[Info] Levertijden Samsung Galaxy S10+

  • 20 februari 2019
  • 134 reacties
  • 15395 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 11248 reacties
Hoi allemaal!

Voor de levertijden van de Galaxy S10+ kun je terecht in dit algemene levertijdentopic.

Op zoek naar de levertijden van Galaxy S10 of Galaxy S10e? Kijk dan ook in het levertijdentopic!

Ik heb een Samsung Galaxy S10+ besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!Door drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is
nietde e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw Samsung. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken.

Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

Hoe werkt het als ik mijn Samsung heb besteld en wil ophalen in de T-Mobile Shop?Na je bestelling neemt een van onze Shop-medewerkers contact op over de levering in de T-Mobile Shop. Samen met de medewerker maak je een afspraak om het toestel op te halen. Je betaling en eventueel nummerbehoud regel je eenvoudig in de winkel.

Als je nog geen SMS hebt ontvangen, is de bestelling nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel op goed geluk binnen te lopen

Goed om te weten:

- Bestel je online en haal je je toestel op in de winkel? Dan vervalt de regel van 'Wet Koop op Afstand'.
- De bestelling kan alleen opgehaald worden door degene die de bestelling heeft geplaatst, dus de contracthouder.
- De mogelijkheid om je online bestelling in de T-Mobile Shop op te halen, geldt alleen voor particuliere abonnement

This topic has been closed for comments

134 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen allemaal,

De levertijd van de Samsung Galaxy S10+ Ceramic White is zojuist aangepast naar 'Direct leverbaar'!

Mochten er nog vragen zijn, let us know!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ray77,

Ik raad je aan even contact op te nemen met Samsung zelf! Zij beheren namelijk deze actie en weten daarom precies hoe of wat. Zij kunnen jou hiermee verder helpen en dan komt het echt helemaal goed!
Hi Ray,

Ik heb je bevestigingsmail nogmaals verzonden naar het e-mailadres dat bij ons bekend is. Hopelijk kom je zo verder!


Beste Hajar,

Ik heb de mail binnen, dank voor het sturen.
Ook in deze mail staat niks over een pre-order, er staat ook geen datum in.
Hoe kan ik deze mail gebruiken voor de ear buds?

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ray,

Ik heb je bevestigingsmail nogmaals verzonden naar het e-mailadres dat bij ons bekend is. Hopelijk kom je zo verder!
Beste Hajar,

Dat kan dus niet want ik heb de mail niet met de pre-order bevestiging, er staat niet eens een datum bij.
Kunnen jullie die alsnog versturen?
Dank!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ray,

Gefeliciteerd met je nieuwe Samsung. Ik hoop dat die goed bevalt. Je kan je coole earbuds zelf aanvragen. Op deze pagina staat stapsgewijs uitgelegd hoe je je kan aanmelden voor de earbuds. Je kan je bevestigingsmail als bewijs gebruiken en de naam van de shop doorgeven. Ik hoop dat je zo verder komt!
Ik heb de S10+ binnen en probeer nu de ear buds te regelen.
Waar kan ik de pre-order mail oid vinden?
In geen enkele mail vind ik hier iets over.
Ik heb hem met een verlening besteld en het zou een pre-order zijn.
Bestelling is op 01-03 gedaan.

En wat moet ik invullen waar ik hem besteld heb?
Ik ben door T-Mobile gebeld, moet ik www.t-mobile.nl invullen als webwinkel of het adres van de winkel waar ik hem gehaald heb?
Reputatie 7
Badge +20
Hi iedereen,

Goed om te lezen dat er meer en meer afspraken gemaakt worden!

De levertijden zijn zojuist weer geüpdatet! Fijn weekend alvast!
@Chriffke Heb net een bezorgafspraak gekregen voor de s10+ (512gb ceramic white). Denk dat jij het dan ook elk moment kan krijgen.

Had het inderdaad ook gezien, wel een opluchting. Vind het alsnog wel jammer dat er zo gecommuniceerd word terwijl je zou denken dat T-Mobile toch wel de nodige middelen heeft om dit professioneler aan te pakken.
@Chriffke Heb net een bezorgafspraak gekregen voor de s10+ (512gb ceramic white). Denk dat jij het dan ook elk moment kan krijgen.
Just got an email from AMP for an appointment of my samsung s10 plus 512GB ceramic white. Finally!!!
Made an appointment for tomorrow..can't wait.
I ordered my phone on 20/02.
Zouden jullie het overzicht willen updaten zodat in ieder geval de correcte leverdatum van de S10 plus Ceramic wit word aangegeven. Want deze klopt niet.

bvd
Dit is serieus de grootste onzin forum ooit. Er worden totaal geen inhoudelijke reacties afgegeven, enige wat ik hier zie staan is 'komt goed'. Ik weet dat het goed zal komen en dat ik de toestel uiteindelijk binnen zal krijgen. Maar het punt is, dat ik het op 21 februari heb besteld en nog steeds helemaal niks heb gehoord. Dit terwijl er duizenden die later hebben besteld de toestel al hebben ontvangen. Ik kon net zo goed wachten op 8 maart en losse toestel aanschaffen, had ik al dit bullshit kunnen voorkomen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie niet kunnen wachten om het toestel in handen te krijgen. En wij doen ook ons best om jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden van jullie bestelling. Onze levertijden worden bijna dagelijks aangepast. Zodra wij een update krijgen, verwerken dat direct in onze levertijden topics. Dus je kan gewoon uit gaan van de levertijden die je in dit topic ziet.

Jullie hoeven je ook geen zorgen te maken over de Galaxy Buds. De actie is inderdaad van Samsung zelf daarom geven wij dat ook aan. Maar de gene die bij T-Mobile verantwoordelijk is voor Samsung en alle launches heeft garantie afgegeven dat het goed komt. Daarnaast gaan we er ook gewoon vanuit dat het sowieso al allemaal in orde komt voor de uiterste datum van Samsung. Geen zorgen dus!
Reputatie 1
@Chriffke; Ik heb gelijk je bestelling gecontroleerd en je toestel is nog niet op voorraad. Je ontvangt een bericht van AMP zodra je toestel leverbaar is. Nog even geduld en dan kun je genieten van je nieuwe toestel.

De levertijd klopt dus niet met het overzicht. Wat hebben we dan aan het overzicht?

@Bevel: Wij doen ons best om iedereen van zo veel mogelijk informatie te voorzien. Wij zijn afhankelijk van Samsung wat betreft de voorraad en onze minimale levertijden zijn daarop afgestemd. De Galaxy Buds actie loopt ook via Samsung. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. :)


Er stonden meer vragen in de post van Bevel. Is het nu echt zo moeilijk om op alle vragen een antwoord te geven? Ook als je het gewenste antwoord niet weet is een simpele "weet ik niet" of "moet ik navragen, kom ik op terug" ook een goed antwoord, want dan weten we in ieder geval dat jullie de vragen gelezen.

Als de actie voor de Galaxy Buds via Samsung loopt, hoe kunnen jullie dan garanderen dat we deze dan nog steeds kunnen krijgen als de telefoon na de actie periode geleverd wordt? Worden deze dan door T-Mobile betaald?
Het zou prettig zijn als er niet steeds tegenstrijdige informatie geplaatst zou worden. Vanmorgen gebeld met de klantenservice: Ceramic White is nog niet leverbaar kreeg ik te horen, terwijl er in dit overzicht weer iets heel anders staat. Wat is het nou, want nu heb ik dus zelfs geen indicatie meer.
Vervelend voor de dame die ik sprak, maar met een opmerking als online kijken, er is iets over levertijden gezegd kan ik niets. Bovendien kwamen jullie daar ook erg laat mee. Enige transparantie vannaf het begin was netjes geweest. Dat jullie afhankelijk zijn van Samsung heb ik alle begrip voor, maar dat er zo lang gewacht wordt met het inlichten van klanten (ook nog eens met foutieve informatie) heeft daar niets mee te maken.
Reputatie 7
Badge +20
@Chriffke; Ik heb gelijk je bestelling gecontroleerd en je toestel is nog niet op voorraad. Je ontvangt een bericht van AMP zodra je toestel leverbaar is. Nog even geduld en dan kun je genieten van je nieuwe toestel.

@Bevel: Wij doen ons best om iedereen van zo veel mogelijk informatie te voorzien. Wij zijn afhankelijk van Samsung wat betreft de voorraad en onze minimale levertijden zijn daarop afgestemd. De Galaxy Buds actie loopt ook via Samsung. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. :)

@Rwg777 Veel plezier met je nieuwe Samsung! 🙂
Ik heb de groene op 28 feb besteld en gister een sms gehad dat de winkel contact met mij opneemt. Nu vind ik dat zowiezo heel raar dat jij hem eerder krijgt dan ik. First come first serve?
Galaxy S10+ Green besteld op 05-03 en vanmiddag een sms en mail gekregen van AMP voor de bezorgafspraak! Levertijd van 4 weken vanaf 20-03 klopt dus gelukkig niet in mijn geval!


Hallo David,
Dank voor je reactie maar zoals de reacties beter leert lezen; niemand maakt zich “druk” om de Galaxy Buds.
Jouw reactie “komt goed” is zwaar ondermaats tenzij je verondersteld dat hier allemaal kleuters rondlopen.
Een gepaste, op de inhoud gebaseerde reactie is hier nodig en wordt door meerdere mensen naar gevraagd.

Daarentegen zijn er genoeg andere vragen gesteld die waarschijnlijk, afgaande op jouw knullige reactie waarschijnlijk over het hoofd zijn gezien.
Ik heb ze daarom op een rij gezet.

  • T-mobile heeft de levertijden niet vooraf gecommuniceerd. Wij, de klanten, verlangen daarom een tegemoetkoming. Tot op heden heb niet eens het woord sorry of een andere excuus voorbij zien komen. “Komt goed” roep je thuis maar.
  • Wie is nou precies verantwoordelijk voor de galaxy buds? Tmobile of Samsung. En waar haal je de wijsheid vandaan om "komt goed" te roepen? Betaal je die buds uit eigen zak desnoods?
  • Zijn de levertijden minimale tijden of maximale tijden? Simpele vraag.. staat inmiddels ook al een paar dagen open.
  • Bij de Ceramic White staat er overduidelijk een fout.
20-feb : 4 weken = 20 maart
8-mrt: 1 week = 15 maart
Lijkt me niet reëel.

En tot slot.
Als telecommunicatie-bedrijf is jullie communicatie afdeling zeer ondermaats.
Telefonisch niet te bereiken en vertellen andere dingen dan op het forum is aangegeven.
Hallo,

Tot kort geleden stond bij de levertijd van de Ceramic wit een levertijd van 4 weken. Deze is vanmorgen veranderd naar 2 weken vanaf de bestel datum. In mijn geval is dat 25-02, dus 2 weken daar bij opgeteld is 11-03 maar ik heb tot heden helaas nog geen mail mogen ontvangen van AMP. Is hier een reden voor?
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Ik zie veel zorgen over de levertijden en actieperiode van de Galaxy Buds. Hier hoeven jullie je geen zorgen over te maken, dit komt hoe dan ook sowieso in orde! Laat het gerust even weten als je hier nog vragen over hebt, want er is nu een hoop discussie en twijfel, terwijl dit niet nodig is. Het komt goed! 😉

Succes nog met het wachten op jullie bestellingen en als er nog andere vragen zijn, laat het ons gerust weten!
Reputatie 4
Badge +7
Sinds afgelopen zaterdag de S10+ in gebruik, ben er hardstikke blij mee. Gekocht bij een koele blauwe winkel.
Net een sms gekregen dat mijn Samsung S10+ Green, besteld op 01-03, naar de shop wordt verstuurd en dat er contact wordt opgenomen zodra ik deze kan ophalen.
Laatste keer dat ik pre-order. Als T-mobile belooft dat je direct je telefoon krijgt dan verwacht ik dat ook. Ik deed het voor de earbuds want ik had ook nog best even kunnen wachten.

Ik begrijp dat T-mobile heel veel orders heeft. Maar daarom pre-order je toch zodat je weet hoeveel je in huis moeten hebben. En ja ik snap dat t-mobile afhankelijk is van samsung want die moet natuurlijk all over the world leveren en blabla.

Weinig tot geen info totdat jezelf belt, wordt gezegd dat ik moest wachten en dat ze het lijstje afgaan. Ook dat begrijp ik, maar mensen om mij heen hebben de telefoon al en toch later besteld. Beetje frustrerend. Maar goed we wachten wel. Hopen dat ik hem voor 8 april krijg. Anders krijg ik toch de earbuds, maar dan van T-Mobile. Er is wel een weg.

Ik zeg: ajuus, truus en tot over 2 jaar zonder pre order.