Beantwoord

[Info] Levertijden Samsung Galaxy S9 & Samsung Galaxy S9+

Reputatie 7
Badge +18
  • T-Mobile Moderator
  • 12806 reacties
Het is weer zover: Samsung komt met de nieuwe paradepaardjes, de Samsung Galaxy S9 en Samsung Galaxy S9+! 😃

Je vindt alle informatie over de Samsung Galaxy S9 en Samsung Galaxy S9+ op onze website. Hier staan alle specificaties, details en andere belangrijke zaken. Deze toestellen zijn direct met een pre-order bij ons te bestellen. Op deze manier zit je bij de eerste groep klanten die de nieuwe Samsung ontvangt! Check onze deals via deze pagina en plaats gelijk jouw pre-order! Je ontvangt jouw nieuwe Samsung dan zo spoedig mogelijk! 🙂

We zijn natuurlijk ook erg benieuwd naar jouw mening en vragen! Laat dus gerust een reactie achter in dit topic!

Veelgestelde vragen

Vanaf wanneer zijn de Samsung Galaxy S9 en de Samsung Galaxy S9+ bij T-Mobile te koop?
Je kunt de Samsung Galaxy S9 en de Samsung Galaxy S9+ vanaf nu bij ons bestellen. Je kunt dit doen door een pre-order te plaatsen. Je kunt daarvoor terecht in onze Online Shop, in de T-Mobile Shops en telefonisch bij T-Mobile Telesales (0800-7123 voor nieuwe klanten, 0800-8104 voor bestaande klanten). De prijzen en levertijden zijn hetzelfde voor alle verkoopkanalen.

In welke kleuren kan ik de Samsung Galaxy S9 of S9+ bestellen?
Je kunt de Samsung Galaxy S9 en Samsung Galaxy S9+ bestellen in de kleuren Midnight Black (zwart), Coral Blue (blauw) en Lilac Purple (paars).

Wanneer wordt mijn Samsung Galaxy S9 of S9+ geleverd?
Heb je een pre-order geplaatst? Dan ontvang je op het moment dat jouw toestel leverbaar is een e-mail van AMP om een bezorgafspraak te maken als je hebt gekozen voor bezorging. Als je hebt gekozen voor het ophalen van jouw toestel in de T-Mobile Shop word je gebeld door de T-Mobile Shop zodra jouw toestel klaar ligt. In de tabel in dit topic zullen we een update plaatsen als er iets verandert aan de levertijden.

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, wat nu?
Door de drukte kan het even duren voordat je jouw bevestigingsmail ontvangt. Je ontvangt de e-mail in ieder geval binnen 48 uur nadat je een pre-order hebt geplaatst. Goed om rekening mee te houden: dit is niet de e-mail die je van het AMP ontvangt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat om de bevestiging van je bestelling. Heb je deze bevestigingse-mail na 48 uur niet ontvangen? Controleer dan eerst even jouw spambox. Staat de e-mail daar niet in? Laat dan even een bericht achter in dit topic (zorg ervoor dat je bent ingelogd met My T-Mobile op de Community, dan kunnen we jouw gegevens gelijk bekijken), dan kijken we met je mee!

Hoe kan ik gebruikmaken van de inruilkorting?
Voor iedereen die een Samsung Galaxy S9 of S9+ heeft gekocht of gaat kopen, heeft Samsung een uniek inruilaanbod: tot €400 voor je oude smartphone. Deze actie loopt van 25-02-2018 t/m 15-03-2018. Meer informatie vind je op deze pagina.
icon

Beste antwoord door David 23 maart 2018, 16:09

Zo te zien verloopt alles goed, dus ik ga een slotje op dit topic gooien. Je kunt alle actuele levertijden in ons algemene levertijdentopic vinden.

Enjoy jullie nieuwe Samsung! 😃

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

53 reacties

Hallo David, heb even een vraagje...

Als ik op de t-mobile site de link volg voor het inruilen van mijn Iphone kom ik op "http://www.samsung.com/nl/samsunginruil/" Als ik het traject doorloop en aangeef waar ik een telefoon gekocht heb (nog niet, maar dat wordt bij T-Mobile) dan stuurt de site mij automatisch door naar "https://www.t-mobile.nl/toestelinruil" waar ik vervolgens lees dat ik naar de samsung site moet....

Iets met kasten en muren?
Reputatie 5
Badge +15
Hoi Kebabbink,

Dat hoort natuurlijk niet! Bedankt dat je het meldt. 🙂

Als dit misgaat op de website, dan ga ik hier graag even achteraan. Kun je me vertellen bij welke stap het exact misgaat? Via https://www.t-mobile.nl/toestelinruil zie ik namelijk een doorverwijzing naar de online tool (Teqcycle) en een verwijzing naar een T-Shop. Via welke knop wordt je precies doorverwezen naar Samsung? Alvast hartstikke bedankt voor de info!
Hey Jaimy,

Had het eerste adres verkeerd gekopieerd, dit moest zijn: "https://www.t-mobile.nl/toestelinruil/samsung-galaxy-s9"

Als ik hier de link volg naar de samsung site word ik daar vervolgens naar https://www.t-mobile.nl/toestelinruil gestuurd terwijl daar niets meer staat over een inruil actie voor de S9. Er staat alleen een bericht over de S8:

"Heb je in de periode van 5 t/m 25 februari een Samsung Galaxy S8, S8+ of Note8 gekocht?
Dan ontvang je nu €100,- extra inruilwaarde voor je gebruikte telefoon!"

En als ik vervolgens mijn iphone selecteer en verder ga naar de laatste pagina staat weer alleen de melding voor de s8:

"Heeft u in de periode van 5 t/m 25 februari een nieuwe Samsung Galaxy S8, S8+ of Note 8 gekocht?
Vul dan het IMEI nummer van uw nieuwe toestel in bij “controleer IMEI nummer”. Het invullen van het IMEI nummer is verplicht om de EUR 100 extra inruilwaarde te kunnen ontvangen."

Geld hetzelfde dan voor de S9 actie?
Reputatie 6
Badge +17
Hi Kebabink,

Dankjewel voor je reactie. Als je gebruik wilt maken van de Galaxy S9 of S9+ inruilpromotie is het verplicht om eerst de Galaxy S9 of S9+ te kopen. Je moet op de registratiepagina je unieke IMEI-nummer invullen. Waarschijnlijk gaat het daar mis omdat je niet de juiste gegevens invult. Deze promotie is alleen geldig indien de Galaxy S9 of S9+ in Nederland is gekocht met een geldige IMEI-code. Je kan dit dus nogmaals proberen als het toestel gekocht is. Let wel op deze promotie loopt van 25-2-2018 t/m 15-3-2018 (pre-orderdatum) en zolang de voorraad strekt. Dus wees er snel bij! Op deze pagina vind je alle voorwaarden van deze inruilpromotie.

Laat je even weten of het lukt?
Hallo Hajar,

Dan staat er toch alsnog niets op die pagina meer over de S9? Maar ik vind het wel best. Dank voor de hulp.
Hah nu wordt het helemaal mooi. De volgende mail van Teqcycle:

“Goedemorgen,

Ik heb contact gehad met onze support en deze actie geld niet als je een Samsung s9 koopt.
We geven alleen de cashback op de S8 /+/ Note.

Wel kunt u uw toestel aanbieden voor e.v.t waarde bepaling en dan besluiten wat u doet.

met vriendelijke groet
Teqcycle Team“
Reputatie 7
Badge +18
Hi Kebabbink,

Als je de stappen op onze website volgt en het toestel inruilt bij Samsung, dan krijg je de inruilwaarde tot €400,-! 🙂 Dan kom je dus in aanmerking voor de actie, wanneer je het toestel direct bij Samsung aanmeldt.

Laat je weten of het is gelukt?
Hallo David,

Lezen jullie uberhaubt de andere berichten hier wel?
Reputatie 7
Badge +18
Zeker weten, Kebabbink! Ik heb zelfs het hele stappenplan nogmaals doorgenomen en ik kom ook uit op de goede pagina, vandaar mijn antwoord. Aangezien je echter de Samsung S9 (+) op het moment nog niet hebt, kun je jezelf aanmelden voor een reminder vanuit Samsung. Op die manier kun je in actie komen voor deze cashback!
Er is mij iets een beetje onduidelijk. Krijgen we hem nou donderdag of vrijdag binnen.
Ik heb na betaling geen mail meer ontvangen. Moet begrijpen dat amp pas later een mail zal sturen met een leverdatum maar net werd mij gevraagd of ik al mail had gehad. Nee die heb ik dus niet gehad. Moest dat wel??
Ik heb net de sms van t-mobile gekregen dat het toestel op voorraad is en dat AMP groep een e-mail heeft gestuurd voor een afspraak...

Helaas geen e-mail ontvangen....:(

Edit:
E-mail ontvangen en het toestel wordt donderdag bij mij uitgeleverd!
Reputatie 6
Badge +17
Hi Sam,

Als het goed is moet je nu wel een e-mail hebben ontvangen. Als je een afspraak maakt met AMP dan wordt je toestel snel bezorgd. Alvast gefeliciteerd en veel plezier ermee! :8

@PariS; Heel veel plezier met je toestel! 😃
Hallo Hajar, David, Jaimy,

Nog één keer dan....

Ik kreeg net de volgende e-mail van Teqcycle:

“Geachte meneer,

Tot mijn spijt moet ik u mededelen dat u door de T-Mobile medewerker verkeerd bent geïnformeerd. Op het moment is alleen de cashback actie geldig bij de aankoop van een Galaxy S8 en niet bij de Galaxy S9. Onze excuses voor het ongemak.

Ik hoop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

met vriendelijke groet
Teqcycle Team”

Willen jullie nog steeds zeggen dat de inruil via teqcycle inclusief de 100 euro extra cashback is?
Reputatie 7
Badge +18
@Kebabbink,

In het eerste bericht ging dit mis, maar later is aangegeven dat de inruil via Samsung loopt. Als je naar http://www.samsung.com/nl/samsunginruil/ gaat, dan kun je daar het proces doorlopen en kom je niet uit bij Teqcycle. Zo zou het toch echt echt moeten lukken! 😉
Ik heb gisteren een sms gekregen dat mijn nieuwe mobiel klaar ligt en dat ik een e-mail zou ontvangen van AMP om een afspraak te maken. Maar helaas nog niks ontvangen .
Reputatie 7
Badge +18
Hey Tatyana,

Ik snap dat je zit te popelen om jouw toestel zo snel mogelijk in handen te krijgen! 😃

Heb het gelijk even voor je uitgezocht en ik zie dat de order goed bij ons is beland en dat er ook een e-mail is verstuurd. Misschien is deze in je spambox terecht gekomen? Je kunt dan via de AMP Groep een afspraak plannen, zodat je jouw nieuwe Samsung snel in handen hebt!

Gok dat je er al aan had gedacht, maar vergeet de inruilactie niet! 😉

Mocht je nog vragen hebben, let us know!
Hi, ik heb gisteren mijn abonnement verlengd en daarbij de Samsung Galaxy s9+ bij besteld. Er stond bij dat hij vanaf vandaag geleverd kan worden. Ik heb gekozen om de telefoon in de winkel op te halen en zou binnen 24 uur terug gebeld worden. Enig idee of het mogelijk is dat ik vandaag het toestel in handen heb?
Pug Bibi. ik vraag me af of ik hem ook voor het weekend heb. op de site zou deze vanaf 8maart stond er geleverd worden. heb nu alleen nog geen sms van de tmobile shop gehad. zou het kunmen dat ik die wel krikg vandaag nog.
Dat hoop ik wel. Daarom heb ik 'm besteld vóór 8 maart zodat ik 'm 7 dagen eerder zou hebben
ik kreeg een sms van tmobile dat ik het bier moest vragen. iemand ban tmobile die mijn vraag kan beantwoorden misschien. bedankt.
Idem hier
Ik ben gisteren gebeld door mijn T-Mobile winkel dat ik mijn S9 vandaag kon ophalen. Dus dat ga ik straks doen!
Beste klant, bedankt voor de bestelling van jouw Samsung! Ben je benieuwd naar de levertijd of heb je andere vragen? Ga naar ons forumwww.t-mobile.nl/s-s9 Groeten, T-Mobile iemand van tmobile die dit kan zien
ik heb hem dus op 070318 besteld. heb ik hem dan eerder.?
bij mij stond ook 24uur iemand van tmobile die het kan checken