Beantwoord

iphone 11 pro max nog geen mail van AMP

• 10 januari 2020
  • 2 reacties
  • 426 Bekeken

Hi,

Ik heb 31 december de iphone 11 pro max 64 GB (goud) besteld. Hierbij stond direct leverbaar. Ik heb direct de bevestigingsmail gekregen en betaald, maar tot op heden geen e-mail ontvangen van AMP logistics (ook niet in spam). Hoe kan dit?

Groet,

R den Adel

icon

Beste antwoord door Evy 10 januari 2020, 16:28

Hi @charissa412 

Dat duurt inderdaad wel erg lang! Hier ben ik dan ook gelijk achteraan gegaan en er is wat mis gegaan met jouw order, excuses voor het ongemak! Dit heb ik direct rechtgezet en je zal zo snel mogelijk een bericht ontvangen van AMP. Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel! 

Mocht je nog andere vragen hebben dan weet je me te vinden! 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @charissa412 

De iPhone 11 pro max 64gb goud staat nu op voorraad misschien is hij in de tussentijd niet op voorraad geweest maar je zou vandaag of morgen wel al bericht moeten ontvangen va AMP om een bezorg afspraak te maken.

Voor de zekerheid kan een Moderator even met je meekijken, ze reageren meestal binnen de 24/48 uur.

Reputatie 6
Badge +8

Hi @charissa412 

Dat duurt inderdaad wel erg lang! Hier ben ik dan ook gelijk achteraan gegaan en er is wat mis gegaan met jouw order, excuses voor het ongemak! Dit heb ik direct rechtgezet en je zal zo snel mogelijk een bericht ontvangen van AMP. Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel! 

Mocht je nog andere vragen hebben dan weet je me te vinden! 

Reageer