Vraag

[Info] Levertijden Samsung Galaxy S20

• 11 februari 2020
  • 0 reacties
  • 172 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 11536 reacties

In dit topic vind je de actuele levertijden van de Samsung Galaxy S20. Wanneer er een update te delen is over de levertijden delen we die hier zo spoedig mogelijk en laten we het ook gelijk even weten in een reactie in dit topic. Vragen kun je ook in dit topic achterlaten!

De levertijden van de Samsung Galaxy S20+ en Samsung Galaxy S20 Ultra kun je in dit topic vinden. Voor een FAQ omtrent de nieuwe Samsung-toestellen kun je terecht in dit topic.

Let op! De levertijden die je in de tabel ziet gelden vanaf jouw besteldatum. 

*Levertijden op 11 februari 20:18

Veelgestelde vragen over geplaatste bestelling

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de Samsung eerder, dan krijg je de Samsung ook eerder. First come, first serve! 

Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder! 

0 reacties

Geen reactie

Reageer