[Info] Levertijden Samsung Galaxy S10+


Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 14445 reacties
Hoi allemaal!

Voor de levertijden van de Galaxy S10+ kun je terecht in dit algemene levertijdentopic.

Op zoek naar de levertijden van Galaxy S10 of Galaxy S10e? Kijk dan ook in het levertijdentopic!

Ik heb een Samsung Galaxy S10+ besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!
Door drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is
nietde e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw Samsung. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken.

Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

Hoe werkt het als ik mijn Samsung heb besteld en wil ophalen in de T-Mobile Shop?
Na je bestelling neemt een van onze Shop-medewerkers contact op over de levering in de T-Mobile Shop. Samen met de medewerker maak je een afspraak om het toestel op te halen. Je betaling en eventueel nummerbehoud regel je eenvoudig in de winkel.

Als je nog geen SMS hebt ontvangen, is de bestelling nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel op goed geluk binnen te lopen

Goed om te weten:

- Bestel je online en haal je je toestel op in de winkel? Dan vervalt de regel van 'Wet Koop op Afstand'.
- De bestelling kan alleen opgehaald worden door degene die de bestelling heeft geplaatst, dus de contracthouder.
- De mogelijkheid om je online bestelling in de T-Mobile Shop op te halen, geldt alleen voor particuliere abonnement

This topic has been closed for comments

135 reacties

Overal zie ik dat de telefoons dual sim ondersteunen, maar bij jullie zijn ze single sim.
is dit een fout van de lijsting? of hebben jullie alleen de single sim variant?
Ik was inderdaad ook benieuwd of het mogelijk is een dual sim variant te bestellen.
Hi, I have the same question. It is stated Dual SIM (Hybrid SIM) in Samsung Netherlands website but your website states single SIM. Please clarify. I have ordered a Galaxy S10+.
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Terechte vraag van jullie en ik heb het voor de 110% zekerheid even nagevraagd. Het is inderdaad de dualsimvariant en niét de singlesim. Dit was een foutje op de website en deze wordt ondertussen ook aangepast, bedankt voor de oplettendheid!

@Bchandramohan, yes, it is the Dual Sim edition indeed! Was a mistake on our part on the website.

Als er nog andere vragen zijn, laat het ons weten!
Hey,
Ik heb de Samsung S10+ besteld. Komen de Galaxy Buds gelijk der bij of moet ik het via de website van Samsung claimen, en hoe moet dat?

Met vriendelijke groet,
Mehdi
Ik heb de samsung s10+ besteld komen de galaxy buds erbij ?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Mehdi1999 & @Lacharmant,

Je moet de Galaxy Buds nog wel aanvragen, dit gaat niet automatisch. Op de website van de door jullie bestelde Galaxy S10+ staat dit ook vermeld.

Hieronder de voorwaarden:

Maar ik heb het telefoon nog niet hoe moet ik het registreren ?
Reputatie 7
Badge +20
@Lacharmant,

Dat is dus nog even afwachten tot je de Galaxy in huis hebt! 😁
Hoi,
Ik heb zaterdag een s10+bestelt maar nog geen bevestigings of betalings mail gekregen ook heb ik nog geen mail voor het nummerbehoud gekregen hoe moet ik dit door geven?
Reputatie 7
Badge +20
@jestervs

Welkom bij T-Mobile! Goed toestel gelijk gekozen!

Heb je ook in de spambox niets ontvangen over jouw bestelling? Je kunt sowieso al via de website zelf jouw nummerbehoud aanvragen, daar hoef je niet direct voor op de e-mail te wachten.

Laat je weten of het is gelukt?
hey hij daar niet in mijn spambox maar ik heb vandaag de mail binnen kregen!!
Dankejwel voor je reactie en ik kijk uit naar het toestel!!!
Wanneer kan ik een bericht verwachten van de koerier om een afspraak te maken? (mits de datum zelf niet veranderd natuurlijk)
Reputatie 7
Badge +20
@jestervs

Super, nog even succes met het wachten! 😉

@wizarduss

Het klinkt als een open deur, maar je ontvangt bericht wanneer jouw toestel op voorraad is. Dit is ook afhankelijk van het aantal bestellingen en moment waarop je besteld hebt. Het is dus nog afwachten wanneer alle varianten precies worden geleverd, maar we beginnen vanaf 8 maart! Hopelijk heb je jouw tosetel snel in huis!
Hoi,

Ik vroeg me af of dit(^) ook betekend dat er kans is dat ik mijn bestelde toestel op 8 maart kan ophalen in de winkel?

Groetjes
Reputatie 7
Badge +20
Hey @ndvels,

Zeker, die kans bestaat! Het is echter niet te garanderen en is ook van verschillende factoren afhankelijk (voorraad, populariteit van het door jou bestelde toestel, tijdstip en datum van bestellen, enzovoorts), maar er is altijd een kans, want vanaf 8 maart worden de toestellen geleverd, aan huis en vanuit de winkels! 😁
beste,

is het nog mogelijk om nog van kleur te veranderen?
kan dit evt. bij het ophalen van de telefoon?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Ralph.E,

Het is niet mogelijk om een gemaakte order te veranderen, ook niet in de winkel. Als je graag een andere kleur wilt kunnen we wel de order annuleren, zodat je een nieuwe bestelling kunt plaatsen. Je verliest dan wel je plek in de "wachtrij". Als we dit voor je kunnen regelen, dan horen we het graag van je!
Beste,

Rond wanneer zou ik een mail ontvangen met het kiezen van de gewenste leverdata en tijd van mijn toestel?
Of worden deze toestellen gewoon 08-03 geleverd zonder uit te kunnen kiezen welke tijd dat je wilt?

Met vriendelijke groet,
Dennis.
Reputatie 7
Badge +20
Hey @DennisHM,

In de loop van de week zullen de eerste e-mails worden verzonden, om een afspraak in te plannen. Je kunt hierin ook een tijdvak kiezen waarin je de bestelling wilt laten leveren. Het kan nog wel gebeuren dat de levertijden worden aangepast, dit is afhankelijk van de aantallen toestellen die we krijgen en die er besteld zijn.

Je hoort sowieso deze week meer over jouw bestelling!
Reputatie 4
Badge +6
Ik heb net de Galaxy S10+ 128GB Wit besteld.
Nog geen AMP email ontvangen.
Wanneer is de eerste batch @David , en wordt er eerder geleverd dan vrijdag zoals bij de galaxy s8?
Hi David, ik heb de S10+ telefonisch bij jullie besteld bij een verlenging. Volgens je collega kreeg ik de buds er gewoon bij? Of moet ik deze ook eerst nog apart claimen ?

Groet, J.H.M Lucassen
Reputatie 7
Badge +16
Silviavanlonden schreef:

Hi David, ik heb de S10+ telefonisch bij jullie besteld bij een verlenging. Volgens je collega kreeg ik de buds er gewoon bij? Of moet ik deze ook eerst nog apart claimen ?

Groet, J.H.M Lucassen



Koop in de periode van 20 februari 2019 t/m 7 maart 2019 een Samsung Galaxy S10 of S10+ en krijg de Samsung Galaxy Buds gratis.
  • Ga met je nieuwe Galaxy S10 of S10+ naar de voor geïnstalleerde Samsung Members app of download hem in de Google Play Store om je aankoop te registreren.
  • De Samsung Galaxy Buds worden uitsluitend in de kleur wit geleverd.
  • Registreer je aankoop uiterlijk 8 april 2019.
Hi Chris,

Bdankt voor je reactie. Ik was benieuwd of dit alleen voor de losse toestellen gold of ook bij een verlenging, vandaar mijn vraag. Maar als ik jouw stukje lees dan vermoed ik dat ik verkeerd ben voorgelicht aan de telefoon. Jammer...
Hey

Yesterday in shop I order Phone.
Lady told me I get email with conformation this order but still I don't have this email.