Vraag

iPhone 6+ 64gb goud

2 oktober ik heb bestelling via tmobile shop maar ik heb niks gehoord hoe lang moet nog wachten of anders. Mij vraag is moet ik nog lang wachten of overstappen. Een vriend van mij van KPN besteld (iPhone 6+ 64gb goud ) hij heeft all voor hem wacht tijd allen week. Tmobile nog niks bekend. Iemand weer iets van???
Dank jullie wel.

8 reacties

Reputatie 2
Wat raar, als ik naar de tabel kijk zou je al lang een mail gekregen moeten hebben voor een bezorgafspraak. we leven een kleine maand verder inmiddels!
Als ik dit zo lees, dan verwacht ik dat mijn iphone6 64GB gray pas in december komt (25e besteld). Als dat zo is dan ga ik naar Vodafone.. Een vriend van me dezelfde dag besteld, nu binnen!
Ik wacht nog 10 dagen als nog niet dan overstappen naar Vodafone .
Reputatie 6
Badge +13
Apple levert sommige modellen heel slecht uit ik lees bij meerdere dat er daar problemen mee zijn.
Enkel hebben sommige providers op de site staan dat deze op voorraad is en dan is dat niet zo.

Maar Oscar ben je wel al nog eens in de shop geweest waar je hem bestelde?
Ik ben tmobile shop gewest en via shop bestel. Ik ben een paar keer gewest en gevraagd maar medewerker van shop geen idee wanneer komen. Misschien nog 3 week wachten zeg ze.( afgelopen donderdag)
Reputatie 6
Badge +13
Je zou zeggen dat ze langzamerhand beter leverbaar moeten zijn...
Las ook ergens hier dat er weer wat binnen was gekomen.
Reputatie 6
Badge +13
Je zou zeggen dat ze langzamerhand beter leverbaar moeten zijn...
Las ook ergens hier dat er weer wat binnen was gekomen.
Reputatie 2
Laten we hopen dat je gelijk hebt Rosan.

Wat ik begrijp van Oscar is dat hij al vanaf 2 oktober aan het wachten is, inmiddels een maand geleden (a.s. maandag)! Dit komt niet overeen met de 'iPhone6 tabel data' die genoemd worden.

Ik snap dat Apple de productie niet aankan (China), maar een beetje communicatie vanuit Tmobile doet wonderen.. Ook al valt er niks te communiceren, als je je positie uitlegt, zullen mensen begrip hiervoor tonen (ik tenminste wel). simpelweg een human factor dingetje; behalve abo's verkopen, moet het personeel ook lucht leren verkopen en de klant laten voelen dat hij gehoord is.

Buurjongen heeft bij Vodafone 2 weken geleden de 64GB gray besteld, gisteren binnen. Ik geef het nog even aangezien ik verder prima tevreden ben over Tmobile.
Reputatie 5
Je kunt de tabel hier op het forum niet gebruiken voor de levertijd van je iPhone reservering in een T-Shop. Het geeft echter wel een indicatie. Zoals in het topic ook vermeld staat:
De T-Mobile Shops ontvangen wekelijks voorraad en de iPhones worden uitgeleverd op basis van besteldatum.

Reageer