Beantwoord

iPhone 6s Plus

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hoe kan het dat Vodafone klanten reeds (6 okt. 2015) per mail bericht hebben ontvangen dat de iPhone 6s en de iPhone 6s Plus binnen zijn bij Vodafone, en dat deze donderdag aanstaande naar de klanten worden opgestuurd. Bij T-Mobile is er echter nog niets bekend, behalve het zinnetje '2-3 weken levertijd'.
- Heeft Vodafone voorrang gekregen op T-Mobiel bij de levering van de nieuwe iPhone's?
- Kan T-Mobile iets concreter zijn dan het zinnetje '2-3 weken levertijd'?
icon

Beste antwoord door Thalina 8 oktober 2015, 16:11

Hi all,

Ik begrijp heel goed dat jullie niet kunnen wachten totdat jullie je gloednieuwe toestel in handen hebben! 😉 We doen ons best om iedereen zo snel mogelijk zijn of haar toestel te leveren! Wanneer je je nieuwe toestel krijgt is echter afhankelijk van hoe populair het toestel is en hoeveel we er van binnen hebben gekregen. Vanaf morgen zijn de toestellen leverbaar. In dit topic kun je meer lezen over de levertijden en andere veelgestelde vragen over de iPhone 6s & iPhone 6s Plus.

Om alle vragen over dit onderwerp overzichtelijk bij elkaar te houden, sluit ik dit topic. Je kunt uiteraard je vragen in het andere topic stellen!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Ik heb op 5 okt telefonisch de iphone 6S plus besteld. Vandaag een mail gekregen om afspraak te maken en ze komen hem vrijdagochtend bezorgen. Dus het kan wel snel.
Webmuseum je bent een Bofkont
Reputatie 2
Badge +2
Hallo Webmuis,

Mag ik vragen welke kleur? Ik heb op 30 september reeds besteld, maar nog niks vernomen, anders dan dat de levertijd 2-3 weken is. Kijkende naar de levertijden in Duitsland is dat voor de 6s Plus normaal, die hanteert Apple zelf ook. Alleen de iPhone 6s is binnen 3-5 werkdagen leverbaar.
Zilver maar wel 64 gb
Reputatie 2
Badge +2
Ondertussen ook de mail van amp gehad en een afspraak gemaakt voor komende zaterdag. Wat dan wel ineens 10 euro meer kost, maargoed. Zaterdag dus vroeg op 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Hi all,

Ik begrijp heel goed dat jullie niet kunnen wachten totdat jullie je gloednieuwe toestel in handen hebben! 😉 We doen ons best om iedereen zo snel mogelijk zijn of haar toestel te leveren! Wanneer je je nieuwe toestel krijgt is echter afhankelijk van hoe populair het toestel is en hoeveel we er van binnen hebben gekregen. Vanaf morgen zijn de toestellen leverbaar. In dit topic kun je meer lezen over de levertijden en andere veelgestelde vragen over de iPhone 6s & iPhone 6s Plus.

Om alle vragen over dit onderwerp overzichtelijk bij elkaar te houden, sluit ik dit topic. Je kunt uiteraard je vragen in het andere topic stellen!