[Info] Levertijden Samsung Galaxy S10+

• 20 februari 2019
  • 134 reacties
  • 15395 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

134 reacties

1 uur geleden een samsung galaxy s10 plus in het blauw besteld en na 1 uur een mail van AMP ontvangen. bezorgtijd word zaterdag op zijn vroegst aangezien vrijdag niet meer beschikbaar was.
Geen 2 weken wachten dus.
Geweldig om te horen!
@mauritsdv Mooi om te horen.

Krijgen de mensen die nog niks hebben gehoord nog wat duidelijkeid, want dit slaat nergens op. Al weken lang promoten dat je het op 8 maart ontvangt bij het pre-orderen en uiteindelijk moet je een week of twee extra wachten. Ben op het punt om mijn bestelling te annuleren.
Goed verhaal T-Mobile..... "pre-order nu en je hebt de Samsung Galaxy S10 als eerste in huis..."
Fijn ook dat dit bericht zo laat komt, als ik al te laat ben om te annuleren en te wachten op een betere aanbieding evt. van een andere provider. En dan zie je hier mensen die gisteren besteld hebben en de telefoon zaterdag binnen hebben en ik de telefoon de 20e besteld heb.
Wat een baggerservice.
Wat gaan we hieraan doen? Of blijft het verder stil en moet ik braaf wachten zonder enige tekst en uitleg?
@wokkiej88

Je krijgt bij de levering van jouw telefoon een pakbon bij jouw bestelling. Ik zie dat je jouw afspraak bij de koerier ondertussen hebt geplaatst, dus alvast veel plezier met jouw nieuwe telefoon!

Dankjewel voor je snelle reactie David!
En de pakbon is goed genoeg voor Samsung als bewijs van de pre-order (voor de Galaxy Buds)?
En plezier met dit mooie toestel gaat zeker goed komen!
Het is toch belachelijk dat de levertijden pas op zo'n belachelijk laat moment wordt gewijzigd. Echt heel slechte service. Nog gisteravond krijg ik bericht via sms dat mijn samsung wordt verstuurd. Ik werk op locatie en heb vrij genomen morgen om mijn toestel morgen op te halen. Ik sta op t punt te annuleren en alsnog te preorderen bij een andere provider, puur vanwege de slechte voorlichting. Mvg. Een zeer ontevreden klant.
Ook hier staat nog gewoon leverbaar vanaf 8 maart. Hoe zit het nu T-mobile en wat gaan jullie er aan doen?
Morgen (vrijdag) wordt mijn S10 plus geleverd tussen 10:00 en 13:00. Rest mij alleen nog 1 vraag, worden de galaxy buds meteen erbij geleverd? (gratis buds)
Voelt toch raar dat hoe eerder je besteld hoe langer je moet wachten.

Hoe de wachttijden niet andersom? Klein foutje ? Want dit is gek. Want nu ik al trouwe klant. En een verlening alles moet langer wacht inplaats van de late beslisser.
Wat ze bedoelen is dat het vanaf besteldatum 20-02, 4 weken duurt en vanaf 08-03, 2 weken. Kortom het toestel is leverbaar vanaf 20 a 22 maart voor iedereen ongeacht wanneer je besteld hebt. Maarja dat is dus blijkbaar een loze belofte, want dat kan zo aan t einde van de voorlaatste dag (net als vandaag) veranderd worden. Beloof dan niets....
Ze wisten toch hoeveel er besteld waren ?!?!? Dan maak je er toch zoveel. Bijna alle + heeft zo lange levertijd. Wat is dan het nut van pre order. Ben echt heel erg gefrustreerd ! Ik had gewoon goede hoop. En nu moet ik gewoon nog 2 weken wachten.
Morgen (vrijdag) wordt mijn S10 plus geleverd tussen 10:00 en 13:00. Rest mij alleen nog 1 vraag, worden de galaxy buds meteen erbij geleverd? (gratis buds)
Nee, die kan je via de Samsung member app aanvragen. Zijn volgens mij pas vanaf eind deze maand leverbaar.
Ze wisten toch hoeveel er besteld waren ?!?!? Dan maak je er toch zoveel. Bijna alle + heeft zo lange levertijd. Wat is dan het nut van pre order. Ben echt heel erg gefrustreerd ! Ik had gewoon goede hoop. En nu moet ik gewoon nog 2 weken wachten.
T-Mobile is afhankelijk van Samsung, hoeveel zij er in de eerste batch kunnen/willen leveren.

Ze wisten toch hoeveel er besteld waren ?!?!? Dan maak je er toch zoveel. Bijna alle + heeft zo lange levertijd. Wat is dan het nut van pre order. Ben echt heel erg gefrustreerd ! Ik had gewoon goede hoop. En nu moet ik gewoon nog 2 weken wachten.T-Mobile is afhankelijk van Samsung, hoeveel zij er in de eerste batch kunnen/willen leveren.

T-mobile heeft in elk geval duidelijk geen goede afspraken met Samsung. Er zijn namelijk erg veel S10 modellen, met name van de plus versie helemaal niet leverbaar vanaf dag 1. Dus als je geen garanties krijgt van Samsung, licht dan je klanten goed in en beloof niet dat je vanaf dag 1 je toestel hebt maar houdt een slag om de arm. Ik heb dus een S10+ Ceramic black 512GB besteld, die tot gisteren laat in de middag op beschikbaar vanaf vandaag in dit topic stond, en op jullie verkoop pagina nog steeds leverbaar vanaf 8 maart staat. Bij Coolblue bijvoorbeeld staat gewoon keurig welke modellen voorradig zijn en welke niet, bovendien hebben zij de black S10+ 512GB wel gewoon voorradig, hebben zij dan betere afspraken of zo?

Ze wisten toch hoeveel er besteld waren ?!?!? Dan maak je er toch zoveel. Bijna alle + heeft zo lange levertijd. Wat is dan het nut van pre order. Ben echt heel erg gefrustreerd ! Ik had gewoon goede hoop. En nu moet ik gewoon nog 2 weken wachten.T-Mobile is afhankelijk van Samsung, hoeveel zij er in de eerste batch kunnen/willen leveren.

Jij kan makkelijk praten, jouw telefoon wordt tenminste geregeld. ik loop al 2,5 jaar met een wrak van een apparaat rond en nu wordt me prompt ook nog eens duidelijk gemaakt dat het toch last minute nog eventjes 2 weken wachten wordt.

Ik ben ontzettend kwaad en zou graag een goede statement van t-mobile krijgen met wat uitleg over de situatie, en wat ze er aan gaan doen om hun klanten nog tevreden te houden. Ik heb in de afgelopen jaren namelijk elke keer slechte klantenservice gehad en ze flikken het nu gewoon weer. 😡
Reputatie 7
Badge +19
Hoi allemaal,

Ik zie dat er een heleboel onduidelijkheid heerst over de tabel, dus ik kom even om het hoekje kijken om daar meer duidelijkheid in te geven!

De levertijden worden gerekend vanaf de besteldatum, dus niet vanaf vandaag! Dat betekent bijvoorbeeld voor de Galaxy S10+ Wit het volgende: besteld vanaf 20-02 betekent een levertijd van 4 weken vanaf de besteldatum. Besteld vanaf 08-03 betekent een levertijd van 2 weken vanaf de besteldatum.

Met andere woorden: er geldt altijd een first come, first serve. Heb je eerder besteld, dan zul je jouw toestel ook eerder binnenkrijgen! ☺
Ik kreeg 2 sms'jes met daarin dat mijn samsung vanaf 8 maart in de winkel VOOR MIJ KLAAR LIGT, en vervolgens nog een bevestiging dat deze werd verstuurd naar de winkel. Nu zie ik dat de levertijd is verlengd met TWEE WEKEN! Lekkere pre-order dan. Heb ik nu met deze sms'jes valse hoop gekregen?
Waarom zijn er dan mensen die gister hebben besteld en morgen al kunnen ophalen?
Ik heb mijn toestel op 1 maart besteld en dan moet ik dus nog 4 weken wachten want dat is voor 8 maart. Dat zou betekenen dat ik vanaf vandaag nog 3 weken moet wachten? want dan zou het beter zijn om mijn bestelling te cancelen en opnieuw te bestellen zodat ik hem op 8 maart heb besteld en nog maar 2 weken hoef te wachten.
Dat over de tabel is in ieder geval opgehelderd, dankjewel, maar verder kan ik nog niets met dit verhaal.

Begrijp nog steeds niet waarom me dit nieuws een dag van te voren in de maag wordt gesplitst, terwijl intern al lang bekend moest zijn dat het allemaal niet ging lukken lijkt me.
Doe dan op zijn minst geen valse beloftes, dat is het meest frustrerende aan het hele verhaal.
Volgens mijn status had ik ook een e-mail moeten hebben. Deze is niet binnen. Ook heeft de winkel geen contact opgenomen. Wel een sms gehad 2 dgn geleden. Mijn bestelling is al op 21 februari gedaan met de belofte dat ik de telefoon op 8 maart kan ophalen. Hoe zit het nu?
Echt top dit. Naast het internet wat allemaal vrolijk hun S10 viert, nu ook al mijn vrienden en kennisen die me foto’s van de doos sturen.

En ik? Blijkbaar over 2 weken pas, omdat ik dacht, laat ik eens een andere kleur kiezen dan zwart zoals altijd.

1. Voortaan altijd zwart bestellen!
2. T-Mobile en als eerst een toestel hebben lijkt hiernee een risico voor het vervolg

Communiceer in het vervolg a.u.b. dat bepaalde kleuren een langere levertijd krijgen.. dan had ik zwart genomen.

Pre-ordered, maar 2 weken na launch binnen. Echt heel het feestje is er vanaf, of het nou vandaag, in het weekend of maandag was, OK, maar over 2 weken.

Update: na frustratie komt nu de telleurstelling, man man... ik had dit weekend gereserveerd om er lekker mee te spelen, de eerste telefoon in jaren waar ik weer echt enthousiast om ben. Vriendin weg, hoesje al in huis, alles gereed. En alles omdat ik niet zoals gewoonlijk zwart besteld heb! Dan kun je een trouwe klant zijn die heel zijn familie naar T-Mobile heeft gehaald en zelf 2 abbonementen heeft, maar ja, als je niet voor zwart gaat houdt het op 😂
@Jaimy Hoe kan het dan zijn, dat ik het op de 21e heb besteld (Ceramic white) en dan alsnog een week langer moet wachten? Terwijl meerdere mensen hier, maar ook in directe omgeving het al binnen hebben? en ja het gaat om hetzelfde versie..
Nou mensen, ik heb met de live service van t-mobile gepraat en ik moet dus nog 2 weken wachten op mijn toestel. GEWELDIG!!!

leuk dat je een telefoon pre-ordered bij een OFFICIELE partner van SAMSUNG. en dan vervolgens veel langer moet wachten op je toestel dan mensen die bij een andere provider zitten die geen close-partners zijn.
Nu het blijkt dat je voor groene versie 2 weken moet wachten, heb ik klantenservice gebeld met het vraag of ik andere kleur kan kiezen.

Ja hoor geen probleem maar je krijgt dan geen Samsung earbuds is de antwoord....

Schandalig.