Beantwoord

IPHONE 12PRO GOUD

• 23 december 2020
  • 2 reacties
  • 280 Bekeken

Ik heb op 17 november een IPHONE 12PRO GOUD besteld. Die ik dus in een t mobile shop zou moeten ophalen zodra die op voorraad zou zijn. 

op 15 december kreeg dit sms’je: Beste klant, je hebt bij ons een bestelling geplaatst die je in de winkel zou ophalen. Vanwege de maatregelen rond het coronavirus zijn al onze winkels gesloten t/m 19 januari. We laten je weten wanneer je een bezorgafspraak kunt maken. Groeten, T-Mobile 

Toen kreeg ik op16 December dit sms’je:

Beste klant, we lieten eerder weten dat je bestelling wordt thuisbezorgd. Omdat je bestelling is gewijzigd, heb je misschien een annuleringsbericht ontvangen. Geen zorgen: je bestelling is niet geannuleerd. Je krijgt een nieuwe bevestigingsmail en je toestel wordt zo snel mogelijk bezorgd. Groeten, T-Mobile

en als ik naar mijn bestel status ga: staat er nog steeds dit:  Je bestelling is bij ons binnengekomen.We verwerken je order. Binnen 1 werkdag sturen wij je een e-mail met meer informatie over de vervolgstappen.
Je bestelling is goedgekeurd
We hebben de e-mail met meer informatie naar je verstuurd. Haal je jouw bestelling op in een T-Mobile Shop? Dan neemt de T-Mobile Shop contact met je op als de bestelling op voorraad is.

maar heb nog steeds geen e-mail of sms’je ontvangen terwijl ik in veel reacties hier onder lees dat veel wel zo een bericht of e-mail hebben ontvangen. Hoe zit dat? En wanneer wordt mijn iPhone 12PRO bezorgd. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 23 december 2020, 04:53

Welke iPhone 12 pro goud heb je besteld? Het kan zo zijn dat hij niet op voorraad is en dat je nog even moet wachten.

128/256/512 GB hebben alle 3 een levertijd van 6 tot 8 weken..

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Welke iPhone 12 pro goud heb je besteld? Het kan zo zijn dat hij niet op voorraad is en dat je nog even moet wachten.

128/256/512 GB hebben alle 3 een levertijd van 6 tot 8 weken..

Reputatie 7
Badge +20

@miss_hawraa,

Waqqas heeft je hier al van het goede informatie voorzien en in dit topic vind je de meest actuele levertijden. Als je nog vragen hebt kun je die ook daar stellen.

Dit topic gaat op slot.