[Info] Levertijden Samsung Galaxy S10

• 20 februari 2019
  • 59 reacties
  • 13169 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 9476 reacties
Hoi allemaal!

Voor de levertijden van de Galaxy S10 kun je terecht in dit algemene levertijdentopic.

Op zoek naar de levertijden van Galaxy S10e of Galaxy S10+? Kijk dan ook in het levertijdentopic!

Ik heb een Samsung Galaxy S10 besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!Door drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is
nietde e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw Samsung. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken.

Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

Hoe werkt het als ik mijn Samsung heb besteld en wil ophalen in de T-Mobile Shop?Na je bestelling neemt een van onze Shop-medewerkers contact op over de levering in de T-Mobile Shop. Samen met de medewerker maak je een afspraak om het toestel op te halen. Je betaling en eventueel nummerbehoud regel je eenvoudig in de winkel.

Als je nog geen SMS hebt ontvangen, is de bestelling nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel op goed geluk binnen te lopen.

Goed om te weten:

- Bestel je online en haal je je toestel op in de winkel? Dan vervalt de regel van 'Wet Koop op Afstand'.
- De bestelling kan alleen opgehaald worden door degene die de bestelling heeft geplaatst, dus de contracthouder.
- De mogelijkheid om je online bestelling in de T-Mobile Shop op te halen, geldt alleen voor particuliere abonnementen.

This topic has been closed for comments

59 reacties

Hi..kan ik ook los toestel kopen?
Ik heb zojuist een Galaxy S10 ge-preordered waar ik heb aangegeven om hem in een T-Mobile shop op te halen. Voor de Galaxy Buds moeten we straks een geldig pre-order bewijs uploaden om in aanmerking te komen. Welk bewijs is dit precies? Krijg ik het bij het ophalen van de S10 in de winkel of is dit de bevestigingsmail van jullie? Just te be sure 🤷
Reputatie 7
Badge +20
Hi S.V.Ariola,

Je kan het toestel momenteel alleen in combinatie met een abonnement kopen.

@Alessio92 Gefeliciteerd met je bestelling! Je bent voor een mooi toestel gegaan. Voor de coole Galaxy Buds moet je even wachten totdat je het toestel hebt opgehaald. Je moet dan een foto van jouw unieke EAN-code en IMEI-nummer maken en die kun je dan uploaden. Op deze pagina staat precies uitgelegd hoe je je daarvoor kan aanmelden.

Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe Samsung! 😊
Ik heb op 21 februari een zwarte Galaxy s10 besteld. Is het nog mogelijk om van kleur te veranderen? Ik zou toch graag de prism blue willen hebben.
Ik heb op 21 februari een zwarte Galaxy s10 besteld. Is het nog mogelijk om van kleur te veranderen? Ik zou toch graag de prism blue willen hebben.
ik ben al geholpen bij een t-mobile shop
Even inhakend, ik heb ook de S10 besteld met ophalen in de winkel. Samsung zelf zegt op de website dat er een pre-order bewijs moet zijn (Bestelling met duidelijk de datum er op) maar de bevestiging van T-mobile heeft dit niet!

Kan iemand van t-mobile garanderen dat als je de telefoon in de winkel ophaalt je ook gewoon de buds kan krijgen??
Beste Hajar, ik had direct op 20 Feb 20:21 mijn Galaxy S10 512GB Zwart besteld en het gehele bedrag van het toestel betaald. Ik vroeg me af wanneer ik het factuur kan verwachten van mijn toestel? Krijg ik dit van tevoren of pas op de dag van levering?
Reputatie 7
Badge +20
@bellumus

Met alle documenten die wij verstrekken (online en via de winkel) gaat het helemaal in orde komen!

@briansoft

Je krijgt bij de bestelling een pakbon geleverd, waarin ook de details van jouw bestelling staan. Ik zie dat je jouw bestelling thuis geleverd krijgt, dus de koerier neemt dit voor je mee.
@bellumus

Met alle documenten die wij verstrekken (online en via de winkel) gaat het helemaal in orde komen!

Top, wij krijgen dus in de winkel bij het ophalen een document waar ook de orginele besteldatum opstaat ipv alleen de ophaal datum?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bellums,

Yes, je krijgt alle juiste documenten mee! Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe Samsung en earbuds! 😍
Hi!
Ik heb ongeveer 48 uur geleden mijn nieuwe Samsung S10 besteld en er staat bij de leverstatus dat er al een bevestigingsmail is verstuurd. Deze heb ik alleen nooit gekregen, weten jullie hoe dit kan komen?
Ik heb een s10 besteld en wel een bevestiging gekregen maar geen mail van AMP? ... wanneer krijg ik die?
Reputatie 7
Badge +20
@DaanR Ik zie dat je inmiddels een bevestigingsmail hebt ontvangen! 😄

@PriscillaLeveu Je toestel is momenteel nog niet op voorraad. Je ontvangt een mail van AMP zodra je toestel leverbaar is. Nog even geduld en dan kun je lekker geniet van je nieuwe S10! 😊
Wanneer kunnen we de e-mail van AMP verwachten? (regio Brabant)
en Hoelang duurt de bezorging van AMP dan nog ongeveer?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @tom.h de 5e,

Tof dat je een S10 hebt besteld! Zoals je in de tabel in dit topic kunt aflezen, is jouw toestel vanaf 08-03 leverbaar. Zodra het toestel leverbaar is, zul je dus ook een mail van AMP ontvangen om een bezorgafspraak te maken!
Hoi,

Ik heb op 21 februari de telefoon gepreordered, nu vroeg ik me af of dat op tijd genoeg is om de telefoon op 8 maart krijgen? Alvast bedankt voor het antwoord 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Koevoeets,

Hier kan ik geen uitspraken over doen, omdat ik niks kan garanderen. Anders geef ik jou ook wellicht valse hoop en dat wil ik vermijden natuurlijk! Ik duim in ieder geval met je mee dat je jouw Samsung zo snel mogelijk in handen hebt! 🤞
Hi,

Ik heb vorige week de Galaxy S10 besteld en aangegeven dat ik hem graag thuis wilde laten bezorgen. Is het nog mogelijk dat ik hem ophaal in een T-Mobile winkel wanneer deze op voorraad is (hopelijk dus aanstaande vrijdag 8 maart)? Dan weet ik namelijk zeker dat ik hem vrijdag in bezit heb! ☺️

Alvast bedankt voor de reactie
Reputatie 7
Badge +20
Hey @Hidde Zonder,

Begrijpelijk dat je zo snel mogelijk jouw nieuwe telefoon in handen wilt hebben! 😁

Het is echter niet meer mogelijk om een keuze voor afhalen of afleveren te wijzigen, nadat er een keuze is gemaakt. De voorraden, leveringen, koeriers, van alles wordt er ingepland op basis van de keuzes die tijdens de bestelling worden gemaakt.

Hopelijk krijg je snel bericht en kun je een tijdige afspraak plannen met AMP! Alvast veel plezier met jouw nieuwe S10!
Ik heb afgelopen vrijdag (1 maart) de S10 besteld en betaald. Ik heb de bevestigingsmail gehad van T-Mobile, waarin staat dat T-Mobile binnen 1 werkdag contact opneemt. Dat contact is er alleen nog niet geweest. Komt dat door de drukte? Of is er iets misgegaan?

In My T-Mobile is al wel een nieuw contract zichtbaar, maar daarvan is de startdatum op 29 juni, terwijl mijn oude abonnement op 4 maart is afgelopen. Hoe loopt dit nu verder?
Wat betreft het contact bij het ophalen van de telefoon in de winkel, wanneer kan ik dit verwachten? Op de vrijdag zelf pas?
Ik heb hetzelfde probleem als Faberd .
S10 besteld, in de mail stond dat er binnen een dag contact op wordt genomen voor het afhalen in de winkel.
Dat is nu ruim 2 weken geleden.

en ik heb nog steeds niemand van tmobile gesproken mbt het afhalen van mijn telefoon. Hoe zit dit?

levertijd staat nu op ‘vanaf 8-3’ maar er stokdoof in de mail dat ik niet op de bonnefooi naar de winkel kon gaan.
Ik ben dus benieuwd of ik 8-3 mijn S10 dus wel zal hebben?
goedemorgen,

wanneer kan er duidelijkheid gegeven worden of de telefoons er 8 maart zijn (blauw) iemand die ik ken heeft ere gisteren via tele 2 besteld en is vandaag al gebeld dat hij morgen binnen is !!
Reputatie 7
Badge +20
@faberd @ditimo

Heeft één van jullie een screenshot van het gedeelte waar dat over 'binnen 1 dag contact' staat? Dat is namelijk niet de bedoeling, excuus!

Wanneer je een telefoon in de winkel af gaat halen, ontvang je bericht wanneer deze daadwerkelijk in de winkel is én klaar is om opgehaald te worden. Het heeft geen zin om op goed geluk de winkel binnen te lopen, dan kom je van een koude kermis thuis! (cc @ReinL)

@Tony Gerritsen

We zullen deze week de data (indien nodig) nog aanpassen en je ontvangt bericht wanneer jouw toestel leverbaar is. Ik weet in ieder geval wel dat er morgen nog niet geleverd wordt, ook niet door andere providers. Dit gebeurt echt pas vanaf vrijdag 8 maart!
Hallo David, het klopt dat die vermeld wordt. Dit stond ook bij mijn op 20Feb:

Zodra je het resterende bedrag hebt betaald en je toestel op voorraad is, ontvang je binnen 15 minuten een mail van onze koerier AMP Groep voor het maken van een bezorgafspraak. Is je toestel niet op voorraad, dan neemt T-Mobile contact met je op binnen 1 werkdag. Betaal je niet binnen 2 uur? Dan betaal je eenvoudig aan de koerier bij de bezorging van je bestelling. Als tekenbevoegde moet je zelf je bestelling in ontvangst nemen.