Beantwoord

ipad air 256GB

• 13 november 2020
  • 8 reacties
  • 496 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik heb deze 5 November besteld Met abo. Zou 6 Nov geleverd worden.. krijg telefonisch en via bezorgstatus alleen maar ‘niet op voorraad’ Inmiddels Us de ipad van de site gehaald. Vanuit T mobile geen enkele update over de Status levering.. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 13 november 2020, 10:36

Hallo @famebi 

Indien de iPad niet meer op de website staat dan betekent dat meestal dat hij niet op voorraad is en T-Mobile niet precies weet wanneer ze hem weer kunnen verwachten.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @famebi 

Indien de iPad niet meer op de website staat dan betekent dat meestal dat hij niet op voorraad is en T-Mobile niet precies weet wanneer ze hem weer kunnen verwachten.

Ik neem aan dat T mobile ook de status van  eigen bestellingen Kan opvragen en aan klanten terug kan koppelen of de bestelling überhaupt nog geleverd gaat worden in plaats van ze zonder info in de wacht te zetten.

?!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @famebi 

Ik begrijp je vraag heel goed. Momenteel is de iPad niet op voorraad en ik kan je ook geen duidelijkheid geven over wanneer we die verwachten. Ik zal dit maandag voor je navragen en hoop je dan meer duidelijkheid te kunnen geven.

Hallo Hajar,

Heel graag, dankjewel.

M.vr. Gr.

I have the same issue - 

Ordered on 9 Nov Ipad air 256GB when it was in stock and available (I double checked by calling)

No news after that. No one can provide me ETA

Ik lees mee, heb het zelfde probleem op 9 november besteld toen was de IPad Air 256GB 2020 nog op voorraad op jullie website. 

Nu bij status wachten op voorraad…tussendoor ook geen bericht. 

Het zou nu fijn zijn voor meer duidelijkheid.

Reputatie 7
Badge +20

Hi allemaal,

Het klopt dat de iPad air momenteel niet op voorraad dit heeft te maken met de voorraad vanuit Apple. Vandaar dat er nu een vertraging in zit. Het is niet bekend wanneer die weer op voorraad is dus jullie worden benaderd door onze sales afdeling om dit verder te bespreken. Excuses voor het ongemak! 

Hi allemaal,

Het klopt dat de iPad air momenteel niet op voorraad dit heeft te maken met de voorraad vanuit Apple. Vandaar dat er nu een vertraging in zit. Het niet bekend wanneer die weer op voorraad is dus jullie worden benaderd door onze sales afdeling om dit verder te bespreken. Excuses voor het ongemak! 

Bedankt voor het snel uitzoeken. Ik wacht de benadering van jullie sales afdeling af. 

Reageer