Beantwoord

iPhone 8 plus

Levertijd terwijl dat niet aan gegeven word
icon

Beste antwoord door David 21 augustus 2018, 16:43

Hoi Hepstuurman,

Ik heb jouw bestelling er gelijk bij gepakt en zie dat jouw telefoon al even klaar ligt om opgehaald te worden in de T-Shop. Op 14 augustus is er twee keer geprobeerd om je te bereiken en een SMS gestuurd. Je kunt dus al een tijdje richting de winkel om jouw nieuwe iPhone op te halen. Op deze pagina vind je de openingstijden van de winkel. Vandaag is deze nog 17:30 open, maar ik weet natuurlijk niet of je dat nog redt..

Alvast veel plezier met het nieuwe toestel en als je nog vragen hebt, let us know!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Hepstuurman Heb je een IPhone 8 gekocht en wil je nu de levertijd weten? Of ga je er een kopen?
Ik heb 11 Aug een iPhone 8 plus besteld en ik vroeg mij af waar hij blijft
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Hepstuurman,

Ik heb jouw bestelling er gelijk bij gepakt en zie dat jouw telefoon al even klaar ligt om opgehaald te worden in de T-Shop. Op 14 augustus is er twee keer geprobeerd om je te bereiken en een SMS gestuurd. Je kunt dus al een tijdje richting de winkel om jouw nieuwe iPhone op te halen. Op deze pagina vind je de openingstijden van de winkel. Vandaag is deze nog 17:30 open, maar ik weet natuurlijk niet of je dat nog redt..

Alvast veel plezier met het nieuwe toestel en als je nog vragen hebt, let us know!
Ik heb afgelopen vrijdag de iPhone 8 plus besteld, wat is de levertijd hiervan?
Reputatie 7
Badge +20
Hi SranangMaluku,

Gefeliciteerd met je nieuwe iPhone! Je ontvangt een bericht van onze shop medewerkers zodra je toestel leverbaar is. Je kan dan een bezorgafspraak maken! Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe iPhone! 🙂

Reageer