Op 27 oktober heb ik contact opgenomen met de klantenservice, hierop uiteindelijk een bestelling geplaatst voor een iPhone X zwart. Mij werd vertelt dat de wachttijden tussen 1 tot 2 weken liggen. Na de bestelling ben ik erachter gekomen dat de levertijd 3 t/m 4 weken is. Vervelend maar ja kan er mee leven. Vandaag krijg ik te horen via een "SMS" dat dit weer met 1 t/m 2 weken wordt verlengt? Hallo? Ik ben 2x voorgelogen over de levertijden en het enigste wat ik ontvang is een 'SMS' als update? had ik dit geweten had ik het toestel los gekocht en daarop een sim-only abonnement kunnen plaatsen. Ik verwacht compensatie niet alleen voor mij maar ook voor de andere die weer 1-2 weken erbij krijgen, boven de extra 2 weken die ik/wij al hebben zitten wachten.
icon
Beste antwoord door Rosan 23 november 2017, 07:39
Beste YSSN met zulke pre orders als de IPhone worden er nooit beloftes gedaan en zijn hooguit verwachtingen.
En als je zelf de media had gevolgd had had je gezien dat er weinig Xen zouden zijn.
Ook als je op marktplaats en allerlei grote verkoop sites keek gingen ze gerust voor 200/400 euro meer te koop.
Compensatie kun je hoe dan ook vergeten IPhones en de pre orders is elk jaar weer wachten en geduld hebben.
De ene kleur is gewilder en gewoon slechter te leveren dan de andere kleur.
Bekijk origineel