Vraag

[Info] Levertijden Samsung Galaxy S20+

• 11 februari 2020
  • 27 reacties
  • 3233 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 8808 reacties

[Update vrijdag 27 maart 8:19]

Alle varianten van de Samsung Galaxy S20+zijn op dit moment direct leverbaar, dus dit topic gaat op slot. Alle actuele levertijden kun je vanaf nu weer vinden in ons algemene topic.

Als je een vraag hebt kun je die in een topic stellen. Dan helpen we je daar graag verder!

Dit topic is gesloten.

This topic has been closed for comments

27 reacties

Ik krijg geen mail van de AMP groep na 15 min ?

Reputatie 7
Badge +20

Beste @diterror1 Welkom in de community. Welke telefoon heb je besteld? (Gewoon nieuwsgierig) 

Heb je ook in je spambox gekeken?

Soms duurt het iets langer voor dat de mail komt.

Heb je morgen nog geen mail laat het dan even weten.

De moderators kunnen dan kijken of er iets mis is gegaan met je bestelling.

Groetjes

Beste @CrisTien  ik heb de s20+ besteld afgelopen dinsdag al, in de spam box staat ook niks helaas. 

Groetjes

Reputatie 7
Badge +20

Hi @diterror1,

Het gaat niet om de bevestigingsmail, toch? De mail van AMP ontvang je alleen zo snel wanneer het toestel leverbaar is. De nieuwe Samsung-toestellen (S20, S20+ en S20 Ultra) worden pas vanaf 13 maart geleverd, dus je zult pas rond die datum (als jouw toestel op voorraad is) bericht ontvangen. Je kunt immers geen afspraak maken voor iets wat we nog niet hebben… :wink:

Heej @David  thanks voor de info ik heb wel een bevestigingsmail gehad, dacht alleen dat ik die afspraak mail gelijk zou ontvangen.

Kan het zijn dat de nieuwe Samsung telefoons vertraagd zijn? Ik meende dat gehoord te hebben, en de leverdatum nu van 13 maart naar 20 maart verschoven is. Ik heb zelf de S20+ besteld, maar kan nergens informatie vinden over de huidige levertijd. Dit ook in verband met het coronavirus.

Bedankt! 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @ZMWolzak Volgens mij is daar nog niets van bekend.  De levertijden staan nog steeds op 13-03 
Ik ga het wel even voor je vragen, hou wel dit onderwerp in de gaten. De moderators passen het bericht aan als er iets veranderd.

Groetjes! 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ZMWolzak,

De levertijden worden in de loop van deze week (verwacht eind van de week) aangepast waar en indien nodig. Dit heeft verder niets met het Coronavirus te maken, maar met de populariteit van bepaalde varianten Samsung. Dit is niet anders dan andere launches. Het kan dus wel zo zijn dat er iets aan de levertijd van jouw bestelde toestel verandert, maar dan heb je dus een behoorlijk populaire Samsung besteld! :sunglasses:  Je krijgt hier deze week hier dus bericht over en we laten het gelijk weten in dit topic als er iets verandert. 

Mocht je nog aanvullende vragen hebben dan horen we het graag van je!

@David @CrisTien Hartstikke bedankt voor de informatie! Ik wacht het bericht dan af :) Kan niet wachten tot de telefoon er is! 

Reputatie 7
Badge +20

@ZMWolzak Dat snap ik helemaal. Zou ik ook hebben voor zo’n mooie telefoon.

Hopelijk komt de telefoon 📱 snel!

Hi @David, heel erg bedankt voor de informatie, duidelijk. Als ik het goed begrijp, als het door ons bestelde model niet is vertraagd, krijgen we een e-mail van AMP op vrijdag 13 maart wanneer het op voorraad is, om een levering te plannen. Is dat correct?

Zo net de mailtje gehad van AMP. het wordt vrijdag geleverd! kan niet wachten!

Reputatie 7
Badge +15

Fijn om te horen dat er geen vertraging is, geniet van je nieuwe toestel :)

Zo net de mailtje gehad van AMP. het wordt vrijdag geleverd! kan niet wachten!

YAAAAY!!! Ik heb ook de email gekregen :) :) :)

Helaas wel een Mail gehad voor de grijze variant, de blauwe variantdie ik tegelijkertijd heb besteld nog niet. 

Helaas wel een Mail gehad voor de grijze variant, de blauwe variantdie ik tegelijkertijd heb besteld nog niet. 

dus, S20+ zwart en grijs zijn op voorraad, maar blauw nog niet (of niet genoeg voorraad)

dus, S20+ zwart en grijs zijn op voorraad, maar blauw nog niet (of niet genoeg voorraad)

Dat vermoeden heb ik wel. Hoop vandaag nog een mailtje te krijgen van AMP, de blauwe variant is voor mijn vriendin die morgen jarig is. 

Helaas komt de blauwe variant pas morgen, waardoor ze niet eerder kunnen verzenden dan zaterdag. Een grote teleurstelling aangezien het om een verjaardagscadeau gaat.. @David 

Reputatie 4
Badge +13

Hey all,

Zojuist zijn de levertijden voor de Samsung Galaxy S20+ geüpdatet. Mochten er vragen of onduidelijkheden zijn, laat het ons vooral even weten!

Jeetje wat een slechte service dat jullie dit vandaag pas aanpassen.

Oké,  de tabel is mij niet helemaal duidelijk. Zoals ik het lees is de levertijd voor iedereen die een blauwe s20+ heeft besteld vóór 13 maart 4 weken en na 13 maart 2 weken. Dit lijkt me niet te kloppen mag ik hopen.

Ik snap ook niets van de tabel. Kunnen jullie iets meer duidelijkheid geven misschien? Ik heb op 8 maart besteld, betekent dit dan dat ik hem pas over 3 week kan vereachten? Waarom moet het ook ineens nog zo lang duren?

Reputatie 7
Badge +15

Te veel bestellingen en niet genoeg toestellen denk ik...

Ik ben wel erg benieuwd wat nu daadwerkelijk de geschatte levertijd is voor iemand die 8 maart besteld heeft. Volgens deze tabel zou ik een stuk langer moeten wachten dan iemand die het toestel 13 maart heeft besteld. Beetje vaag.

Reputatie 7
Badge +20

Hi all,

De tabel is zojuist weer aangepast, dus daar vind je (net als altijd) de meest actuele levertijden. Even voor de zekerheid: Je rekent vanaf de dag van bestellen, niet vanaf vandaag. 

Als er vragen zijn dan kun je die hier stellen natuurlijk!