Beantwoord

iPhone 6S levering T-Mobile Shop

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Goedemorgen,

Ik heb dinsdag een sms gehad dat mijn telefoon verstuurd zou zijn naar Tmobile shop in Utrecht (overvecht).
Ik zou worden gebeld als de telefoon er is echter ik heb nog niets gehoord ?
Wanneer zou de telefoon in Overvecht zijn ?
icon

Beste antwoord door Amy 24 oktober 2015, 11:14

Hey Mabog,

Ik heb helaas slecht nieuws voor je:(.

Ik heb zojuist de status van je bestelling bekeken en je bestelling is afgewezen. Helaas kunnen wij wegens privacyredenen niet inzien waardoor de bestelling afgewezen is. Hier kunnen namelijk ook verschillende redenen voor zijn. Je kunt deze informatie wel zelf opvragen door het afwijzingsformulier in te vullen en op te sturen. Hoe je dit doet vind je terug op deze pagina.

Wanneer we het formulier ontvangen hebben onderzoeken we de reden van de afwijzing en daar informeren we je vervolgens binnen 2 weken over. Onze excuses voor het ongemak. Wil je het laten weten als je hier nog vragen over hebt?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Beste Mabog daar gaan vaak enkele dagen overheen en dat belletje krijg je dan vanzelf dus ik denk dat je nog even geduld moet hebben :8
Er was ons beloofd dat de telefoon dinsdag er al zou zijn dus vindt best dat ik geduld had al.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mabog,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik heb gelijk voor je gebeld naar de T-Mobile Shop. Helaas is jouw bestelling nog niet binnen, maar zodra die binnen is word je direct gebeld. Dus nog even geduld..

Als we verder nog iets voor je kunnen doen, laat het ons dan weten! :)

Alvast veel plezier toegewenst met je iPhone 6S! Ps: leuk hoor in het roze, die wil ik ook wel hebben! :8
Hi Hajar

Ik snap het niet helemaal, de telefoon is nu al 3 dagen onderweg ?
En niemand kan zeggen wanneer hij in Utrecht is an
Reputatie 7
Badge +15
Hey Mabog,

Ik heb helaas slecht nieuws voor je:(.

Ik heb zojuist de status van je bestelling bekeken en je bestelling is afgewezen. Helaas kunnen wij wegens privacyredenen niet inzien waardoor de bestelling afgewezen is. Hier kunnen namelijk ook verschillende redenen voor zijn. Je kunt deze informatie wel zelf opvragen door het afwijzingsformulier in te vullen en op te sturen. Hoe je dit doet vind je terug op deze pagina.

Wanneer we het formulier ontvangen hebben onderzoeken we de reden van de afwijzing en daar informeren we je vervolgens binnen 2 weken over. Onze excuses voor het ongemak. Wil je het laten weten als je hier nog vragen over hebt?

Reageer