[Info] Levertijden Samsung Galaxy S10+

• 20 februari 2019
  • 134 reacties
  • 15395 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

134 reacties

Nu het blijkt dat je voor groene versie 2 weken moet wachten, heb ik klantenservice gebeld met het vraag of ik andere kleur kan kiezen.

Ja hoor geen probleem maar je krijgt dan geen Samsung earbuds is de antwoord....

Schandalig.

Ik heb dat ook een aantal uur geleden gedaan. Annuleren zou een paar dagen duren, daarna moet het opnieuw besteld worden en sluit je achter in de wachtrij aan. Werd aangeraden om de bestelling van de groene zo te laten.

Nu ik hoor dat je ook geen Earbuds meer krijgt dan... allemaal onhandig, om het netjes uit te drukken.
Ik zou hem vandaag krijgen maar helaas niet bekend wanneer hij binnenkomt. 2 Jaar geleden hetzelfde bij de s8+ moest hem binnen een half uur op halen anders werd hij aan een andere klant verkocht. Top service
Opgelost
Reputatie 7
Badge +20
Hi iedereen,

Zojuist zijn de levertijden in de tabel geüpdatet! Kijk dus gauw even of er voor jou iets veranderd is! Kijk goed naar de datum waarop je besteld hebt en wat dan de verwachting is wanneer het toestel kan worden geleverd.

Mochten er vragen zijn, dan horen we het van jullie!
Ik zie in de tabel dat de S10+ in het zwart direct leverbaar is. Maar na deze gisteren besteld te hebben en net te hebben gebeld met de winkel waar ik hem besteld heb, werd er tegen mij gezegd dat ik de telefoon over 2 weken pas kan ophalen.... Ik vind dit een beetje raar, kan iemand mij uitleggen waarom ik zolang moet wachten op een telefoon die 'direct leverbaar' zou moeten zijn..
4 weken wachten op mijn 512gig ceramic white lekker is dat. Ik vertrek zondag om op vakantie te gaan met de gedachte mooie foto's te gaan maken met mijn nieuwe toestel. Ruim van te voren besteld om zeker van te zijn het toestel op tijd in huis te hebben. Zoals gewoonlijk weer valse beloftes bij T-mobile. Waarom mensen vals hoop geven? Wat gaan jullie hier aan doen?
Begrijp ik het nou goed dat als ik de 'ceramic white' versie op 20 feb heb besteld dat ik dan vanaf nu 2 weken moet wachten? En als je het vanaf 8 maar besteld 1 week? Te gek voor woorden dit!
Begrijp ik het nou goed dat als ik de 'ceramic white' versie op 20 feb heb besteld dat ik dan vanaf nu 2 weken moet wachten? En als je het vanaf 8 maar besteld 1 week? Te gek voor woorden dit!
1 week aangezien je vanaf 8 maart ook 1 week hoeft te wachten.
Hello,
The info is a little bit confusing.
If I understand correctly and I hope I did, if 4 weeks count from the order date. I ordered my ceramic white on the 20/02, does that mean I will receive my phone next week?
(As next week is already 4 weeks since 20/02)

Ze wisten toch hoeveel er besteld waren ?!?!? Dan maak je er toch zoveel. Bijna alle + heeft zo lange levertijd. Wat is dan het nut van pre order. Ben echt heel erg gefrustreerd ! Ik had gewoon goede hoop. En nu moet ik gewoon nog 2 weken wachten.T-Mobile is afhankelijk van Samsung, hoeveel zij er in de eerste batch kunnen/willen leveren.
Jij kan makkelijk praten, jouw telefoon wordt tenminste geregeld. ik loop al 2,5 jaar met een wrak van een apparaat rond en nu wordt me prompt ook nog eens duidelijk gemaakt dat het toch last minute nog eventjes 2 weken wachten wordt.

Ik ben ontzettend kwaad en zou graag een goede statement van t-mobile krijgen met wat uitleg over de situatie, en wat ze er aan gaan doen om hun klanten nog tevreden te houden. Ik heb in de afgelopen jaren namelijk elke keer slechte klantenservice gehad en ze flikken het nu gewoon weer. 😡

Maar je doet wel aannames.... er staat dat ik een goede telefoon heb ? Heb ik daar niet van ! Ik bestel er dan ook op tijd een nieuwe en blijf zeker niet 2.5 jaar met een wrak lopen. Doe je óók zelf toch? Bovendien heb ik op tijd besteld. Werd er een belofte gemaakt en helaas....

En sorry meestal helpen ze je heel goed. En zijn bovenal vriendelijk.
@Mentol Oh oké thanx, wel schuin dat er dan 4 weken staat vanaf 20 februari..
Hi iedereen,

Zojuist zijn de levertijden in de tabel geüpdatet! Kijk dus gauw even of er voor jou iets veranderd is! Kijk goed naar de datum waarop je besteld hebt en wat dan de verwachting is wanneer het toestel kan worden geleverd.

Hoi David, er zijn vragen zat waar nog altijd geen antwoorden op zijn, dus ik zou zeggen, lees t topic nog eens aandachtig door, hoop niet dat t toezeggen van van het geven van antwoorden nog een van de loze beloftes is... Maar, nu zie ik dus dat het toestel wat ik besteld heb (512GB Ceramic black) nu ineens weer direct leverbaar is in plaats van over 2 weken, klopt het dan dat ik m morgen kan ophalen in Maastricht? Of kan ik er beter vanuit gaan dat dat morgen weer veranderd naar 2 weken levertijd.

Graag ontvang ik een sluitend antwoord.

Mvg.
Ik was op 7 maart naar de winkel gegaan en heb hem daar laten pre-orderen en de meneer zei dat er binnen 2-5 werkdagen contact met me werd opgenomen dus ik hoop dat het uiteindelijk niet gaat uitkomen op 2 weken. De zwarte versie is wel direct leverbaar zag ik op de site, best raar.
Reputatie 1
Hi iedereen,

Ceramic white:
20-2 + 4 weken = 20 maart
8-3 + 1 week = 15 maart

Graag uitleg waarom latere bestelling hun telefoon eerder kunnen verwachten.
Sorry ik heb de groene s10+128 gb betekent dat dat ik nog 3 weken moet wachten?
Want dan kan ik die gratis oordoppen dus ook vergeten!!
What is the cut off date to apply for the ear buds? Because if the phones are delayed then we cannot apply for them. Are Samsung going to honour the offer themselves to those who have had to wait for their phones to be delivered?
Really not happy about this...

Ik heb een serieuze vragen.
2 weken vanaf dat hij geleverd kon worden dus 08-02 of vanaf mijn besteldatum.?

En is het dan binnen de 2 weken dat de maximale wachttijd 2 weken is. Of vanaf de 2 weken ? Dus dan werk je de rij af en kan het ook 3 weken duren ? Een antwoord zou fijn zijn ! Want ik ben op recht nieuwsgierig. En ben erg boos geweest door de loze beloftes. Al denk ik dat het niet alleen de schuld bij tmobile ligt. Maar ook bij Samsung. Maar ja. Uit eindelijk zit ik met smart te wachten.

Stiekem wil ik foto's maken nog even oefenen voor mijn kleine baby komt en ik dan een perfect plaatje kan schieten 😁
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie je nieuwe Samsung zo snel mogelijk in handen willen hebben. We doen in dit topic ons best om jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de levertijden. We werken deze ook direct bij zodra wij nieuwe updates hebben.

Zoals eerder is aangegeven door mijn collega de levertijden worden gerekend vanaf de besteldatum. Dat betekent bijvoorbeeld voor de Galaxy S10+ Wit het volgende: besteld vanaf 20-02 betekent een levertijd van 4 weken vanaf de besteldatum. Besteld vanaf 08-03 betekent een levertijd van 2 weken vanaf de besteldatum. Wie als eerste besteld, krijgt het toestel ook eerder binnen! Als je in de T-Shop hebt besteld, dan ontvang je een bericht of belletje van de shop zodra je toestel leverbaar is.

Wat betreft de Galaxy buds; de actie liep tot en met 7 maart. In die periode moet het toestel besteld zijn, maar de registratie voor de actie kan tot en met 8 april 2019 ingestuurd worden. Mocht je je bestelling nu annuleren en voor een andere kleur toestel willen gaan dan moet je een nieuwe bestelling doen en dus val je niet meer binnen de actie periode om gratis Galaxy buds te ontvangen. Houd hier dus rekening mee! Op deze pagina staat stapsgewijs uitgelegd hoe je je kan aanmelden voor de earbuds.

Als er nog vragen zijn, laat het ons weten!
Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie je nieuwe Samsung zo snel mogelijk in handen willen hebben. We doen in dit topic ons best om jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de levertijden. We werken deze ook direct bij zodra wij nieuwe updates hebben.

Zoals eerder is aangegeven door mijn collega de levertijden worden gerekend vanaf de besteldatum. Dat betekent bijvoorbeeld voor de Galaxy S10+ Wit het volgende: besteld vanaf 20-02 betekent een levertijd van 4 weken vanaf de besteldatum. Besteld vanaf 08-03 betekent een levertijd van 2 weken vanaf de besteldatum. Wie als eerste besteld, krijgt het toestel ook eerder binnen! Als je in de T-Shop hebt besteld, dan ontvang je een bericht of belletje van de shop zodra je toestel leverbaar is.

Wat betreft de Galaxy buds; de actie liep tot en met 7 maart. In die periode moet het toestel besteld zijn, maar de registratie voor de actie kan tot en met 8 april 2019 ingestuurd worden. Mocht je je bestelling nu annuleren en voor een andere kleur toestel willen gaan dan moet je een nieuwe bestelling doen en dus val je niet meer binnen de actie periode om gratis Galaxy buds te ontvangen. Houd hier dus rekening mee! Op deze pagina staat stapsgewijs uitgelegd hoe je je kan aanmelden voor de earbuds.

Als er nog vragen zijn, laat het ons weten!

Stel dat het pas leverbaar is na 8 april
gaat Tmobile dan de verantwoordelijkheid nemen wat betreft de Galaxy Buds of is het jammer voor diegene dan? (voor de mensen die pre order hebben gedaan).
Zoals al een paar keer is uitgelegd. De ear buds. Krijg je hoe dan ook als je gepre orderd hebt. want gaat om bestel datum niet leverdatum ! Dus dat komt goed. Heb liever mijn telefoon dan mijn druk maken om een paar oordoppen
Zoals al een paar keer is uitgelegd. De ear buds. Krijg je hoe dan ook als je gepre orderd hebt. want gaat om bestel datum niet leverdatum ! Dus dat komt goed. Heb liever mijn telefoon dan mijn druk maken om een paar oordoppen.

Zoals al een paar keer is uitgelegd. De ear buds. Die krijg je NIET hoe dan ook als je gepre orderd hebt:

"maar de registratie voor de actie kan tot en met 8 april 2019 ingestuurd worden"

Zoals al een paar keer is uitgelegd. De ear buds. Krijg je hoe dan ook als je gepre orderd hebt. want gaat om bestel datum niet leverdatum ! Dus dat komt goed. Heb liever mijn telefoon dan mijn druk maken om een paar oordoppen.Zoals al een paar keer is uitgelegd. De ear buds. Die krijg je NIET hoe dan ook als je gepre orderd hebt:

"maar de registratie voor de actie kan tot en met 8 april 2019 ingestuurd worden"

Thank you. Dus dat...

Zoals al een paar keer is uitgelegd. De ear buds. Krijg je hoe dan ook als je gepre orderd hebt. want gaat om bestel datum niet leverdatum ! Dus dat komt goed. Heb liever mijn telefoon dan mijn druk maken om een paar oordoppen.Zoals al een paar keer is uitgelegd. De ear buds. Die krijg je NIET hoe dan ook als je gepre orderd hebt:

Thank you. Dus dat...

en wat is het probleem dan?
Reputatie 1
Hi allemaal,

Bij de s10+ wit staat bij besteld vanaf 08-03 dat het 1 week duurt niet 2 weken. Wat volgens het overzicht dus betekend dat later bestelde telefoons eerder geleverd zouden worden.

Dit is dus tegenstrijdig met "wie als eerste besteld, krijgt het toestel eerder binnen".

Dus of jullie overzicht klopt niet of jullie hebben zelf geen idee en zeggen maar wat.

Samsung had de verwachte vraag onderschat. Er is op dit moment al meer dan het dubbele vergeleken met vorig jaar S9. Het kan zo zijn dat de productie en dus de levertijd nog langer gaat duren. Als er na 8 april pas geleverd wordt ben je te laat om je te registreren voor de Ear Buds.