Beantwoord

iPhone 8 niet binnen

  • 22 september 2017
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

Ik heb een paar dagen terug een iPhone 8 64 GB zilver besteld. Hij zou vandaag geleverd worden maar dit is niet het geval. De mail van AMP zei dat mijn tijdvak bekend was maar wanneer ik daarop klik meldt die dat er door onvoorziene omstandigheden niet door kan gaan. Op de site van T-Mobile staat echter dat mijn telefoon direct leverbaar is. Hoe gaat dit nu verder verlopen? AMP meldt dat er een nieuwe afspraak gemaakt gaat worden zodra T-Mobile dit doorgeeft, maar hoe geef ik dat door aan T-Mobile? En hebben meer mensen dit probleem?
icon

Beste antwoord door Hajar 23 september 2017, 12:24

Hi Youriii,

Je toestel zit in de afleverproces koerier dus even de berichten van AMP afwachten. Ik verwacht dat je hem snel ontvangt! Aangezien wij een algemeen levertijden topic hebben, gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Youriii,

Je toestel zit in de afleverproces koerier dus even de berichten van AMP afwachten. Ik verwacht dat je hem snel ontvangt! Aangezien wij een algemeen levertijden topic hebben, gaat dit topic op slot.