Vraag

Ipad Pro 12.9 2018 levertijden

Hallo ,

Ik heb gisteren de Ipad Pro 12,9 2018 besteld , nu staat er bij vermeld beperkt leverbaar .
Met welke levertermijn moet ik rekening houden ?
Ik sta natuurlijk te " trappelen" mijn tablet te mogen ontvangen.
Aangezien er eerst leverbaar vanaf 7 december bij stond , heb ik tot gisteren gewacht met bestellen.
Nadat ik gisteren de mail heb gehad , wel gelijk het te betalen bedrag betaald via ideal.

Ik hoor het graag , vast bedankt

5 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi SJong1985,

Ik snap inderdaad dat je staat te trappelen, zou ik ook doen! 😃

Ik heb daarom meteen even mijn collega's een bericht gestuurd met de vraag of zij me hier meer over kunnen vertellen. Wellicht is het bekend wanneer er weer voorraad is of kan ik je een indicatie geven. Natuurlijk laat ik het je direct weten als ik reactie van hen heb!

Voor nu vast een heel fijn weekend.
Reputatie 6
Badge +16
Ben ik weer! Ik kreeg ontzettend snel antwoord dus dat is mooi. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik je niet heel veel duidelijkheid kan bieden. De iPad is beperkt beschikbaar en op dit moment is het niet bekend wanneer deze weer binnen komt.

Ik hoop dus heel snel! 🙂
Hi Jaimy ,

Dank voor jou snelle antwoord , beperkt beschikbaar moet ik in deze zien als het aantal bestellingen wordt afgewerkt met de voorraad die nu beschikbaar is . Om vervolgens weer te wachten totdat T-mobile het toestel weer op voorraad heeft ? Of in de zin van er is momenteel helemaal geen voorraad en het is wachten totdat Tmobile weer Ipads heeft ; )
Reputatie 7
Badge +17
Hi SJong,

Haha je laatste zin is correct. Op dit moment is er nog geen voorraad dus hopelijk zullen de iPads snel beschikbaar zijn! 🙂
Heb woensdag jl verleng en gekozen voor de iPad pro 12.9 inch nu staat er op de website beperkt leverbaar is er een indicatie hoe lang het kan duren, ook ik sta te popelen

Reageer