[Info] Levertijden Samsung Galaxy S10+

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

135 reacties

@Chriffke Heb net een bezorgafspraak gekregen voor de s10+ (512gb ceramic white). Denk dat jij het dan ook elk moment kan krijgen.
highway010 schreef:

@Chriffke Heb net een bezorgafspraak gekregen voor de s10+ (512gb ceramic white). Denk dat jij het dan ook elk moment kan krijgen.

Had het inderdaad ook gezien, wel een opluchting. Vind het alsnog wel jammer dat er zo gecommuniceerd word terwijl je zou denken dat T-Mobile toch wel de nodige middelen heeft om dit professioneler aan te pakken.
Reputatie 7
Badge +20
Hi iedereen,

Goed om te lezen dat er meer en meer afspraken gemaakt worden!

De levertijden zijn zojuist weer geüpdatet! Fijn weekend alvast!
Ik heb de S10+ binnen en probeer nu de ear buds te regelen.
Waar kan ik de pre-order mail oid vinden?
In geen enkele mail vind ik hier iets over.
Ik heb hem met een verlening besteld en het zou een pre-order zijn.
Bestelling is op 01-03 gedaan.

En wat moet ik invullen waar ik hem besteld heb?
Ik ben door T-Mobile gebeld, moet ik www.t-mobile.nl invullen als webwinkel of het adres van de winkel waar ik hem gehaald heb?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ray,

Gefeliciteerd met je nieuwe Samsung. Ik hoop dat die goed bevalt. Je kan je coole earbuds zelf aanvragen. Op deze pagina staat stapsgewijs uitgelegd hoe je je kan aanmelden voor de earbuds. Je kan je bevestigingsmail als bewijs gebruiken en de naam van de shop doorgeven. Ik hoop dat je zo verder komt!
Beste Hajar,

Dat kan dus niet want ik heb de mail niet met de pre-order bevestiging, er staat niet eens een datum bij.
Kunnen jullie die alsnog versturen?
Dank!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ray,

Ik heb je bevestigingsmail nogmaals verzonden naar het e-mailadres dat bij ons bekend is. Hopelijk kom je zo verder!
Hajar schreef:

Hi Ray,

Ik heb je bevestigingsmail nogmaals verzonden naar het e-mailadres dat bij ons bekend is. Hopelijk kom je zo verder!

Beste Hajar,

Ik heb de mail binnen, dank voor het sturen.
Ook in deze mail staat niks over een pre-order, er staat ook geen datum in.
Hoe kan ik deze mail gebruiken voor de ear buds?

Alvast bedankt!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ray77,

Ik raad je aan even contact op te nemen met Samsung zelf! Zij beheren namelijk deze actie en weten daarom precies hoe of wat. Zij kunnen jou hiermee verder helpen en dan komt het echt helemaal goed!
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen allemaal,

De levertijd van de Samsung Galaxy S10+ Ceramic White is zojuist aangepast naar 'Direct leverbaar'!

Mochten er nog vragen zijn, let us know!