Vraag

Iphone 6 levering i.c.m 35% korting, besteld in t-mobile shop

• 6 januari 2015
  • 6 reacties
  • 358 Bekeken

ik heb vanmorgen gebruik gemaakt van de aanbieding om mijn t-mobile abonnement te verlengen met 35% korting. Hier heb ik de iPhone 6 bij gekozen.
In de t-mobile shop was geen een iPhone 6 met 64gb meer op voorraad dus is deze besteld voor mij en ik moest 50 euro aanbetalen.
De medewerker dacht dat het toestel over ongeveer een week geleverd kon worden maar over lees ik over veel langere levertijden....
Klopt het dat de verwachtte levertijd op dit moment in de shop ongeveer een week is?
Hij stelde voor om m anders online te bestellen maar ook daar zie ik dat het niet meer voorradig is.
Ik hoor het graag van jullie.
Groet Inge

6 reacties

Hoi Inge,

Ik kan jammer genoeg niet inzien wat de levertijden bij de T-Mobile Shops zijn. Ik zie op de site nu wel dat je het toestel kan bestellen. De bestellen kan je doen maar de levertijd bedraagt op dit moment 2 a 3 weken. 😞 Hoe dan ook kan je wel van de aanbieding gebruik maken. Je hebt het toestel alleen iets later dan verwacht.
Ik heb ook een reservering gedaan in de winkel. 50 euro betaald. Levertermijn onbekend. Echter de kortingsactie loopt tot 18 januari en volgens de medewerker in de winkel kunnen ze zonder het toestel niet het abonnement verlengen. Dus als het toestel later dan 18 januari binnen zou komen, kun je geen gebruik meer maken van de kortingsactie. Klopt dit? Dat zou toch wel zuur en vreemd zijn.
Reputatie 5
Goedemiddag Lanedirt,

Wat je zegt klopt helemaal.

Het toestel en het contract dienen tegelijkertijd te worden afgesloten in de T-Mobile Shop. Op het moment dat het toestel pas binnenkomt na de huidige actie kan er alleen nog gebruik worden gemaakt van het aanbod dat er op dat moment geldt.

Als je de iPhone onder de huidige actievoorwaarden wenst te bestellen kan ik je enkel aanraden om de reservering in de T-Mobile Shop te annuleren en de bestelling via de website of Telesales te plaatsen. Je bent er dan zeker van dat je het abonnement afsluit onder de huidige actievoorwaarden. 🙂
Hier Is mij niks van verteld in de winkel!!!!!!
Ik wacht ook nog steeds op mijn iPhone en heb 50 euro aanbetaald, dan zou ik gebruik kunnen maken van de actie 35% korting!!!!
Graag verneem ik heeeel snel hoe of wat, dank u.
Ik ben net gebeld door de shop dat het toestel binnen is!
Reputatie 7
Badge +15
@ Inge64

Omdat je ook in dit topic actief bent op dit onderwerp heb ik dit topic gesloten. 🙂

Reageer