[Info] Levertijden Samsung Galaxy S10+

• 20 februari 2019
  • 134 reacties
  • 15395 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 11264 reacties
Hoi allemaal!

Voor de levertijden van de Galaxy S10+ kun je terecht in dit algemene levertijdentopic.

Op zoek naar de levertijden van Galaxy S10 of Galaxy S10e? Kijk dan ook in het levertijdentopic!

Ik heb een Samsung Galaxy S10+ besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!Door drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is
nietde e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw Samsung. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken.

Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

Hoe werkt het als ik mijn Samsung heb besteld en wil ophalen in de T-Mobile Shop?Na je bestelling neemt een van onze Shop-medewerkers contact op over de levering in de T-Mobile Shop. Samen met de medewerker maak je een afspraak om het toestel op te halen. Je betaling en eventueel nummerbehoud regel je eenvoudig in de winkel.

Als je nog geen SMS hebt ontvangen, is de bestelling nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel op goed geluk binnen te lopen

Goed om te weten:

- Bestel je online en haal je je toestel op in de winkel? Dan vervalt de regel van 'Wet Koop op Afstand'.
- De bestelling kan alleen opgehaald worden door degene die de bestelling heeft geplaatst, dus de contracthouder.
- De mogelijkheid om je online bestelling in de T-Mobile Shop op te halen, geldt alleen voor particuliere abonnement

This topic has been closed for comments

134 reacties

Reputatie 1
Hi iedereen,

Zojuist zijn de levertijden in de tabel geüpdatet! Kijk dus gauw even of er voor jou iets veranderd is! Kijk goed naar de datum waarop je besteld hebt en wat dan de verwachting is wanneer het toestel kan worden geleverd.

Mochten er vragen zijn, dan horen we het van jullie!

Ceramic white:
20-2 + 4 weken = 20 maart
8-3 + 1 week = 15 maart

Graag uitleg waarom latere bestelling hun telefoon eerder kunnen verwachten.

Hallo David,
Dank voor je reactie maar zoals de reacties beter leert lezen; niemand maakt zich “druk” om de Galaxy Buds.
Jouw reactie “komt goed” is zwaar ondermaats tenzij je verondersteld dat hier allemaal kleuters rondlopen.
Een gepaste, op de inhoud gebaseerde reactie is hier nodig en wordt door meerdere mensen naar gevraagd.

Daarentegen zijn er genoeg andere vragen gesteld die waarschijnlijk, afgaande op jouw knullige reactie waarschijnlijk over het hoofd zijn gezien.
Ik heb ze daarom op een rij gezet.

• T-mobile heeft de levertijden niet vooraf gecommuniceerd. Wij, de klanten, verlangen daarom een tegemoetkoming. Tot op heden heb niet eens het woord sorry of een andere excuus voorbij zien komen. “Komt goed” roep je thuis maar.
  • Wie is nou precies verantwoordelijk voor de galaxy buds? Tmobile of Samsung. En waar haal je de wijsheid vandaan om "komt goed" te roepen? Betaal je die buds uit eigen zak desnoods?
  • Zijn de levertijden minimale tijden of maximale tijden? Simpele vraag.. staat inmiddels ook al een paar dagen open.
  • Bij de Ceramic White staat er overduidelijk een fout.
20-feb : 4 weken = 20 maart
8-mrt: 1 week = 15 maart
Lijkt me niet reëel.

En tot slot.
Als telecommunicatie-bedrijf is jullie communicatie afdeling zeer ondermaats.
Telefonisch niet te bereiken en vertellen andere dingen dan op het forum is aangegeven.
Galaxy S10+ Green besteld op 05-03 en vanmiddag een sms en mail gekregen van AMP voor de bezorgafspraak! Levertijd van 4 weken vanaf 20-03 klopt dus gelukkig niet in mijn geval!
Reputatie 7
Badge +20
@Chriffke; Ik heb gelijk je bestelling gecontroleerd en je toestel is nog niet op voorraad. Je ontvangt een bericht van AMP zodra je toestel leverbaar is. Nog even geduld en dan kun je genieten van je nieuwe toestel.

@Bevel: Wij doen ons best om iedereen van zo veel mogelijk informatie te voorzien. Wij zijn afhankelijk van Samsung wat betreft de voorraad en onze minimale levertijden zijn daarop afgestemd. De Galaxy Buds actie loopt ook via Samsung. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. :)

@Rwg777 Veel plezier met je nieuwe Samsung! 🙂
Het zou prettig zijn als er niet steeds tegenstrijdige informatie geplaatst zou worden. Vanmorgen gebeld met de klantenservice: Ceramic White is nog niet leverbaar kreeg ik te horen, terwijl er in dit overzicht weer iets heel anders staat. Wat is het nou, want nu heb ik dus zelfs geen indicatie meer.
Vervelend voor de dame die ik sprak, maar met een opmerking als online kijken, er is iets over levertijden gezegd kan ik niets. Bovendien kwamen jullie daar ook erg laat mee. Enige transparantie vannaf het begin was netjes geweest. Dat jullie afhankelijk zijn van Samsung heb ik alle begrip voor, maar dat er zo lang gewacht wordt met het inlichten van klanten (ook nog eens met foutieve informatie) heeft daar niets mee te maken.
Reputatie 1
@Chriffke; Ik heb gelijk je bestelling gecontroleerd en je toestel is nog niet op voorraad. Je ontvangt een bericht van AMP zodra je toestel leverbaar is. Nog even geduld en dan kun je genieten van je nieuwe toestel.

De levertijd klopt dus niet met het overzicht. Wat hebben we dan aan het overzicht?

@Bevel: Wij doen ons best om iedereen van zo veel mogelijk informatie te voorzien. Wij zijn afhankelijk van Samsung wat betreft de voorraad en onze minimale levertijden zijn daarop afgestemd. De Galaxy Buds actie loopt ook via Samsung. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. :)

Er stonden meer vragen in de post van Bevel. Is het nu echt zo moeilijk om op alle vragen een antwoord te geven? Ook als je het gewenste antwoord niet weet is een simpele "weet ik niet" of "moet ik navragen, kom ik op terug" ook een goed antwoord, want dan weten we in ieder geval dat jullie de vragen gelezen.

Als de actie voor de Galaxy Buds via Samsung loopt, hoe kunnen jullie dan garanderen dat we deze dan nog steeds kunnen krijgen als de telefoon na de actie periode geleverd wordt? Worden deze dan door T-Mobile betaald?
Dit is serieus de grootste onzin forum ooit. Er worden totaal geen inhoudelijke reacties afgegeven, enige wat ik hier zie staan is 'komt goed'. Ik weet dat het goed zal komen en dat ik de toestel uiteindelijk binnen zal krijgen. Maar het punt is, dat ik het op 21 februari heb besteld en nog steeds helemaal niks heb gehoord. Dit terwijl er duizenden die later hebben besteld de toestel al hebben ontvangen. Ik kon net zo goed wachten op 8 maart en losse toestel aanschaffen, had ik al dit bullshit kunnen voorkomen.
Zouden jullie het overzicht willen updaten zodat in ieder geval de correcte leverdatum van de S10 plus Ceramic wit word aangegeven. Want deze klopt niet.

bvd
@Chriffke Heb net een bezorgafspraak gekregen voor de s10+ (512gb ceramic white). Denk dat jij het dan ook elk moment kan krijgen.

Had het inderdaad ook gezien, wel een opluchting. Vind het alsnog wel jammer dat er zo gecommuniceerd word terwijl je zou denken dat T-Mobile toch wel de nodige middelen heeft om dit professioneler aan te pakken.
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Terechte vraag van jullie en ik heb het voor de 110% zekerheid even nagevraagd. Het is inderdaad de dualsimvariant en niét de singlesim. Dit was een foutje op de website en deze wordt ondertussen ook aangepast, bedankt voor de oplettendheid!

@Bchandramohan, yes, it is the Dual Sim edition indeed! Was a mistake on our part on the website.

Als er nog andere vragen zijn, laat het ons weten!
Reputatie 7
Badge +20
@jestervs

Welkom bij T-Mobile! Goed toestel gelijk gekozen!

Heb je ook in de spambox niets ontvangen over jouw bestelling? Je kunt sowieso al via de website zelf jouw nummerbehoud aanvragen, daar hoef je niet direct voor op de e-mail te wachten.

Laat je weten of het is gelukt?
hey hij daar niet in mijn spambox maar ik heb vandaag de mail binnen kregen!!
Dankejwel voor je reactie en ik kijk uit naar het toestel!!!
Reputatie 7
Badge +20
Hey @ndvels,

Zeker, die kans bestaat! Het is echter niet te garanderen en is ook van verschillende factoren afhankelijk (voorraad, populariteit van het door jou bestelde toestel, tijdstip en datum van bestellen, enzovoorts), maar er is altijd een kans, want vanaf 8 maart worden de toestellen geleverd, aan huis en vanuit de winkels! 😁
Reputatie 4
Badge +6
@brianwessel Zover ik weet niet, AMP zal automatisch een email sturen zodra de smartphone op voorraad is.
Ook net een afspraak kunnen maken, het kon alleen op zijn vroegst voor komende zaterdag dus kost het € 9.95 want ja weekend.. 🙄

Kan je nagaan twee jaar terug was dit nog gratis.
Maar dat het voor de komende afspraken pas vanaf zaterdag word zal door de vele vraag komen. De mijne komt vrijdag en dan zelfs nog 5,95 moeten betalen.
Reputatie 7
Badge +20
@wokkiej88

Je krijgt bij de levering van jouw telefoon een pakbon bij jouw bestelling. Ik zie dat je jouw afspraak bij de koerier ondertussen hebt geplaatst, dus alvast veel plezier met jouw nieuwe telefoon!
Reputatie 1
De tabel is inderdaad erg onduidelijk. Als het zo is dat mensen die de telefoon eerder hebben besteld langer moeten wachten dan hoor ik hier graag een verklaring voor.

Daarnaast is het ook niet handig om een kolom leverdatum te noemen en er vervolgens geen datums in te vermelden. Noem dan de kolom vertraging ofzo.
1 uur geleden een samsung galaxy s10 plus in het blauw besteld en na 1 uur een mail van AMP ontvangen. bezorgtijd word zaterdag op zijn vroegst aangezien vrijdag niet meer beschikbaar was.
Geen 2 weken wachten dus.
@mauritsdv Mooi om te horen.

Krijgen de mensen die nog niks hebben gehoord nog wat duidelijkeid, want dit slaat nergens op. Al weken lang promoten dat je het op 8 maart ontvangt bij het pre-orderen en uiteindelijk moet je een week of twee extra wachten. Ben op het punt om mijn bestelling te annuleren.
Ik kreeg 2 sms'jes met daarin dat mijn samsung vanaf 8 maart in de winkel VOOR MIJ KLAAR LIGT, en vervolgens nog een bevestiging dat deze werd verstuurd naar de winkel. Nu zie ik dat de levertijd is verlengd met TWEE WEKEN! Lekkere pre-order dan. Heb ik nu met deze sms'jes valse hoop gekregen?
Waarom zijn er dan mensen die gister hebben besteld en morgen al kunnen ophalen?
Echt top dit. Naast het internet wat allemaal vrolijk hun S10 viert, nu ook al mijn vrienden en kennisen die me foto’s van de doos sturen.

En ik? Blijkbaar over 2 weken pas, omdat ik dacht, laat ik eens een andere kleur kiezen dan zwart zoals altijd.

1. Voortaan altijd zwart bestellen!
2. T-Mobile en als eerst een toestel hebben lijkt hiernee een risico voor het vervolg

Communiceer in het vervolg a.u.b. dat bepaalde kleuren een langere levertijd krijgen.. dan had ik zwart genomen.

Pre-ordered, maar 2 weken na launch binnen. Echt heel het feestje is er vanaf, of het nou vandaag, in het weekend of maandag was, OK, maar over 2 weken.

Update: na frustratie komt nu de telleurstelling, man man... ik had dit weekend gereserveerd om er lekker mee te spelen, de eerste telefoon in jaren waar ik weer echt enthousiast om ben. Vriendin weg, hoesje al in huis, alles gereed. En alles omdat ik niet zoals gewoonlijk zwart besteld heb! Dan kun je een trouwe klant zijn die heel zijn familie naar T-Mobile heeft gehaald en zelf 2 abbonementen heeft, maar ja, als je niet voor zwart gaat houdt het op 😂
Het lijkt erop alsof de mods maar 1 x per dag een bericht kunnen plaatsen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Ik zie veel zorgen over de levertijden en actieperiode van de Galaxy Buds. Hier hoeven jullie je geen zorgen over te maken, dit komt hoe dan ook sowieso in orde! Laat het gerust even weten als je hier nog vragen over hebt, want er is nu een hoop discussie en twijfel, terwijl dit niet nodig is. Het komt goed! 😉

Succes nog met het wachten op jullie bestellingen en als er nog andere vragen zijn, laat het ons gerust weten!
Hallo,

Tot kort geleden stond bij de levertijd van de Ceramic wit een levertijd van 4 weken. Deze is vanmorgen veranderd naar 2 weken vanaf de bestel datum. In mijn geval is dat 25-02, dus 2 weken daar bij opgeteld is 11-03 maar ik heb tot heden helaas nog geen mail mogen ontvangen van AMP. Is hier een reden voor?