Beantwoord

iPhone X levertijd verlengt?

• 22 november 2017
  • 7 reacties
  • 163 Bekeken

Op 27 oktober heb ik contact opgenomen met de klantenservice, hierop uiteindelijk een bestelling geplaatst voor een iPhone X zwart. Mij werd vertelt dat de wachttijden tussen 1 tot 2 weken liggen. Na de bestelling ben ik erachter gekomen dat de levertijd 3 t/m 4 weken is. Vervelend maar ja kan er mee leven. Vandaag krijg ik te horen via een "SMS" dat dit weer met 1 t/m 2 weken wordt verlengt? Hallo? Ik ben 2x voorgelogen over de levertijden en het enigste wat ik ontvang is een 'SMS' als update? had ik dit geweten had ik het toestel los gekocht en daarop een sim-only abonnement kunnen plaatsen. Ik verwacht compensatie niet alleen voor mij maar ook voor de andere die weer 1-2 weken erbij krijgen, boven de extra 2 weken die ik/wij al hebben zitten wachten.
icon

Beste antwoord door Rosan 23 november 2017, 07:39

Beste YSSN met zulke pre orders als de IPhone worden er nooit beloftes gedaan en zijn hooguit verwachtingen.

En als je zelf de media had gevolgd had had je gezien dat er weinig Xen zouden zijn.

Ook als je op marktplaats en allerlei grote verkoop sites keek gingen ze gerust voor 200/400 euro meer te koop.

Compensatie kun je hoe dan ook vergeten IPhones en de pre orders is elk jaar weer wachten en geduld hebben.

De ene kleur is gewilder en gewoon slechter te leveren dan de andere kleur.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

@YSSN ik begrijp je frustratie, en kan me daar bij aansluiten. Apple zelf is niet duidelijk, waardoor T-mobile op een gegeven moment heel onduidelijk wordt tegen de klanten. Degene die jou heeft geholpen, had alleen een indicatie mogen geven van de levertijd en geen belofte. We kunnen allemaal wel boos worden op T-mobile (zelf ook geweest) maar Apple is hier verantwoordelijk voor. het is een Miljardenbedrijf, hun hebben schijt aan hun klanten want die kopen het toch wel !

@rosan hopelijk kunnen we de toestellen snel verwachten.
En toch wordt het gedaan! Die gast van de klantenservice kan mooi lachen die heeft weer een sale op zijn naam. Ik hoop dat zijn praktijken snel worden achterhaald en hiervoor op het matje moet komen.
Badge +13
Het gebeurt elk jaar wel maar wel steeds minder omdat er steeds duidelijker word gecommuniceerd dat dat er niks gemeld moet worden over levertijden omdat men dit gewoon niet weet.
Ik ga vanuit dus dat T-Mobile dit eerder heeft meegemaakt? Waarom worden er dan alsnog uitspraken gedaan dat T-mobile niet kan garanderen?
Badge +13
De klanten service had nooit een verwachting mogen scheppen de mail is een schatting en de sms ook.
Nogmaals compensatie is iets wat niet gegeven word of in ieder geval een hele kleine kans.
iPhone launches zijn altijd onduidelijk en onzeker en vooral veel geduld.
Ik denk niet dat je mijn hele bericht hebt gelezen. Mijn probleem is dat ik ben voorgelogen om het product te kopen.

1. Klantenservice vertelt mij levertijd = 1-2 weken.
2. Mail levertijd = 3-4 weken.
3. SMS: Extra 1-2 weken?
Badge +13
Beste YSSN met zulke pre orders als de IPhone worden er nooit beloftes gedaan en zijn hooguit verwachtingen.
En als je zelf de media had gevolgd had had je gezien dat er weinig Xen zouden zijn.
Ook als je op marktplaats en allerlei grote verkoop sites keek gingen ze gerust voor 200/400 euro meer te koop.
Compensatie kun je hoe dan ook vergeten IPhones en de pre orders is elk jaar weer wachten en geduld hebben.
De ene kleur is gewilder en gewoon slechter te leveren dan de andere kleur.