Beantwoord

iphone 11 pro max nog niet ontvangen

• 2 december 2019
  • 2 reacties
  • 670 Bekeken

Ik heb precies 4 weken geleden mijn iphone 11 pro max besteld en ik zou bericht krijgen als hij in de winkel was aangekomen. Ik ben nu een maand verder en heb nog steeds niks gehoord…. hoe lang kan dit duren?

icon

Beste antwoord door Waqqas 2 december 2019, 19:02

Hi @Melaniesr 

Hier zie je de toestellen die niet leverbaar zijn en een levertijd hebben

https://community.t-mobile.nl/status-bestelling-en-levertijden-400/actuele-levertijden-vanaf-25-november-2019-224670

Nu weet ik niet welke iPhone 11 max je precies hebt maar aangezien je al een maand wacht zou je deze week zeker bericht moeten ontvangen, nadat de bestelling er is wordt hij ook nog verzonden/afgeleverd bij de filiaal daar kunnen ook een aantal werkdagen overheen gaan.

Heb je wel de bevestigingsmail ontvangen? Wacht even op een Moderator die kan kijken.

** de levertijden in bovenstaande topic zijn vanaf 2 december, de levertijd zou max 4 weken kunnen zijn plus de tijd vanaf T-mobile naar het filiaal.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hi @Melaniesr 

Hier zie je de toestellen die niet leverbaar zijn en een levertijd hebben

https://community.t-mobile.nl/status-bestelling-en-levertijden-400/actuele-levertijden-vanaf-25-november-2019-224670

Nu weet ik niet welke iPhone 11 max je precies hebt maar aangezien je al een maand wacht zou je deze week zeker bericht moeten ontvangen, nadat de bestelling er is wordt hij ook nog verzonden/afgeleverd bij de filiaal daar kunnen ook een aantal werkdagen overheen gaan.

Heb je wel de bevestigingsmail ontvangen? Wacht even op een Moderator die kan kijken.

** de levertijden in bovenstaande topic zijn vanaf 2 december, de levertijd zou max 4 weken kunnen zijn plus de tijd vanaf T-mobile naar het filiaal.

Reputatie 6
Badge +4

Hi @Melaniesr 

Ik snap helemaal dat jij je telefoon graag wilt hebben, dit kijk ik graag even voor je na! Kun je mij in een privébericht je naam, 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN sturen? Zodra ik deze binnen heb ga ik gelijk voor je aan de slag! :grinning:  

Reageer