Beantwoord

Ipad Pro uitverkocht op de website?

• 10 november 2020
  • 2 reacties
  • 284 Bekeken

Op dit moment ben ik me aan het orienteren wat de mogelijkheden zijn om een Ipad met abonnement te bestellen. Maar steeds als ik de volgende dag weer kijk zijn er minder opties beschikbaar, op dit moment alleen de IPad Air 64GB. Zijn alle Ipads uitverkocht? En zo ja, komen die weer op voorraad? Komen er ook Ipad Pro’s beschikbaar in de webshop?

M.v.g. Daisy Erades

icon

Beste antwoord door Waqqas 10 november 2020, 19:18

Hallo @Daisy Erades 

De iPad Air 64GB staat wel op de site met leverbaar vanaf 12 november, als andere modellen niet meer op de website staan dan betekent dat vaak dat ze niet op voorraad zijn en er ook niet bekend is wanneer T-Mobile ze weer kan verwachten.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Daisy Erades 

De iPad Air 64GB staat wel op de site met leverbaar vanaf 12 november, als andere modellen niet meer op de website staan dan betekent dat vaak dat ze niet op voorraad zijn en er ook niet bekend is wanneer T-Mobile ze weer kan verwachten.

Bedankt voor jouw antwoord. Ok er is dus niets over te zeggen. Ik vroeg me af of het zin heeft om iedere dag even te kijken op de website of dat de kans erin zit dat het niet meer wordt aangeboden, om welke reden dan ook.

Dan wacht ik heel even af of ze nog terugkomen.

Nogmaals bedankt voor het antwoord!

Reageer