Beantwoord

iPhone 6S 32 GB zou vanaf 27 december leverbaar zijn?

• 29 december 2016
  • 1 reactie
  • 172 Bekeken

Op 19 december heb ik mijn abonnement voor de zoveelste keer weer verlengd, met toestel iPhone 6S 32gb. Ik kreeg een mail waarin stond dat T-mobile verwachtte dat deze telefoon vanaf 27 december weer leverbaar is. Zou dat anders worden, dan kon ik een bericht ontvangen. Op 27 december echter niets gehoord van t-Mobile of AMP. Op 28 december ook niet. Nu lees ik her en der op het forum dat toestel pas vanaf 16 januari leverbaar is?! Klopt dat? Zo ja, waarom krijg ik hier dan geen bericht over? En als de levertijd daadwerkelijk zo verschilt met wat in eerste instantie is aangegeven, dan lijkt het me niet meer dan normaal om contact op te nemen met de klant en te vragen of die misschien een ander toestel wil kiezen wat wel (sneller) op voorraad is.
icon

Beste antwoord door David 29 december 2016, 15:41

Hey Clausie,

Het klopt inderdaad dat de iPhone 6S 32 GB vertraging opgeleverd heeft. Er was een issue met de levering vanuit Apple en hierdoor is de levertijd langer dan verwacht. Aangezien er nog niet duidelijk genoeg is wat de details van de vertraging zijn is er op dit moment verder weinig bekend. Er zal spoedig bericht worden verstuurd naar iedereen die op de iPhone 6S zit te wachten. Ik ga er dan ook vanuit dat je snel meer duidelijkheid krijgt!

Als er in de tussentijd iets is waar wij je bij kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Clausie,

Het klopt inderdaad dat de iPhone 6S 32 GB vertraging opgeleverd heeft. Er was een issue met de levering vanuit Apple en hierdoor is de levertijd langer dan verwacht. Aangezien er nog niet duidelijk genoeg is wat de details van de vertraging zijn is er op dit moment verder weinig bekend. Er zal spoedig bericht worden verstuurd naar iedereen die op de iPhone 6S zit te wachten. Ik ga er dan ook vanuit dat je snel meer duidelijkheid krijgt!

Als er in de tussentijd iets is waar wij je bij kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten! 🙂

Reageer