@Tjitze92

zal ook wel bedoeld worden, ik krijg hem (nog) later.

Net bericht gehad, krijg de telefoon morgen
Reputatie 1
De iPhone XS max 64 is binnen. Hij is nu aan het configureren. Ziet er goed uit!

Alsnog complimenten aan T-Mobile. Wel wil ik toch wat tips geven. Hou iedereen netjes op de hoogte en doe geen valse beloftes.. Geef iedereen per model desnoods een nummer zodat ze kunnen zien in welke levering ze vallen.

Bedankt.
Ik heb hem binnen!!!!!! 💃🏽💃🏽💃🏽💃🏽

Misschien enige indicatie hoe hard het gaat met de bestellingen:

Vanmorgen om 9:01 (of paar min daarna na wat error meldingen) bestelling geplaatst voor Xs Max 256, goud. ordernummer: 358828XX helaas ben ik zo dom geweest om het niet vanuit My t-mobile te regelen en had dus een nieuw abo afgesloten ipv verlenging...

Na contact via chat is deze order geannuleerd (kon niet worden aangepast naar verlenging) en heb ik snel via My t-mob een nieuwe bestelling geplaatst, dat was rond 9:30. Bestelnummer van tweede order is 358879XX ruim 5K orders ertussen dus...

Nu maar hopen dat het nog op tijd is geweest. :-)

En anders hebben we de telefoon een weekje later 😀
Gekozen voor T-mobile doordat het moeder bedrijf directe contacten met Apple zou hebben. Wordt er een snelle levering belooft (geïmpliceerd) moet je alsnog tegen je verwachting in zo lang wachten. Nou kan T-mobile hier vrij weinig aan doen, maar zij leveren een product. Dan betaal je al veel voor een abonnement, helemaal veel voor de telefoon en dan hebben ze niet eens de manieren om even excuses aan te bieden aan de mensen die onverhoopt een stuk langer moeten wachten op hun beloofde telefoon.
Simpelweg een sms'je en een nieuwe foto die in Paint bewerkt is vind ik maar een matige vorm van customer service...
Nu wordt het afwachten, maar blijf in de toekomst in ieder geval niet bij T-Mobile als ze niet eens enigzins doen alsof ze het iets interesseert of wij de telefoon een beetje snel ontvangen.
Reputatie 1
Ik hoorde net van een vriend dat mensen die bij vodafone zitten en een preorder hebben geplaatst morgen (woensdag 19 sep) een smsje krijgen met de levertijden voor hun preorder. Krijgen wij ook zo iets?

Hier is een citaat van hun forum
Ik heb even navraag gedaan:

• Morgen (woensdag 19-09) worden er sms'jes uitgestuurd met levertijden informatie.
  • Op de dag van de leveringen (vrijdag 21-09) wordt de levertijdenpagina bijgewerkt.
Dus concreet betekent dit dat jullie morgen persoonlijk geïnformeerd worden wanneer je de nieuwe iPhone in handen hebt 😎

https://forum.vodafone.nl/apple-ios-15/bestellen-leveringen-de-nieuwe-iphone-xs-iphone-xs-max-en-iphone-xr-295930/index5.html#post300704
Reputatie 7
Badge +20
Hey lezers!

De levertijdentabel is ook weer aangepast: de iPhone Xs Max 256 GB zwart is per direct leverbaar! 🙂

@Hakuin Ik ben sprakeloos.. bizar zeg! 😂
Reputatie 4
Badge +1
Het lijkt bizar, maar het lijkt wel of veel mensen Apple als een nieuwe religie zien. Je ziet het aan de gekte als er weer een nieuw exemplaar verschijnt.
Guysssss ook ik heb eindelijk mijn telefoon! Afgelopen vrijdagmiddag rond de klok van 17.00 krewg ik het verlossende telefoontje, ik ben meteen naar de winkel geraced en was zo blij als een kind! Wat een prachttelefoon zeg 😭😭😭 iedereen bedankt voor t meeleven en have fun met jullie nieuwe toestel! We spreken elkaar weer met de volgende iPhone die uit moet komen hahaha 😄
Vamidag gebeld met de klantenservice en kunnen mij ook niet verder helpen,
mevrouw aan de telefoon zei dat iedereen voor 12:00 een mail zo krijgen met verdere informatie maar heb geen mail gezien.
vrouw vertelde ook dat ik hem vandaag zou moeten krijgen want direct leverbaar is direct leverbaar.
ik snap er helemaal niks meer van en vind het een beetje jammer van T-mobile
Krijg steeds een mini hartverzakking als iemand hier reageerd, steeds mail: T-Mobile Community 😂
Have fun met je telefoon @maxxhendrikss ik heb nog een week of 2 te gaan met de Xs max 64gb zwart
Ik heb mijn order lekker geannuleerd en ben overgestapt. Had de klantenservice gebeld en kreeg het ene slappe excuus na het anderen. Toen ik over annuleren begon kon dat zogenaamd alleen maar in de winkel waar ik het abonnement had afgesloten (daaaahaaaaggg, contracten staan heus niet in 388 verschillende systemen) en werd er een partij lastig gedaan over vanalles. Ik heb gewoon meteen weer gebeld, kreeg ik een ander aan de telefoon en zij kon hem wel annuleren, bevestigingsmail zou volgen. In plaats van annuleringsbevestiging kreeg ik een 'Leuk dat je klant wordt!'-email.. Wéér gebeld (volgen jullie me nog?) en hij bevestigde dat het inderdaad gewoon geannuleerd is.

Zo. En nu heb ik lekker ergens anders besteld en krijg ik hem morgen. Voor de liefhebbers: raadpleeg lekker Belsimpel.nl.

En T-Mobile, als je nou voortaan reageert op berichtjes hier, reageer dan inhoudelijk 🙂 niet met de bullshit 'dat jullie hopen dat we allemaal snel ons pareltje mogen vasthouden', want die zin komt me nu ook mijn neus uit. Je weet heus wel hoeveel openstaande orders je nog hebt en kan adhv data van orders zien waar iemand ongeveer op een lijst staat. Dus doe niet zo moeilijk en informeer iedereen, want ondertussen brengen ze wel gemiddeld 50 euro per maand binnen op je rekening.

Lieve mensen, het was me een waar genoegen met jullie in de wachtkamer te zitten. Hou-doe en tot ziens!
Maandag 17 september, rond 11u besteld. Kreeg vandaag, donderdag 20 september, rond 12u een mailtje. Zaterdag mogen wij onze nieuwe iPhone's in ontvangst nemen.

Zaterdag bezorgen kost wel EUR. 9,95, maar we konden niet wachten tot maandag. Systeem werkt prima en duidelijk.

2x iPhone XS Max 512GB Space Gray.

#happy 😁
Iemand al bericht gehad die hem zakelijk heeft besteld?

Yes. Afgelopen maandag 17 september 2x iPhone XS Max 512 GB Space Gray. Wordt zaterdag 22 september geleverd. Kreeg vandaag de mail van AMP.
Risico van later bestellen is te lezen op dit forum niet altijd oorzaak van klant. De verkoop van toestel is ook wat van te zeggen. Bewaren kan ook zorgen voor lagere opbrengst dus die snap ik ook.
wat je zegt omtrent leveren vanuit Apple klopt niet, had vanmiddag mobiel.nl en belsimpel.nl aan de telefoon en beide verklaarde voorraad te krijgen van providers, anders zou het namelijk niet zo zijn dat ze bij de een wel op voorraad zijn en bij ander provider de zelfde telefoon niet.