Beantwoord

iphone 11 pro max 128 gb goud

• 7 juli 2020
  • 3 reacties
  • 875 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo,

ik heb nu al bijna 2 weken geleden een Iphone 11 pro max 256 GB goud besteld, verwachtte het de volgende dag omdat er ‘direct leverbaar’ stond. Nu vind ik het raar waarom ik nu al 2 weken aan het wachten ben en dat er direct leverbaar stond toen ik die bestelling plaatste en daarna te horen krijg dat het niet op voorraad is. Nu al paar keer gebeld over hoelang ik nou eigenlijk moet wachten, de eerste keer werd mij verteld dat het een weekje zou duren, na een weekje weer gebeld en zeiden dat het voorraad 1 juli aangevuld Zou worden en de volgende dag dat ik het zou krijgen, nu al een weekje voorbij weer gebeld, krijg ik een antwoord van dat ze dat niet kunnen zien en niet kunnen vertellen hoelang ik er nou op moet wachten. Ik stap over naar t-mobile en heb nu al irritaties. 

icon

Beste antwoord door Evy 8 juli 2020, 11:47

Hi @Sxna34 

Dat is een mooi toestel, kan me goed voorstellen dat je dit snel in huis wilt hebben! Dit kijk ik dan ook met alle liefde voor je na. Kun je in een privébericht je 06-nummer, adres geboortedatum en de laatste vier cijfers van het IBAN sturen? :smile: Zodra ik de gegevens binnen heb ga ik gelijk voor je aan de slag! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Sxna34 

Dat is een mooi toestel, kan me goed voorstellen dat je dit snel in huis wilt hebben! Dit kijk ik dan ook met alle liefde voor je na. Kun je in een privébericht je 06-nummer, adres geboortedatum en de laatste vier cijfers van het IBAN sturen? :smile: Zodra ik de gegevens binnen heb ga ik gelijk voor je aan de slag! 

Is gestuurd

Gaat u nog kijken voor mij?

Reageer