Beantwoord

iphone 12 pro

• 25 november 2020
  • 1 reactie
  • 605 Bekeken

Ik heb een iPhone 12 pro besteld op 16 november op de website stond direct leverbaar. Klantenservice is onbereikbaar, schandalig! Dit is misleidend had nu liever andere kleur of type gekozen! Slechte service van T Mobile!

icon

Beste antwoord door CrisTien 25 november 2020, 20:07

Hallo @Jacob o. Uiteraard niet misleidend, gewoon kwestie van voorraad.

Neem maar van mij aan dat al de providers liever jubel berichten willen lezen.

Je kan hier Hier de levertijden vinden, hou het onderwerp in de gaten want het kan zomaar weer veranderen. Alles heeft te maken met apple en hun leveringen.

Wil je een andere kleur, uitvoering kan je annuleren en opnieuw bestellen. Maar let op de voorraad wordt dagelijks aangepast en wie het eerst komt het eerst aan de beurt is. Dus ook dan zou het zomaar kunnen dat je iets langer moet wachten,

Groetjes

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Jacob o. Uiteraard niet misleidend, gewoon kwestie van voorraad.

Neem maar van mij aan dat al de providers liever jubel berichten willen lezen.

Je kan hier Hier de levertijden vinden, hou het onderwerp in de gaten want het kan zomaar weer veranderen. Alles heeft te maken met apple en hun leveringen.

Wil je een andere kleur, uitvoering kan je annuleren en opnieuw bestellen. Maar let op de voorraad wordt dagelijks aangepast en wie het eerst komt het eerst aan de beurt is. Dus ook dan zou het zomaar kunnen dat je iets langer moet wachten,

Groetjes