[Info] Levertijden Samsung Galaxy S20 Ultra

• 11 februari 2020
  • 28 reacties
  • 4245 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 9476 reacties

[Update vrijdag 27 maart 8:16]

Alle varianten van de Samsung Galaxy S20 Ultra zijn op dit moment direct leverbaar, dus dit topic gaat op slot. Alle actuele levertijden kun je vanaf nu weer vinden in ons algemene topic.

Als je een vraag hebt kun je die in een topic stellen. Dan helpen we je daar graag verder!

Dit topic is gesloten.

This topic has been closed for comments

28 reacties

Wanneer kan in een mailtje van AMP verwachten waarmee ik de lever afspraak kan plannen?

Reputatie 7
Badge +19

Hi @sjmuradin 

Zodra jouw toestel leverbaar is dan kan je hem kort erna verwachten mits er genoeg toestellen zijn voor iedereen die een bestelling heeft geplaatst.

Reputatie 1

Wanneer kan ik de S20 Ultra ophalen? Dit zou toch 13 maart zijn? Vandaag hoorde ik in de shop dat ik vandaag gebeld zou worden voor morgen maar nog steeds geen sms en niet gebeld wanneer komt dit?

Reputatie 4
Badge +13

Hey all,

Zojuist zijn de levertijden voor de Samsung Galaxy S20 Ultra geüpdatet. Mochten er vragen of onduidelijkheden zijn, laat het ons vooral even weten!

Oeh, dat is wel erg slecht om de levertijden pas eind van de ochtend aan te passen op de dag van release... Maar goed, het is niet anders... 

Hey 

Voor wie het voor 20/02 bestelt, wanneer wordt er verwacht?

Ik heb de s20 ultra grijs donderdag 5 maart ge pre orderd wanneer kan ik hem verwachten?

Ik heb de s20 ultra grijs donderdag 5 maart ge pre orderd wanneer kan ik hem verwachten?

Precies, ik hoor maar niks van jullie. En moet ik er via een forum achter komen dat hij vertraagd is.. slechte service.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @flop2812  @Claudia Branco  Welkom in de community van T-Mobile. De vermoedelijke levertijden staan in het onderwerp.

Het blijft even spannend of de bedrijven ook kunnen leveren nu er veel op slot gaat. 
Veranderd er iets zullen de moderators de datums aanpassen in dit onderwerp.

Fijn weekend,

Wat is dit nou. 9maart de s20 ultra grey 128gb besteld die zogenaamd vanaf 13maart leverbaar zou moeten zijn nog steeds niks geleverd. Elke medewerker die ik spreek van de klantenservice verteld me iets anders. De ene zegt vandaaf krijg je een bericht voor een bezorgafspraak(niet gebeurd) vervolgens bel ik dag later en word er weer heel wat anders gezegd. Ik zit nu met een kapotte telefoon. Heb mijn abbo vervroegd verlengt om zsm een nieuwe tel te hebben moet ik nog langer wachten dan beloofd. Samsung zelf gebeld die hangen te telefoon gewoon recht in je gezicht op. Nooit meer een samsung en nooit meer tmobile.

Reputatie 7
Badge +19

Waarschijnlijk heb je de pre-order te laat geplaatst wanneer alles al vol was. Je zou begin volgende week wel bericht moeten ontvangen.

Hetzelfde hier, 4 maart de galaxy s20 ultra besteld krijg geen enkel bericht waneer hij geleverd gaat worden. erg slechte service van T-mobile

Reputatie 7
Badge +19

Dit is wel een probleem bij T-Mobile waar ze beter iets aan kunnen doen. Te veel bestellingen voor de launch van een toestel, en maar een beperkt aantal toestellen inkopen. Misschien dat het wat te maken heeft met de coeonacrisis?

Gaat er iets van compensatie komen? Aangezien je het abbonement niet kan opzeggen want bij andere providers kan je de galaxy buds+ er niet meer bij krijgen. Wij zijn nu de gedupeerde door tmobile, en zo te horen heeft niemand bericht van tmobile gekregen betreft dit en hebben we allemaal zelf contact moeten opnemen. Beetje jammer dit, zit ik nu 7 weken zonder telefoon.

Reputatie 7
Badge +19

Je kan je aankoop tot 1 juni 2020 registreren bij Samsung om de Galaxy Buds+ te krijgen, dat kan via deze link :

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=J9VJVSRLWZTMW

Reputatie 7
Badge +20

Hi all,

Ik begrijp heel goed dat jullie niet kunnen wachten om je nieuwe S20 Ultra in handen te krijgen. De Samsungs zijn altijd populair en de S20 Ultra is daarin geen uitzondering. We zijn hierin ook afhankelijk van de voorraad die we geleverd krijgen én natuurlijk hoeveel mensen deze varianten bestellen. De S20 Ultra is zeer populair, vandaar de langere levertijden. Het enige wat ik nu kan vragen is om geduld. 

Wanneer jouw telefoon op voorraad is ontvang je zo snel mogelijk bericht. Het kan zijn dat je jouw order eerst op wilde halen, maar de komende tijd gaan de T-Shops dicht. Je ontvangt hoe dan ook bericht over jouw bestelling zodra deze op voorraad is.

Okay, dus de shops gaan dicht? Kreeg gisteren een berichtje dat mijn telefoon onderweg is naar de shop. Hoe kan ik deze nu dan nog bemachtigen?

Reputatie 7
Badge +19

@Wissaaltje 

Je zult binnen 48 uur gecontacteerd worden of bericht ontvangen.

Zojuist mailtje van AMP gekregen voor levering van de s20 ultra, besteld op 4 maart, gelukkig toch iets sneller dan ik dacht.

Goedemiddag,

Dat mailtje heb ik inderdaad woensdag 18/03/20 om 14:25u ontvangen, nu 49 uur later weer niks. Gaat lekker jongens.

Reputatie 7
Badge +19

@Asotos 

Bedoel je de mail van AMP? Je dient een afspraak te maken via de link.

@Waqqas 

Excuses het smsje bedoel ik inderdaad, en nog geen mail ontvangen.

Beste klant, je hebt ervoor gekozen 

jouw 

bestelling op te halen in de T-Shop. 

Om 

de verspreiding van het coronavirus 

tegen te gaan, hebben we besloten om 

alle winkels tijdelijk te sluiten. Wij 

nemen daarom binnen 48 uur telefonisch 

contact met je op over jouw 

bestelling. 

Groeten, T-Mobile

Reputatie 7
Badge +20

@Asotos 

Ik ga gelijk even navragen waarom je nog niet bent gebeld over jouw bestelling, excuus! Er is ook niet door een onbekend nummer gebeld? Mijn collega's bellen namelijk met een afgeschermd nummer, dus misschien dat je die niet hebt opgenomen? Als ik een reactie heb dan hoor je het in ieder geval gelijk van me!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Asotos,

Het blijkt dat, door omstandigheden, men niet iedereen heeft kunnen benaderen binnen de aangegeven 48 uur. Je hebt hier wellicht ook al een SMS over ontvangen. Er wordt na het weekend (dus vanaf vandaag) binnen 2 werkdagen alsnog contact met je opgenomen. 

Als je nog vragen voor ons hebt, let us know!

@David hey David ik had mijn telefoon op 20 februari besteld. Alleen is het zo dat ik dat nog steeds op een telefoontje moet wachten. Ik had afgelopen vrijdag nog een sms ontvangen dat ik weer binnen 2 werkdagen gebeld zou worden... hoelang moet ik nog wachten. Ik zie in de forum dat mensen al bericht hebben gekregen  die na mij hebben besteld.