[Info] Levertijden Samsung Galaxy S10+

• 20 februari 2019
  • 134 reacties
  • 15395 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

134 reacties

Reputatie 7
Badge +19
@fluxsystem: Zoals je in het tabelletje kunt zien, zullen we vanaf 8 maart starten met leveren, afhankelijk van de hoeveelheid bestellingen en de voorraad zul je dan zo snel mogelijk een mailtje van AMP krijgen voor een bezorgafspraak! Nog eventjes geduld dus, en daarna lekker genieten van jouw nieuwe toestel. :D

@Silviavanlonden: Geen zorgen, dit geldt ook bij een nieuw toestel bij een verlenging. Je kunt dan de stappen volgen die CrisTien hierboven heeft geplaatst en dan komt het goed!

@Marciniak1986: At this moment the phones are not yet available, so you will receive an email from AMP as soon as the phones are available! We're starting to deliver from the 8th of March and of course the delivery depends on the stock and the amount of orders.
Is er al meer duidelijk over wanneer de mails van AMP verzonden gaan worden?
Reputatie 4
Badge +6
@brianwessel Zover ik weet niet, AMP zal automatisch een email sturen zodra de smartphone op voorraad is.
@brianwessel Zover ik weet niet, AMP zal automatisch een email sturen zodra de smartphone op voorraad is.

Op voorraad bij wie? T-mobile of AMP?
Leverdatum vanaf 08-03, aan de klant of aan AMP?
Net me bezorg afspraak kunnen maken
Ik ook 👍🏻, was te laat voor as. vrijdag, wordt nu zaterdag... ook prima! 😋
Ook net een afspraak kunnen maken, het kon alleen op zijn vroegst voor komende zaterdag dus kost het € 9.95 want ja weekend.. 🙄
Ook net een afspraak kunnen maken, het kon alleen op zijn vroegst voor komende zaterdag dus kost het € 9.95 want ja weekend.. 🙄

Kan je nagaan twee jaar terug was dit nog gratis.
Maar dat het voor de komende afspraken pas vanaf zaterdag word zal door de vele vraag komen. De mijne komt vrijdag en dan zelfs nog 5,95 moeten betalen.
Geen mail hoor hier 😑😑😑s10+ groen meer mensen niet ?
Goede morgen,

Ik heb de S10+ 6 dagen geleden besteld met verlening van m'n abbo.
Ik heb wel de bevestigings mail gehad maar nog geen mail over een afspraak.
Als ik inlog op de site zie ik geen bestelling staan.
(Als ik reageer op de mail krijg ik een foutmelding: Your message couldn't be delivered to webshop@t-mobile.nl because the remote server is misconfigured)

Is mijn bestelling goed gegaan?

Alvast bedankt!

Mvg,

Raymond
Ik koop liever https://www.chinaprice.nl/phone/13509/lg-v40-thinq
reactie op mijn vorige post:

Ik heb net T-Mobile gebeld, de bestelling is goed gegaan en staat in het systeem.
De reden dat ik de bestelling niet zie komt doordat de winkel waar ik hem ga halen deze registratie doet ivm verkoop, statistieken ed.

Mvg,

Raymond
Reputatie 7
Badge +20
Hi iedereen,

Succes met de laatste loodjes van het wachten, voor de mensen die een afspraak hebben gepland! Nog even geduld en je hebt een prachtig toestel in handen! 😎

@Antoinetteneuteboom, het kan zijn dat er sommige toestellen langer op zich laten wachten dan 8 maart. Wanneer dit bekend is zullen we de tabel ook direct updaten. Ik verwacht daar morgenochtend meer duidelijkheid in te kunnen verschaffen!

@Ray77, top dat het is opgehelderd! Je ontvangt vanzelf bericht wanneer je toestel opgehaald kan worden!
Goedemiddag,

Ook ik heb de s10+ (ceramic white) besteld en zit nog te wachten op een afspraak. Vind het wel minder dat het zo lang duurt , terwijl ik het op de eerste dag van de pre-order datum had besteld. Ik neem aan dat er morgen in ieder geval niemand voor mijn deur zal staan 😕
Goedendag,
Na de bestelling heb ik een e-mail ontvangen van T-Mobile dat de contract en hardware factuur per mail verstuurd worden. Krijg je dit na dat je het toestel hebt en voor alles hebt getekend? Of heb ik gewoon pech en het niet ontvangen?
Ik heb morgen mijn afspraak met AMP.

Groeten
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

De levertijden van de Samsung Galaxy S10+ zijn van sommige varianten aangepast in de levertijdentabel. Je kunt in de tabel kijken wanneer je jouw toestel hebt besteld en hoeveel weken er eventueel gewacht moet worden op het toestel. Wanneer een update is, dan delen we die natuurlijk weer direct!

Als er vragen over zijn, let us know!
Reputatie 7
Badge +20
@wokkiej88

Je krijgt bij de levering van jouw telefoon een pakbon bij jouw bestelling. Ik zie dat je jouw afspraak bij de koerier ondertussen hebt geplaatst, dus alvast veel plezier met jouw nieuwe telefoon!
Dus hoe eerder besteld hoe langer je moet wachten?
Ik vind het tabel ook erg onduidelijk. Ik heb de s10+ groen 128gb de 6e besteld om op te halen in de winkel. Zal ik hem morgen al kunnen halen denk je of zit ik bij een latere levering?
Ik heb ook de s10+ groen en heb hem de 1e besteld bij het verlengen van mn abbo.
Ik vind het slechte service als mensen die hem 1 dag van te voren besteld hebben, 1 week minder hoeven te wachten dan mensen die er gelijk bij waren...
2 weken langer zelfs.
Ik hoop dat dit aangepast wordt.
Reputatie 1
De tabel is inderdaad erg onduidelijk. Als het zo is dat mensen die de telefoon eerder hebben besteld langer moeten wachten dan hoor ik hier graag een verklaring voor.

Daarnaast is het ook niet handig om een kolom leverdatum te noemen en er vervolgens geen datums in te vermelden. Noem dan de kolom vertraging ofzo.
Erg raar dit, je pre-ordered het zo snel mogelijk om als 1 van de eerste de toestel in ontvangst te nemen. En na 2 weken wachten krijg je te horen, dat het nog een week of 2 kan duren. Heb net t-mobile aan de lijn gehad om te vragen of ik het anders morgen zou kunnen ophalen, maar dan zou ik weer achteraan in de wachtrij moeten aansluiten😡
Wat is de levertijd van de samsung galaxy s10 plus, kleur: blauw?
Ik zie deze kleur niet terug in de tabel.
Dus hoe eerder je het besteld hebt hoe later je het krijgt, goed bezig hoor.