Beantwoord

iPhone SE goedkoper bij Belsimpel

• 22 januari 2017
  • 2 reacties
  • 454 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5
Beste T-Mobile

Ik heb mijn vader overgehaald om naar T-Mobile overtestappen;). Alleen de iPhone SE is bij Belsimpel €33 per maand zonder aansluitkosten en thuiskoppieheffing. Bij jullie €37 per maand mwt aansluitkosten en thuiskoppieheffing. Zal mijn vader dan wel of niet via Belsimpel overstappen. Vooral overstappen met de nieuwe Go abonnement is nog aantrekkelijker doordat je mb's in de hele EU geldig is. Ik wacht op een antwoord!

- Het Snotaapje 😃
icon

Beste antwoord door Skyrider 22 januari 2017, 16:24

Hey Snotaapje.

In principe maakt het helemaal niks uit (behalve de kosten dan). Je vader komt sowieso bij T-Mobile ongeacht welke derde partij je gebruikt (die natuurlijk is aangesloten met T-Mobile). Als je met Belsimpel goedkoper uit bent, en dus in je vaders voordeel werkt, zou ik het gewoon via Belsimpel doen.

Groetjes,

Skyrider
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Hey Snotaapje.

In principe maakt het helemaal niks uit (behalve de kosten dan). Je vader komt sowieso bij T-Mobile ongeacht welke derde partij je gebruikt (die natuurlijk is aangesloten met T-Mobile). Als je met Belsimpel goedkoper uit bent, en dus in je vaders voordeel werkt, zou ik het gewoon via Belsimpel doen.

Groetjes,
Skyrider
Badge +5
Ik zou hem ook gewoon daar bestellen waar deze het gunstigste is. Je heb alleen een ander aanspreekpunt bij de afhandeling van je bestelling, dat is het enige verschil. En Belsimpel zal een vergoeding krijgen van T-Mobile voor elk abonnement wat ze aansluiten, dus mogelijk krijg je een deel daarvan terug als extra korting op je toestel dan wel maandbedrag.

Reageer