Beantwoord

iPhone 8 plus 256 gb

• 3 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 144 Bekeken

Zaterdag 30-9 mijn abonnement verlengd incl tel.
Deze zou rond 3 okt geleverd worden.
Nu zie ik op dit forum dat dit 10 oktober gaar worden waarschijnlijk.
Kan dit zomaar? ik had rekening gehouden met 3 okt ivm met vakantie. Kan iemand mij vertellen hoe lang het duurt voordat je bericht krijgt?
icon

Beste antwoord door ReadyPlayerOne 4 oktober 2017, 09:15

Elk jaar, wanneer er nieuwe iPhones worden gepresenteerd, willen heel veel mensen de nieuwste telefoon bestellen.
Er is meer vraag dan wat Apple kan leveren (vraag/aanbod).
Dit kan leiden tot vertragingen in de levering.
Apple kan een nogal lastige onderhandelingspartner zijn, weet ik uit ervaring.
Waarschijnlijk vindt T-Mobile dit ook vervelend, en jij al helemaal, omdat je je nieuwe toestel wilt hebben. Ik denk wel dat T-mobile druk in gesprek is met Apple, om te bespreken hoeveel toestellen worden geleverd en wanneer.
Tot die tijd moet je denk ik nog even wachten, vrees ik.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge
Elk jaar, wanneer er nieuwe iPhones worden gepresenteerd, willen heel veel mensen de nieuwste telefoon bestellen.
Er is meer vraag dan wat Apple kan leveren (vraag/aanbod).
Dit kan leiden tot vertragingen in de levering.
Apple kan een nogal lastige onderhandelingspartner zijn, weet ik uit ervaring.
Waarschijnlijk vindt T-Mobile dit ook vervelend, en jij al helemaal, omdat je je nieuwe toestel wilt hebben. Ik denk wel dat T-mobile druk in gesprek is met Apple, om te bespreken hoeveel toestellen worden geleverd en wanneer.
Tot die tijd moet je denk ik nog even wachten, vrees ik.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Melie,

Levertijden kunnen inderdaad aangepast worden, zoals ReadyPlayerOne terecht aangeeft (bedankt ook voor jouw antwoord, RPO!). Op basis van de verwachte leveringen kunnen wij een verwachte levertijd bieden, maar wij zeggen daarom 'Vanaf' een bepaalde datum. Er kunnen verschillende factoren zijn die de levertijd uiteindelijk vertragen. Je kunt de actuele levertijden in dit topic vinden en je krijgt vanzelf bericht wanneer jouw telefoon beschikbaar is.

Aangezien we al een algemeen topic hebben over dit onderwerp, sluit ik dit topic.

Reageer