Beantwoord

Iphone x levertijden tabel

• 30 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 434 Bekeken

Reputatie 2
Afgelopen vrijdag heb ik net als vele anderen de Iphone X besteld. Rond 09.30 had ik de bestelling afgerond. In de bevestigingsmail word ik voor de actuele levertijden doorverwezen naar een tabel, waar nog in het groen gemarkeerd staat dat de Iphone X vanaf 3 november geleverd zal worden. Dit gaat natuurlijk niet veranderen aangezien de klanten die als eerste hebben besteld de telefoon ook daadwerkelijk 3 november binnen krijgen. De tabel is dus totaal niet relevant voor iedereen die niet als één van de eerste heeft besteld.

Het zou fijn zijn een indicatie te krijgen wanneer ik de Iphone kan verwachten. Ik heb namelijk een vakantie gepland staan over drie weken.
icon

Beste antwoord door Rosan 31 oktober 2017, 08:11

Beste Lars ik verwijs je door naar het algemene topic daar word zodra het mogelijk is de tabel up to date bij gewerkt.

Ook plaatst en moderator daar geregeld een bericht als ze meer weet en dit zal ook zo de komende dagen zo zijn.

Op dit moment is er gewoon nog niet meer bekend en zal je nog even geduld moet hebben.

Dit topic zal ik dan ook sluiten.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Badge +13
Beste Lars ik verwijs je door naar het algemene topic daar word zodra het mogelijk is de tabel up to date bij gewerkt.
Ook plaatst en moderator daar geregeld een bericht als ze meer weet en dit zal ook zo de komende dagen zo zijn.
Op dit moment is er gewoon nog niet meer bekend en zal je nog even geduld moet hebben.
Dit topic zal ik dan ook sluiten.