Vraag

iPad pro 2018

37744168

vorige week mijn abb verlengt is er ook al bekend wanneer de iPad geleverd gaat worden althans waar kan ik rekening mee houden

9 reacties

Zou graag een reactie willen ontvangen, week geleden verlengd betaling gedaan maar wil graag weten waar ik aan toe ben en hoe lang dit gaat duren, hadden ze eigenlijk op de website moeten vermelden hoe lang de levertijd is! Ordernummer 37744168
Reputatie 7
Badge +17
Hi Heleem,

Wat leuk dat je de iPad Pro hebt besteld. Ik heb je bestelling erbij gepakt en zie dat de huidige status nog op ''wachten op voorraad' staat. Je ontvangt een bericht van AMP zodra je iPad leverbar is en dan kun je een bezorgafspraak maken.

Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe iPad!
Dat snap ik maar waar kan je vanuit gaan 1 week of 2 weken.
Dus een vraag nog waar kan ik op rekenen paar dagen of een paar weken!
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Heleem,

Jammer genoeg kan ik je daar geen duidelijkheid over geven! De levertijden zijn daarin niet bekend. Ik hoop dat het al heel vlug is!
Ja hoop het ook😄
Na 2 weken nog steeds geen bericht gehad , vindt het nu wel erg lang duren, ze hadden me hier wel een melding over mogen geven, slechte zaak ben in staat om de hele boel te annuleren en mijn geld terug te vragen!!
Reputatie 7
Badge +17
Hi Heleem,

Excuses maar het is nog niet bekend wanneer die beschikbaar is. Ik had je graag een ander antwoord gegeven!
Krijg net een mail voor het maken van een afspraak

Reageer