Beantwoord

iphone 11 pro max nog geen mail van AMP

• 5 december 2019
  • 4 reacties
  • 410 Bekeken

Ik heb onlangs (vrijdag 29 november) een iPhone 11 pro max space grey 64 GB besteld, maar ik heb tot nu toe geen mail ontvangen van AMP logistics. In een topic over levertijden zie ik niet de iphone staan die ik besteld heb dus blijkbaar is die op voorraad, niet dus: bij bestel status staat dat hij niet op voorraad is of de opdracht is nog niet doorgegeven. Ik ben best wel teleurgesteld omdat dit als cadeau bedoeld was voor pakjes avond 5 december, en dit is niet gelukt.

icon

Beste antwoord door Waqqas 5 december 2019, 19:07

Hi @burgemeester10 

Als ik op de site van T-Mobile kijk en hem wil bestellen dan staat er dat hij direct uit voorraad leverbaar is. Als dat ook het geval was bij bestelling  dan zou het niet lang moeten duren, meestal binnen een werkdag. Heb je wel al de bevestigingsmail en heb je ook al gekeken in je spam?

Hier vind je alles over je bestelling

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hi @burgemeester10 

Als ik op de site van T-Mobile kijk en hem wil bestellen dan staat er dat hij direct uit voorraad leverbaar is. Als dat ook het geval was bij bestelling  dan zou het niet lang moeten duren, meestal binnen een werkdag. Heb je wel al de bevestigingsmail en heb je ook al gekeken in je spam?

Hier vind je alles over je bestelling

@Waqqas Ik heb wel al de bevestiging van betaling gekregen via mail, nog geen mail van AMP en ook niet in de spam folder

Reputatie 7
Badge +7

@burgemeester10 

De mail is afkomstig van mijnafspraak@ampgroep.com, misschien hebben ze de opdracht van T-mobile nog niet binnen.

Even afwachten tot een medewerker je post ziet of morgenochtend even bellen.

@Waqqas 

toch deze ochtend besloten om even T-mobile te bellen, hier kwam uit dat mijn toestel op dit moment niet op voorraad is en dat het wel tot 3 weken kan duren tot ze hem weer op voorraad hebben. Toch is het wel slecht van T-mobile dat er bij het toestel “direct leverbaar” staat. maarja we wachten af.

Reageer