Beantwoord

iphone 11

• 18 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 1001 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoe kan het zo zijn dat ik al wel een vacature van €82,49 moet betalen, terwijl ik nog geen toestel of simkaart heb ontvangen????

Ik heb de iPhone 11 pro max besteld op 3 oktober. Ik maak me nu wel zorgen dat ik helemaal geen toestel zal ontvangen. 

icon

Beste antwoord door Hajar 19 oktober 2019, 11:15

Hi @Sihamii 

Ik zie dat je gister mijn collega hebt gesproken en meer uitleg hebt gekregen. Je hebt je toestel via een externe dealer gekocht en dus kun je bij ze terecht voor de levertijden. Ik wens je alvast veel plezier met je toestel!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Sihamii 

Ik zie dat je gister mijn collega hebt gesproken en meer uitleg hebt gekregen. Je hebt je toestel via een externe dealer gekocht en dus kun je bij ze terecht voor de levertijden. Ik wens je alvast veel plezier met je toestel!

hii, ik heb net een iphone 11 besteld maar ik vind het nog al onduidelijk over het bezorgen.

Wanneer krijg ik mijn iphone 11 binnen?

Heb het namelijk dringend nodig

Ik vraag mij af of het mogelijk is om mijn bestelling te annuleren en ik heb het nog niet binnen

Reputatie 4
Badge +4

hii, ik heb net een iphone 11 besteld maar ik vind het nog al onduidelijk over het bezorgen.

Wanneer heb je besteld? En wannheb je een bevestigen je bestelling ontvangen?

Wanneer heb je besteld? En wannheb je een bevestigen je bestelling ontvangen?

Ik heb het gisteren besteld en ook een bevestigingsmail maar verder heb het niet ontvangen en staat ook niet vermeld wanneer ik het ontvang?…

Reputatie 4
Badge +2

Hi @tbouh 

Geen zorgen, hier kan je ik wat meer informatie over geven! Wanneer je er voor gekozen hebt om je telefoon op te halen in de T-Shop, krijg je een sms bericht zodra het op voorraad is! Heb je er voor gekozen om hem thuis te laten bezorgen, dan ontvang je bericht van onze bezorgdienst AMP zodra je telefoon binnen is. Ik snap dat het nu wat onzeker er uit ziet dus ik kijk heel graag even met je mee! Hiervoor heb ik wat meer gegevens van je nodig. Kun je mij in een privébericht je naam, 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN sturen?

Zodra ik dit binnen heb ga ik gelijk voor je aan de slag! :grinning:

Reageer