Beantwoord

iPhone 6s bezorging thuis of in T-Shop

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Als de iphone 6s op 2 oktober besteld, kun je hem dan ook in een T-mobile winkel ophalen, of kan ie alleen thuis bezorgd worden?
icon

Beste antwoord door Issam 3 oktober 2015, 16:52

Hi Tvv

Allereerst welkom op het forum!

Wat leuk dat je voor de nieuwe iPhone hebt gekozen! Welk toestel gebruik je nu en wat is voor jou de reden geweest om voor de nieuwe iPhone te gaan?

Het is alleen mogelijk om de telefoon in één van de T-Mobile Shops op te halen als je dit tijdens de bestelling hebt aangegeven. Je hebt namelijk de mogelijkheid gehad om aan te vinken dat je telefoon thuis of in één van onze T-Mobile Shops geleverd wordt. In de bijlage heb ik een printscreen meegestuurd van de mogelijkheden. Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord.

Ik ben erg benieuwd naar jouw ervaringen met de iPhone 6s. :)

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hi Tvv

Allereerst welkom op het forum!

Wat leuk dat je voor de nieuwe iPhone hebt gekozen! Welk toestel gebruik je nu en wat is voor jou de reden geweest om voor de nieuwe iPhone te gaan?

Het is alleen mogelijk om de telefoon in één van de T-Mobile Shops op te halen als je dit tijdens de bestelling hebt aangegeven. Je hebt namelijk de mogelijkheid gehad om aan te vinken dat je telefoon thuis of in één van onze T-Mobile Shops geleverd wordt. In de bijlage heb ik een printscreen meegestuurd van de mogelijkheden. Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord.

Ik ben erg benieuwd naar jouw ervaringen met de iPhone 6s. :)

Bedankt voor je reactie,

Ik heb nu een galaxy s4 maar wilde een mooie grote tefefoon vandaar de keus voor de iphone 6s plus.
Ik heb meteen ng een vraag , denk je dat ik mijn iphone 9 oktober al op kan halen of zal ik nof wat langer moeten wachten.
Alvast bedankt!
Ik ben ook zeer benieuwd. Heb meteen op de dinsdag (binnen 2u na het ontvangen van de mail) een iPhone 6S besteld. Begrijp ik nu dat ik hem vrijdag al in huis ga hebben? Of begint pas vanaf vrijdag de levering waardoor ik hem op zijn vroegst enkele dagen later in bezit heb?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Tvv en Jassarvanzoot

Ik kan helaas niet zeggen over de levertijden en of jullie het toestel deze week nog in ontvangst kunt nemen. Zodra hier meer over bekend is ontvang je daar een e-mail over. Nog eventjes geduld! 😉 Meer informatie over de levertijden vinden jullie in dit topic.

@Tvv Mooie stap, van de Galaxy S4 naar de iPhone 6s Plus! Alvast veel plezier met je nieuwe toestel!

Reageer