Beantwoord

iPhone 7 besteld (ophalen en betalen in shop heerlen) terwijl ik 7 plus wou

• 10 december 2016
  • 5 reacties
  • 195 Bekeken

iphone 7 besteld (ophalen en betalen in shop heerlen) terwijl ik 7 plus wou ( kan iemand helpen). Ik wou vanaf het begin een iphone 7 plus maar ik zie tot me verbazing dat er iphone 7 128gb staat terwijl ik 7 plus 128 gb wou kan iemand mij helpen wat ik moet doen? Voor de duidelijkheid ik heb niks betaald Dat word later in de shop bij afhalen gedaan.
icon

Beste antwoord door Hajar 11 december 2016, 16:18

Hi Airwave,

Goed dat je gelijk aan de bel trekt! Ik heb je bestelling erbij gepakt en jij hebt nu voor de iPhone 7 128GB Goud gekozen. Als je toch liever voor de Plus wilt gaan dan kan ik deze bestelling annuleren en dan kun je opnieuw je bestelling doen.

Ik hoor graag van je of ik de bestelling moet annuleren.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Airwave,

Goed dat je gelijk aan de bel trekt! Ik heb je bestelling erbij gepakt en jij hebt nu voor de iPhone 7 128GB Goud gekozen. Als je toch liever voor de Plus wilt gaan dan kan ik deze bestelling annuleren en dan kun je opnieuw je bestelling doen.

Ik hoor graag van je of ik de bestelling moet annuleren.
Goedemiddag Hajar

dat zou hartstikke fijn zijn als u dat kan doen dan kan ik vandaag nog de andere bestellen.

Met vriendelijke groet
Reputatie 7
Badge +20
Hi Airwave,

Ik heb je bestelling geannuleerd. Je kan dus nu een nieuwe bestelling doen. Controleer je nu wel even zeker of je bestelling klopt? Haha anders heb je straks weer hetzelfde probleem. :P

Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe iPhone 7 Plus! 🙂
goedeavond Hajar,

Ik heb de iphone 7 plus besteld. Dank u top forum is dit !

Klein vraagje hoe lang is de levertijd vanwege ik hem moet betalen en ophalen in de shop

Met vriendelijke groet
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Airwave,

Leuk dat je zo enthousiast bent over het forum! :)

Afhankelijk van de kleur die je besteld hebt, kun je jouw levertijd in deze tabel checken. Dit wordt ook aangepast als er updates zijn, dus houd dat topic goed in de gaten voor de meest recente levertijden!

Alvast veel plezier ermee!

Reageer