Beantwoord

iPhone 12 bericht van AMP

• 5 januari 2021
  • 6 reacties
  • 375 Bekeken

hallo daar, ik heb gisteren een bestelling geplaatst en zou binnen twee uur e-mail van AMP moeten ontvangen, maar wat moet ik doen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 5 januari 2021, 14:18

Hallo @Elizabeth_1 

Via de email kun je een bezorgafspraak maken, indien je de mail nog niet hebt ontvangen kijk dan eens bij spam of misschien is het toestel niet op voorraad, je kan dan op de bestelpagina kijken of er boven direct leverbaar staat of leverbaar vanaf..

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Elizabeth_1 

Via de email kun je een bezorgafspraak maken, indien je de mail nog niet hebt ontvangen kijk dan eens bij spam of misschien is het toestel niet op voorraad, je kan dan op de bestelpagina kijken of er boven direct leverbaar staat of leverbaar vanaf..

ik heb mijn bestelling geannuleerd, hoe krijg ik mijn geld terug?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Elizabeth_1 

Wat jammer dat je je bestelling hebt geannuleerd. Je ontvangt binnen 14 werkdagen je geld terug dat wordt teruggestort op je rekening. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.

hallo daar, het is meer dan 14 werkdagen geleden dat ik mijn bestelling heb geannuleerd, maar ik heb nog steeds geen e-mail of mijn terugbetaling ontvangen. Wat moet ik doen?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Elizabeth_1 

Ik verwacht dat je het een deze dagen terugkrijgt. Zo niet, kun je mij dan een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, je ordernummer en je IBAN? Dan ga ik erachter aan!

Hallo, @ hajar ik heb je een privébericht gestuurd, kun je feedback geven? Dank je

Reageer